Leuk! Ik sluit me ook aan!
Op 10 februari is onze dochter Rosalyn geboren, na n snelle en mooie bevalling van 3,5 uur. Zo bijzonder weer. Ze woog 3400 gram en 48 cm.. We moesten 1 nachtje blijven in het ziekenhuis omdat ze in het vruchtwater had gepoept. Daarna 'n heerlijke kraamweek gehad.
Maar de dag nadat de kraamzorg weg was kreeg ik koorts, 40 graden.. ik dacht het zullen wel hormonen en griep zijn, maar de koorts bleef oplopen terwijl ik paracetamol slikte. 'S avonds naar de huisartsenpost geweest, daar had ik 41 graden koorts en moest blijven. Aan het antibiotica infuus, Rosalyn mocht bij mij zijn want ik gaf borstvoeding.. ik bleek kraamvrouwenkoorts te hebben.. na 3 dagen 41 graden begon infuus te werken gelukkig. Toen ik 24 uur koortsvrij was mochten we naar huis, met nog n antibioticakuur voor n week..die heb ik gisteravond voor het laatst geslikt, hopelijk pakt m'n lichaam het nu zelf weer op.. alleen door alle koorts was m'n borstvoeding veel te weinig geworden.. ons meisje groeide ook niet goed genoeg, dus daar moest ik mee stoppen. Wat vond ik dat jammer, had me zo op n half jaar borstvoeding verheugd. Maarja, dit kon er ook nog wel bij. Nu drinkt ze de fles, en heb ik toch meer rust, omdat ik weet wat ze binnen krijgt. Ze zit nogsteeds lang niet op dr geboorte gewicht, en komen dr vandaag weer wegen. Maar verder doet ze het super gelukkig en zijn we hier langzaam aan het genieten, en hopen dat het nu goed blijft gaan ?