[quote quote=10258788]@gebruiker, hier bijna hetzelfde. Louise eet 7.30 fles, 180+7 9.30 fruit (potje, vers vertikt ze) Slaapje (vaak 1 uur ongeveer) 12.00 boterhammetje (gemakkelijk 1 hele, misschien naar 2) 12.30/13.00 half flesje 15.30 cracotte of soepstengel oid 17.30 avond eten (zelf gemaakt) 19.30 fles 180 + 7. Sinds kort word ze dan snachts helemaal over de zeik wakker. Wil dan enkel bij mij liggen, als ik d’r terug leg als ze weer rustig is raakt ze meteen helemaal in paniek. Alleen na een half flesje gaat ze weer rustig verder slapen. Ik hoop dat het vanzelf weer over gaat. Nu we doorslapen gewend zijn is terug naar een nacht voeding intens heftig. Verder vind ik het lastig tijd voor mezelf te nemen. Mijn vriend doet dat regelmatig en daar wordt ik dan weer jaloers op. Dan is hij weer lekker even zichzelf. Ik heb het idee dat ik dat niet zou mogen, dat dit mij een slechte mama maakt dat ik daar zo’n behoefte aan heb. En ik word er zeker geen leukere vriendin van. Ik ben dan echt jaloers en heb veel resentment naar mijn vriend. Dit willen we natuurlijk ook niet. Ik mis hem.[/quote]
Beste allemaal, we zijn een tijdje verder en louise bleek gewoon honger te hebben snachts... Super vervelend om weer terug te moeten naar een nacht fles. We hebben haar schema iets aangepast ;
7.00/7.30 fles 210 +7
9.00/9.30 fruit (stukjes vers fruit eet ze wel als ze ze met de handen zelf kan eten, is natuurlijk groot feest!)
Slaapje
12.00 2 boterhammen met beleg
13.00 half flesje + slaapje
15.00 cracotte/soepstengel
17.30 avondeten grotere portie laten eten tot ze genoeg heeft gehad
19.00/1930 fles 210 + 7 (pap geprobeerd nog geen juiste fles /speen hiervoor gevonden).
NY word ze nog steeds wakker! En ze heeft duidelijk honger! (huilen, fles zoeken, handjes in de mond). Ik geef d'r maar een flesje (210 +7 maar die gaat niet op} daarna slaapt ze namelijk gewoon weer door. Ze is niet later wakker en heeft sochtends ook niet minder eetlust dus ze heeft het blijkbaar echt nodig. Louise heeft geen speen. Hier heeft ze enkel in de eerste weken behoefte aan gehad en toen ineens niet meer. Ze groeit echt als kool! Dus ik snap wel dat ze misschien extra voeding nodig heeft. Hoe komen we nu weer af van de nacht voeding? Is dat een kwestie van tijd of geven we haar overdag te weinig? Ze weegt ongeveer 7.5 kilo.
Tips zijn welkom!