Hallo,
Fijn pinksterweekend gehad?
Wij wel, Irene was helemaal vrolijk omdat we zoveel met zn drieën waren..
Irene is de afgelopen dagen super vrolijk, ze lacht veel, reageert, kan zichzelf even vermaken, ze maakt echt een "ontwikkeling sprongetje".. super leuk.. geniet ik echt van..
Mijn zusje komt straks en die zie ik niet zoveel (wonen 1/1,5 uur rijden bij elkaar vandaan) ben benieuwd wat die van haar ontwikkelingen vind..
@Manon
Ik las wat berichten terug en zag dat Anna vandaag haar prikjes krijgt, ik weet niet of je het nog voor de afspraak leest, anders bij deze veel succes toegewenst! Als je dit na die tijd leest, hoe is het gegaan? Hoe vond je het zelf?
Hoe was mom in balance?
@ivanka
Hoe gaat het nu met je? Ben je al in Maastricht geweest? Heb je al EMDR (was het toch) therapie gehad?
Ik moet gauw op schieten met het regelen van de opvang voor als ik ga werken.. door mijn ziek zijn is dat er een beetje bij ingeschoten.. had in eerste instantie wel een kinderopvang maar die is failliet gegaan.. wel een doorstart gemaakt maar toen kon ik niet meer de gewenste dagen/uren krijgen.. nu heb ik een gastouder gevonden maar nu moeten alle papieren nog in orde gemaakt worden..
Ik heb nu nog 2/2,5 week vrij maar begin wel nerveus te worden.. het stomme is dat ik me af vraag of ik mijn werk nog wel kan.. dat is heel stom want ik zit al jaren in de schoonmaak (eerst bij een ziekenhuis, toen in de thuiszorg en nu in een multifunctioneel complex met sporthal,zwembad,kantoren,bieb etc.) Ik ben bang dat er zoveel veranderd is dat ik (lichamelijk) niet meer goed genoeg ben voor dit werk.. heeft iemand nog meer spanning voor werk?
Ga nu maar even gauw het gastouderbureau bellen voor de papieren, misschien geeft het me rust als het geregeld is..