Baby’s geboren februari 2019

[quote quote=10174201]Vraagje, onze baby (3 weken) is uiteindelijk over moeten gaan op de Hero comfort voeding en Dr Browns flessen tegen de darmkrampjes. We zijn hier eergister mee begonnen. Ze is nog steeds (lijkt nu zelfs erger) hysterisch na elke voeding. Je merkt echt dat er dan iets dwars zit. Zou dit te maken hebben met de switch van voeding, dat die nog moet wennen? Heeft iemand hier ervaring mee?[/quote]
De voeding moet eerst 1 of 2 weken inwerken volgens mij! Ik ben expres niet gelijk overgestapt van voeding. Zou echt mijn laatste redmiddel zijn. Probeer de voeding te combineren met druppels (infacol of sab simplex net waar je makkelijk aan kan komen).
Weet dat het kindje van mijn zus hier ook zoveel last van had dat de overstap van voeding gemaakt moest worden maar dat ging in combi met druppels beter. 

[quote quote=10174216] De voeding moet eerst 1 of 2 weken inwerken volgens mij! Ik ben expres niet gelijk overgestapt van voeding. Zou echt mijn laatste redmiddel zijn. Probeer de voeding te combineren met druppels (infacol of sab simplex net waar je makkelijk aan kan komen). Weet dat het kindje van mijn zus hier ook zoveel last van had dat de overstap van voeding gemaakt moest worden maar dat ging in combi met druppels beter.[/quote]
Thanks! Weet je waar en hoe ik aan Sab Simplex kan komen? Zou het graag willen proberen aangezien ik er veel mensen lovend over zie schrijven ?

[quote quote=10174221] Thanks! Weet je waar en hoe ik aan Sab Simplex kan komen? Zou het graag willen proberen aangezien ik er veel mensen lovend over zie schrijven [/quote]
Ik haal het zelf in de stadsapotheek in Venlo. Weet niet waar je woont? Ik zelf in houten ouders in Venlo. Als je in de buurt woont ik ga over 1,5 week weer naar Venlo zou het mee kunnen nemen.  Is ook online te bestellen. 
https://www.duitse-internetapotheek.com/keywordsearch/~sortBy=default

Mijn meisje gaat er wel van boeren (deed ze eerst niet) en scheetjes van laten. Ze heeft wel even last van de scheetjes maar is maar even. 
Maar zo werkt dat spul een beetje due zorgt ervoor de lucht wat binnen is of niet ontstaat of bundelt en dat kont er dan uit. 

Hier ook een februari baby. Kyra is 9 februari geboren met 37 weken. Ik ben ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Ze woog toen 2665 gram en is nu bijna terug op geboortegewicht. Het is een heerlijk klein frummeltje dus. 
De bevalling ging heel snel. Rond 9 uur zijn ze gestart met weeën opwekkers via infuus en na een weeenstorm, knip en vacuümpomp (ivm gedaalde hartslag) is ze om 12.02u geboren.
Ik geef afgekolfde borstvoeding via de fles, omdat ze nog niet zo goed uit de borst drinkt. Dat is wel heel erg tijdrovend eigenlijk, dus ik wil aankomende week proberen haar weer aan de borst te krijgen zo veel mogelijk. 
Ook hier vaak krampjes. Zo verschrikkelijk sneu. De ene dag/nacht slaapt ze als een engeltje. De andere dag/nacht huilt ze alleen maar van de pijn. 
Ik zelf ben nu wel redelijk hersteld, nog wel erg moe, vooral de dagen dat er krampjes zijn, krijg ik weinig rust. (met zn tweeën is het gelukkig te doen, dan werken we in ploegendienst haha). Nog ongeveer 1,5 week last gehad van de hechtingen, ook nog koorts, blaasontsteking en aambeien eraan overgehouden. Maar dat is nu ook wel over.
Verder is het op de krampjes na echt genieten! Ik kan wel heel de dag naar haar kijken, kussen en knuffelen! 

Wat leuk! Hier ook een februari baby. Onze zoon Dani is op 5 februari geboren na een bevalling van 5,5 uur (geen klagen dus met onze eerste zoon ben ik twee dagen bezig geweest). Gelukkig ging het herstel ook heel snel en kon ik de volgende dag alweer van alles zelf doen! 

Wauw wat leuk jullie reacties en verhalen te lezen!
Bij ons vannacht last van krampjes wat logisch is na het overstappen van borst naar fles. 
Verder de hele dag een heel tevreden meisje. 

Ook met mij gaat het wel goed. Door het huis lopen gaat vrij goed. Soms wel last van onder dan moet ik echt even liggen.

Vandaag (dag 7) ben ik voor het eerst naar buiten geweest. Een jasje gekocht bij prenatal en even naar de action. Dit was toch best pittig, maar het is wel gelukt. Morgen de laatste dag met de kraamhulp. We zullen haar missen, maar ben er wel klaar voor om het helemaal zelf te doen (met mijn partner).

Terug
Bovenaan