Baby’s geboren in juli 2019 ❤️

Oh wat fijn voor jullie allemaal en wat deprimerend voor mij om dit te lezen ?. Onze zoon haalt in totaal maar 8 uur slaap in 24 uur en wij maar 5 a 6 ?.
Als hij overdag al slaapt is het max een uur (meestal om de  5 a 10 min wakker) en meestal in de draagzak. Voeding blijft om de drie uur. En 100% van de keren dat hij wakker wordt is het door keihard gekrijs ?. ‘S nachts is t altijd rennen naar de magnetron voor een flesje?. 
Dus knijp je maar in je handjes met zulke tijden! 

Ja doen we zeker en heel veel respect voor de moeders met wat meer aanwezige kindjes om het zo maar te noemen! Maar ook dat komt goed!! En geen kindje is perfect! Wie weet wat wij nog voor periode’s krijgen ? hou vol!! 

Och lepeltjelepeltje ik lees net je topic dat je gestart bent over huilbaby!J wat heb ik respect voor je en wat heb je het zwaar! Ik heb het al dat ik mij machteloos voel als hij s'avonds een keertje wat langer doorhuilt maar wat jij meemaakt!
Goed dat je hulp zoekt en tips vraagt er zitten ervaringsdeskundigen tussen! 
Weet dat je een fantastische moeder bent en dat het niet aan jou ligt of aan je man! Ik hoop dat de osteopaat jullie kan helpen! Onze buren hadden ook een huilbaby, nu is het mannetje van 2 jaar en een supervrolijk ventje! Ik zag hoe slopend het was en heb regelmatig een paar uren opgepast zodat zij samen of alleen iets konden gaan doen, dat vond ik al zwaar laat staan als je dat elke dag moet doen!! Fijn om te lezen dat je in je netwerk mensen hebt zitten die dit kunnen doen want dat heb je echt nodig! Heel veel sterkte❤️

@lepeltje lepeltje 
Hoe was het bij de osteopaat? Wat heftig zeg dat jullie kleintje maar zo weinig slaapt. Hopelijk gaat het snel beter en krijgen jullie wat meer rust.
De borstontsteking is gelukkig weg. En kolven is ook afgebouwd. Merk nu dat het me echt meer rust brengt.
Zijn van de week bij kinderarts geweest op controle. Ons mini mensje was al 1 kilo aangekomen sinds de geboorte 4 weken geleden. (Mocht ook wel aangezien ze maar 2584 woog) laten nu ook nachtvoeding weg of hebben tijden aangepast. Ze krijgt nu de laatste fles om 00.30 en dan slaapt ze tot 5.30. Vanmorgen hoorde ik haar al om 4.30 maar nog kunnen redden tot 5.30. En dan een ik de volgende tot 9.30 en dan de rest van de dag om de 3 uur. Als ik het hier zo lees hebben we niets te klagen.
Komende week moeten we nog gaan voor een echo van haar ruggetje. Ze heeft een gesloten dimpel. En met 3 maanden nog echo vd heupjes. Hopelijk gewoon alles goed, is in ieder geval niet echt iets aan haar te merken.

Hee Kimmy, hoe waren de onderzoeken? Zijn dat erfelijke dingen die je laat onderzoeken, of waarom was er reden tot zorgen? Hoop dat alles ok was!
dank voor jullie steun! Ik ben nu twee keer bij de osteopaat geweest en het lijkt te werken, durf het bijna niet te zeggen, al zovaak het idee gehad dat ik het ei van columbus had. Maar hij heeft nu twee goede nacjten gemaakt van 12 tot 4 en 5 tot half 8 en gisteren heb ik hem overdag ook in slaap gekregen en sliep hij steeds 1,5 uur! Normaal 5 minuten en dat dan misschien een halfuur in totaal. 
Zie wel dat hij nog last heeft van krampjes, hopelijk neemt dat ook vanzelf meer af. 

Hi!
is er al enige verbetering bij jullie, lepeltjelepeltje?
Hier alles goed, al is mijn kleine denk ik oververmoeid. Ik had de overgang niet helemaal door van overdag uren slapen op mama naar niet slapen overdag. Hoop gehuil de laatste dagen en onmogelijk in slaap te krijgen overdag...
Hebben jullie al een beetje regelmaat?

@lepeltjelepeltje: hoe gaat het nu nadat je bij de osteopaat bent geweest? Hoop dat het nog steeds beter gaat!
@saarttje: hoop dat hij snel zijn ritme vindt! 
Hier gaat het nog goed! Afgelopen week op vrijdag te maken gehad met, ik denk, een sprongetje! Heel veel huilen, hangerig en heel vaak willen eten! Zondag was dit over! 
Zondag hadden wij zijn kraamfeest! Het plan was te gaan picknicken op de hei, wij wonen daaraan. Het weerbericht gaf zoveel wisselende voorspellingen dat we toch maar de boel thuis hebben verbouwd en de tuin hebben opgeruimd voor genoeg ruimte in huis en tuin! Pffff 28 man + 8 kids die tegelijk binnen kwamen! Maar super gezellig! En onze kleine man maakte de show! Hij was alleen maar voluit aan het lachen , na een 2uur werd hij moe en viel in de kinderwagen inslaap! Pas aan het eind van het feest een huiltjes voor zijn flesje maar zo vrolijk! :) wij dachten s' avonds komen de prikkels wel los, maar niks! Hij ging rond 10 uur naar bed en werd om 6 uur wakker?! En vannacht ook weer half 11 laatste fles en om 7 uur wakker! Daarna weer tot 10.15 geslapen?! Wat zijn wij trots wat doet hij het goed! ❤️

Terug
Bovenaan