Baby’s Februari 2020

Hoi aanstaande moeders,
ik heb vanmorgen een test gedaan en we zijn 2-3 weken zwanger. We zijn al 4 jaar bezig, na 3 IUI eindelijk zwanger, maar helaas in jan 2018 na 3 maanden een miskraam. Was lichamelijk en emotioneel best zwaar, we hebben toen een half jaar pauze gehad. Daarna weer 3 keer IUI en toen verder met IVF. Ook daar geen geluk, maar na een cryo behandeling is het dan eindelijk gelukt.
Ik besef het nog niet helemaal en ben bang om blij te zijn voor het geval dat het weer mis gaat.
Fijn dat we dit kunnen delen en ook dat er al wat ervaring is. 

Welkom alle nieuwe zwangere! Ja tot de eerste echo’s gaan we een spannende tijd tegemoet. Ik merk op dit moment vooral dat ik gevoelige borsten heb en een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder een beetje alsof je ongesteld gaat worden. Hoop dat het wel blijft plakken! Ik ben ook grieperig verstopte neus hebben andere daar ook last van? Ik had het bij de vorige ook toen ik net een positieve test had. Wat zijn de voorlopige uitgerekende datum voor julie? Ik zit of 8 feb de verjaardag van me schoonmoeder dus die zou zo maar een mooi verjaardagskado kunnen krijgen. Hoop stiekem dat deze niet eerder komt mijn dochter is van 3 feb en zou het niet leuk vinden als ze dezelfde verjaardag krijgen.

@JoycyT wat fijn dat je weer een positieve test hebt! Ik snap dat je bang bent om blij te zijn, zeker na wat je hebt meegemaakt. Ik hoop voor jou en alle andere dames hier dat het allemaal goed mag gaan! 

Allereerst: gefeliciteerd dames!
Afgelopen donderdag had ik een positieve test in mijn handen. Ik kon het niet geloven en heb toen een CB test gehaald en ja hoor zwanger! Volgens mijn cyclus zou ik 1 februari 2020 uitgerekend zijn. Vrijdag verloskundige gebeld en ik kan 12 juni al langskomen. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik ben nog heel onzeker. Met name over alle krampjes in de buik. Kan niet wachten om het hartje te horen kloppen ?

Welkom alle nieuwe moeders! En gefeliciteerd allemaal. Het wordt wel een lekker groot groep zo.
Wie van jullie is er met haar voeding bezig. Ik kwam een schema tegen wat je wel en niet mag eten. En je mag behoorlijk veel niet eten

Is het misschien een idee om een lijstje te maken met de uitgerekende datums? Ben nu de tel al kwijt namelijk ?
08 feb - BenB - 3e kindje (of 3 en 4. Zwanger na vroeggeboorte zoons).
Seerte, ik ben zeker bezig met mijn voeding. We zouden vanavond een salade eten met o.a. meloen en rauwe ham. Mijn man heeft extra ham vanavond, want die ham laat ik nu staan. 

[quote quote=10207783]@BenB Ik hoor niet thuis bij de februari mama”s, maar bij de januari mama’s.. ik lees vaak berichtjes van je in alle topics die ik zelf of andere geplaatst hebben:) en nu las ik dat je zwanger bent! Ik wil je enorm feliciteren! (Overige dames ook gefeliciteerd natuurlijk!)[/quote]
Wat lief! Dank je! We kunnen het amper geloven. We zijn doodsbang en tegelijkertijd zielsgelukkig. Wel erg benieuwd of het er weer twee zijn, aangezien dit 1-op-1 te vergelijken is met mijn zwangerschap van de jongens. Enige verschil is dat ik nu al misselijk ben. Bij de jongens kwam dat pas met 6 weken. Voor jou ook spannend of het er weer 2 zijn? Een onbezorgde zwangerschap zit er sowieso niet meer in. 

@BenB Maandag 1e echo. Ik denk zelf dat het er nu 1 is. Voel me ook heel anders dan bij de tweeling. En inderdaad onbezorgd zwanger zijn zit er denk ik voor ons niet meer in.
Probeer wel te genieten en ik blijf je wel een beetje volgen! ;-)

Terug
Bovenaan