@ Juffelies: heel herkenbaar! Hier officieel laatste week verlof. Zou eigenlijk vorige week maandag starten maar heb nog “even” een nieuwe baan gevonden in mijn verlof (alsof verhuizen met een 2-weken oude baby niet genoeg was ?). Maandag starten. Aan de ene kant zin in, aan de andere kant hebben we hier zo’n lekker ritme..
Siem gaat nu wel al naar de opvang (2 dagen per week), dat konden we niet meer wijzigen. Gaat super goed en hij vindt alles prachtig. Verder gaat hier alles goed, vrijdag alweer 3 maanden oud. De tijd gaat zo vreselijk snel! Morgen naar het cb, ik ben benieuwd. De vorige keer zat hij qua gewicht flink boven de curve maar weet bijna zeker dat dit nog steeds het geval is ?.
Vraag voor alle niet-eerste-keer moeders, hoe hebben jullie borstvoeding (kolven) afgebouwd? Ik wil na de 3 maanden rustig gaan afbouwen (mag gerust een tijdje duren) maar weet niet hoe te beginnen want krijg vrij snel stuwing als ik niet om de 4 uur kolf (alleen ‘s nachts gaat goed, dan kolf ik niet van 10-7). Eefje heb jij wellicht tips?