Augustus Moeders

ha meis,

Je derde, wat heerlijk. Mijn derde was het makkelijkst. Ook omdat jezelf makkelijker bent, je bent meer ervaren, loopt niet zo gauw meer op de toppen van je tenen dus doet het allemaal relaxter en ze nemen veel over van je oudere kids. Praten sneller, zijn vlotter in alles want ze hebben voorbeelden in huis. Echt leuk!

En met mijn werk, ja ik ontken ook niet dat het niet druk is hoor, haha, maar mijn werk is ook heel belangrijk voor me, gewoon ook een deel in mijn leven te hebben waarin ik niet "de moeder van" ben maar gewoon mezelf. Ik werk fulltime in 5 ploegen dienst, net als mijn man, dat betekend dat je wel full time werkt maar op jaarbasis is dat 32 uur per week en na elke dienst van 5 of 6 dagen ben je 3 of 4 dagen vrij. Mijn man en ik lopen ook achter elkaar aan in de diensten daardoor hebben we ook niet veel oppas nodig. Maar we hebben natuurlijk wel een vaste oppas en zonder haar zou ik natuurlijk niets beginnen.

Tips, tja meis, ik denk, dat als je het maar zo kan doen zoals dat jij als mamimie goed in je vel zit, dat dat het beste is voor iedereen want dat voelen je kids ook aan en wat is nu beter voor de harmonie in je gezin dan een gelukkige mama die alles aankan? Voor mij is dat toevallig de combi met mijn baan, voor een ander wellicht een part time baan of gewoon voltijd mama zijn. Het is natuurlijk heel persoonlijk. Wat je ook doet, doe wat je hart je ingeeft en met 100 procent dan komt alles goed.

enne ..... wil degene die de lijst verzorgd mij er ook op wllen vermelden? mijn uitgerekende datum is 31 augustus.

nou n72, we spreken weer? leuk iemand van mijn leeftijd getroffen te hebben met ook meerdere kids!
geniet van je buikje, (zijn jouw dochters ook zo vol van het feit dat er weer een kleintje komt? leuk he!)

kus xx

Greeneyedkittycat

quote: n72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2009 17:08:28'));

hoi,
gefeliciteerd.
ik krijg de derde, heb dochters an 10 en 8 jaar.en ik werk partime.
ik vind het knap hoe je het voor elkaar krijgt fultime werken en dan 4 kids dadelijk.
ik maak me nu al druk hoe ik straks alles ga doen?
tips??
groetjes

@danielle26: die gekleurde afscheiding en lage buikpijn kan heel goed komen doordat je lichaam de innestelingsbloeding aan het afscheiden is. De ene keer kan dat meer zijn dan de andere keer. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje heb ik daar ook heel lang last van gehad  en door mijn miskramen-voorgeschiedenis werd ik daar ook erg onzeker van. Maarrrr er is een heel mooi en lief dochtertje geboren, dus....

Verder heb ik vandaag mn 1e echo gehad en het zag er heel goed uit.  Vlgs de gyn. was het goed qua grootte en hartslag etc. Ben natuurlijk hartstikke blij dat het goed was, maar de onzekerheid blijft. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Mijn gyn. wil  voorlopig iedere week een echo doen omdat ze me steeds niet te lang in onzekerheid wil laten zitten. Echt een schat is dat!

hoi allemaal en gefeliciteerd!.
Ik ben 28 augustus uitgeteld en heb alle klachten die je je voorstellen kunt
pffffff
Ik ben moeder van 2 kids van 6 en 8 en nu dus 6-7 week zwanger.
Direct van het begin overviel me een enorme moeheid.
De hele dag door misselijk
af en toe toch behoorlijk depri "niet altijd hoor
enorm opgezwollen en luchtig en af en toe een hoofdpijn aanval uit het niets.
Wie heeft hormonen bedacht!!!!!!!! grrrrrrr

"Wie herkent zich in dit verhaal??

xxx

nog een vraag, ik heb gigantisch veel dorst echt extreem en moet heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plassen 2x per nacht wordt ik wakker en moet heel dringend dan.
Deze dorst is dat normaal? kan er niet tegen drinken pfff zucht... en een nachtje weer doorslapen zou te gek zijn.
Bij men 2e kindje had ik zwangerschapsdiabetes maar pas na week 30 vastgesteld, maak me dus een beetje zorgen eigenlijk wel.

@ steffie > toevallig heb ik dit gisteren aan de vpl. gevraagd in het ziekenhuis gisteren. Ze zei; als je veel drinkt en weinig plast, of weinig drinkt en veel plast, is er niets aan de hand. Mocht je veeeel drinken en veeel plassen, Kan het iets zijn.Gelijk even melden bij je vk, met jouw verleden met suiker weet je het maar nooit.

Dames

Wie doet of gaat aan zwangerschapsgym/ -Joga doen? Misschien bij de 1e wel gedaan en nu niet of juist andersom. Bij de eerste niet maar nu wel?
wat zijn jullie ervaringen hierover?

DE AUGUSTUS 2009 forum bevindt zich 7 onderwerpen onder deze forum:

Als je op forum drukt, links in het blauw balkje, en dan ' zwanger
zijn,' staat dit forum gelijk bovenaan, maar 7 onderwerpen verder is de
augustus 2009 forum.

ik verhuis ook maar die kant op.

@ bangerik; bedankt   voor je reactie, is ook weer een geruststelling!

vandaag bij de vk bleek alles prima.

we zijn nu 9 weken en 2 dgn zwanger en tot nu toe ziet het er goed uit!

ladies, kletsen we verder bij het augustus forum?

Groetjes Gaby

ps. de 11e zijn we uitgerekend!

Terug
Bovenaan