Augustus Moeders

hallo allemaal,
nog de beste wensen voor dit jaar!

ben vanddag weer begonnen met werken.
ik werk bij de thuiszorg in de hv. dus zwaar werk. had er vandaag al moeite mee, en het word steeds zwaarder natuurlijk.
hoelang kan ik dit werk blijven en mogen doen ???

ben nu 9 weken, en mijn misselijkheid word steeds minder, is dit normaal?
maak me ook wel zorgen, heb wel op de tijd honger, en   ben heel moe.
ik ben 9 augustus uitgeteld, en krijg 12 januari weer een echo.
kan iemand lijstje aanpassen. dank u.
xxx niek

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum, kan iemand mij toevoegen op de lijst? Ik ben voor de eerste keer zwanger (nu 6,5 week)  en uitgerekend op 27 augustus. Heel spannend allemaal! Het was al  in de tweede ronde 'raak'.  Vrijdag 23 januari heb ik een afspraak bij de vk, dan ook direct de eerste echo. Heb weinig klachten, alleen wat vermoeid en af en toe buikpijn en last van de borsten. Vind het leuk om via dit forum ervaringen te delen!

Groetjes

Hoi meiden,

Allereerst de beste wensen!!

Ik ben 30 december voor de eerste echo geweest, daar bleek dat ik iets korter zwanger ben dan verwacht, maar het hartje klopte!! Ik ben nu uitgerekend op 24 augustus 2009! Ik ben nu 7 weken zwanger. Wil iemand dit aanpassen op de lijst? Ik stond uitgerekend tussen 12 en 17 augustus. Op 14 januari heb ik mijn tweede echo.

Ook ik doe mee aan moeders voor moeders en ik ben ook echt heel erg misselijk, vooral als ik die bus opendoe, sta ik bij voorbaat al te kokhalzen. Echt bizar. Voor de rest heb ik niet veel te klagen.

Hoe is het met jullie?

gr.
baby09

SUNO >  

LIENTJE > wat fijn dat je gelijk terecht kon. ik hoop, voor jullie, op goed nieuws!

N72 > meid, op http://www.arbeidsrechter.nl/h/h242.htm, staan de arbeidsomstandigheden waaronder een zwangere vrouw mag werken. De artikelen uit het wetboek staan erbij mocht je over een onderwerp meer info willen hebben. Ik hoop dat het lukt.

Hee meiden,

Helaas niet zo goed nieuws...95% kans dat het misgaat. 15 Januari weer naar de vk, maar ik verwacht er niet teveel van hijzelf ook niet.

Dus ik denk dat ik jullie binnenkort ga verlaten, helaas...

Liefs Lientje

quote: lientje79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-01-2009 19:04:33'));

Hee meiden,

Helaas niet zo goed nieuws...95% kans dat het misgaat. 15 Januari weer naar de vk, maar ik verwacht er niet teveel van hijzelf ook niet.

Dus ik denk dat ik jullie binnenkort ga verlaten, helaas...

Liefs Lientje

Oh nee lien wat lees ik nu!! We gingen juist zo leuk samen op!! Maar eh, heb je een echo gehad of iets dergelijks waarop ze iets konden zien/horen? En waarop bassert hij dat het waarschijnlijk echt niet goed zit?
Wat vreselijk balen zeg!!

sterkte meid!!

x romaty

Bedankt voor de reacties. Doet me goed! Heb vandaag de vk gebeld en heb een afspraak voor as. woe. Was vandaag alweer wat meer misselijk, dus ging het meteen  weer beter in mn hoofd. Zoals anderen ook al schreven, is iedere zwangerschap inderdaad anders: ben in totaal dus al 5 keer zwanger geweest, waaruit één superdochtertje! is geboren, maar ben nog nooit zo misselijk geweest als nu...hopelijk toch een goed teken.  

Hoi Allemaal,

Ik wil me ook graag aanmelden voor dit forum. Volgens deze site ben ik 28 augustus uitgerekend.  

Iedereen natuurlijk nog de beste wensen voor 2009.
Ik wou graag even weten of er iemand ervaring heeft met die Sea banden. Ik ben zo misselijk dat ik op mijn werk geen hap door mijn keel krijg. Valt nog al op want ik lust best graag iets....
Ik wil kijken of ze die banden ook bij de apotheek verkopen dan kan ik ze meteen gebruiken. Ik ben zo bang dat ze er op mijn werk anders achterkomen...
Zijn er nog meer dingen die helpen? Eten blijf ik doen maar zo rond het middaguur heb ik mijn piek en dan krijg ik geen hap door mijn keel.
Ik ga morgen ook bellen voor een afspraak bij de verloskundige. Ik ben zo nerveus.
Oja het is voor ons de eerste poging. Mag ik nu ook op het lijstje?

Ik  kom hier vast vaak weer een kijkje nemen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan