[quote quote=10174201]Vraagje, onze baby (3 weken) is uiteindelijk over moeten gaan op de Hero comfort voeding en Dr Browns flessen tegen de darmkrampjes. We zijn hier eergister mee begonnen. Ze is nog steeds (lijkt nu zelfs erger) hysterisch na elke voeding. Je merkt echt dat er dan iets dwars zit. Zou dit te maken hebben met de switch van voeding, dat die nog moet wennen? Heeft iemand hier ervaring mee?[/quote]
De voeding moet eerst 1 of 2 weken inwerken volgens mij! Ik ben expres niet gelijk overgestapt van voeding. Zou echt mijn laatste redmiddel zijn. Probeer de voeding te combineren met druppels (infacol of sab simplex net waar je makkelijk aan kan komen).
Weet dat het kindje van mijn zus hier ook zoveel last van had dat de overstap van voeding gemaakt moest worden maar dat ging in combi met druppels beter.
De voeding moet eerst 1 of 2 weken inwerken volgens mij! Ik ben expres niet gelijk overgestapt van voeding. Zou echt mijn laatste redmiddel zijn. Probeer de voeding te combineren met druppels (infacol of sab simplex net waar je makkelijk aan kan komen).
Weet dat het kindje van mijn zus hier ook zoveel last van had dat de overstap van voeding gemaakt moest worden maar dat ging in combi met druppels beter.