Augustus Moeders

quote: bangerik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2009 21:40:57'));

Hoi, ik ben moeder van een dochtertje. Heb zowel voor als na de geboorte van mijn dochtertje 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger (uitgerekend 24/8). Door de miskramen ben ik nu erg onzeker en bang. Was de voorgaande dagen enorm misselijk en vandaag lijkt dat minder te zijn en denk ik dus meteen... het zal toch niet weer een mk worden... Hebben jullie ook dagen van meer misselijk en minder misselijk?

Hey Bangerik > ik ben nu 10wk-1dg zwanger. vanaf 8wk-6dg ongeveer hield mijn misselijkheid abrupt op! ik maakte me ook zorgen, van 'gaat dit wel goed'. Ik had met 9wk-2dg mn echo en alles was goed. Ik ben nu alleen heel soms sochtends als ik nog niet heb gegeten een beetje misselijk/ licht in mijn hoofd.
Nou heb ik geen miskramen gehad dus ik begrijp dat je misschien dubbel zo bang bent. Eerder een afspr maken bij de vk? sterkte ermee, ik hoop dat het allemaal wel meevalt!

Goedemorgen

@hilal., Ik doe ook mee aan moeders voor moeders en ben ook met 6 weken begonnen.
En als ik jouw zie schrijven, dat je er niet zo van houd om in een potje te plassen, moet ik zo lachen. Ik vind het ook zo idioot staan, als ik mezelf op de wc zie.. Ik voel me bijna een man, die bijna staand plast. hihi Maar ik doe het nu voor de tweede keer, want het is echt voor een goed doel.

@bangerik, ik werd met 6 weken ineens heel misselijk en met 71/2 week was het ineens voorbij. Ook ik maak me af en toe wel een beetje zorgen. Maar aan de andere kant heb ik de overtuiging dat het wel goed zit. Positief blijven...In mijn eerste zwangerschap, had ik nergens last van..Maar ik dacht ook, dat je bij een tweede zwangerschap het wel kende enzo. Nou ik ben nu meer angstig, dan bij mijn eerste.

Ik heb 13 jan, mijn 3de echo. Ik ben dan 10 weken en 3 dagen..
Spannend en heb er echt zin in.

En de nieuwe zwangere meiden, Gefeliciteerd!!!!!

Groetjes

Hee meiden,

Vanmorgen de vk gebeld en na mijn verhaal zei hij direct dat hij mij vandaag nog wilde zien, dus vanmiddag half 5, ik zie er erg tegenop. Ik hoop dat we vandaag duidelijkheid krijgen.

Ik hoop vanavond goed nieuws te kunnen melden, maar hier twijfel ik aan...

Liefs Lientje

Hoi,

Poeh ik ben blij dat de feestdagen weer voorbij zijn, was wel gezellig maar druk en als je dan ook nog je best moet doen om niet te laten merken dat je al dagen misselijk bent...
Gelukkig gaat het langzaam iets beter. Ik heb van VSM zwangersschapsgranules aangeschaft en dat helpt wel redelijk. Ik ben echt de hele dag misselijk tot we richting avondeten gaan, dan krijg ik ineens onwijze honger! Raar!

Ik heb bij de eerste heel braaf van zes tot zestien weken meegedaan met moeders voor moeder, maar had daar dit keer geen zin in. Zoiezo weet de hele buurt meteen dat je zwanger bent. Verder moet ik niet denken aan dat luchtje in de potten.

> Lientje; sterkte vandaag, een dag kan dan zo lang duren...

Groetjes Mammaloes

Hallo Bangerik,

Ben pas drie dagen geleden misselijk geworden en best ook. zo was het bij mijn eerste helemaal niet. Ook niet alleen sóchtends maar de hele dag. ben dus al bijna 9 weken zwanger. daarvoor alleen maar een vol gevoel in mijn buik. Zo zie je maar dat hij bij iedereen anders is. Kan wezen dat jou lichaam wat sneller aan de hormonen is gewend dan die van een ander.

gr memieanita

hallo allemaal!

ik ben nu net zwanger van de eerste! bij de eerste ronde was het meteen bingo!
hadden we niet verwacht dus het is heel snel gegaan!
de eerste echo hebben we nu nog steeds niet gehad omdat de printer stuk was
dus nu moeten we vrijdag heen voor de eerste echo!! heeeeeeel spannend!
als het goed is ben ik op 2 augustus uitgerekend!!!!
jullie ook allemaal gefeliciteerd!!!!!

groetjes sylvia

quote: daan 77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2009 18:57:43'));

Hoi

Ik ben Daniela (Daan) 31 jaar en trotse mama van Vera (14-6-07)
Weet sinds kort dat ik zwanger ben van de 2e nu ruim 8 weken. In tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap heb ik het deze keer erg moeilijk. Vanaf het moment dat ik opsta tot ik naar bed ga ben ik beroerd. De ene dag wat meer dan de andere.
Dinsdag heb ik mijn intake gesprek en kan ik een afspraak gaan maken voor een echo.
Als het goed is ben ik 14 augustus uitgerekend.

groetjes Daan

Ik heb mijn naam veranderd. Ik ben nu mam van Vera. leek mij wat praktischer met zoveel daan's op dit forum.

Terug
Bovenaan