Baby’s geboren in september

Jeetje anemoontje wat schrikken zeg? Goed je meisje in de gaten houden maar en als je iets niet vertrouwd doordrammen. Hoe is de inenting gegaan? 

Juffielies wat fijn dat het zo bevallen is! Goede tip van het schema, ik ga vandaag kennismaken met kdv leidster dus zal ook een en ander bespreken. Mijn schoonmoeder past ook 1 x in de week op, maar kreeg daardoor gister al een huilbui. Ze gelooft in laten huilen, ik was een paar uur weg en kreeg een hysterische baby terug. Hoorde haar ook twee keer zeggen tegen haar man, Fiene is een beetje verwend. Moet het van mezelf nu proberen los te laten, maar als ik het niet vertrouw stop ik zelf wel met werken op de dinsdag?
Prilgelukseptember, wat ontzettend moeilijk zeg. Kan mij voorstellen dat opname niet fijn is, maar heb wel vaker gehoord dat het goed hielp. Hebben jullie het al laten bezinken en een keuze kunnen maken?

Liesforum: dat doe ik zeker! Met 8 weken ging de inenting uitstekend nu met 12 weken minder. Meer gehuil en ook wel 38.2 gehad. 2 keer zetpil dat hielp wel en heel veel geslapen! Vandaag lijkt ze weer de oude dus zo even temperaturen. Zou ook wel meoten 48 uur later. 
Wat vervelend. Zo herkenbaar! Liefst wil je alles in eigen handen houden, maar net wat je zegt soms moet ej ook proberen los te laten. Wij hanteren ook het principe niet laten huilen want dat heeft gewoon geen zin bij ons kindje die brult dan gewoon een uur door. Sommige huilen zichzelf in slaap nou onze dame niet hoor! 

Morgen naar het consultatiebureau voor de 2e prikjes maar wil ook dat ze onderzocht word op km allergie ze heeft veel symptonen diaree onrustig drinken verborgen reflux en het overstrekken wat steeds erger word  al sinds ze aan dag of 10 is loopneus/verkouden helaas nam de dokter me niet serieus voor mijn gevoel hopelijk  het cb wel 

Wat een rot dag! Wat kun je huil dagen snel vergeten maar als je er dan weer een hebt... ze wilt poepen dat lukt niet heel veel scheetjes, huilen om de nasleep van de prikjes, of doet toch weer de slokdarm zeer ondanks medicijnen! Vreselijk ?

Eefje heel herkenbaar haha. Hier ging dat precies zo. Toen zei hij inderdaad ook nou je kunt toch gewoon wat voorstellen en plannen. Zo ben ik dus maandag lekker een dagje naar de sauna geweest. Heeft mij echt goed gedaan.
Oh Anemoontje wat heftig zeg. Ik snap dat je daar heel erg van geschrokken bent. En wat naar nu weer een huildag. Bij ons helpt het als hij wil poepen om even temperatuur op te meten of zachtjes onderin zn rug te masseren. Hopelijk is het snel weer beter.
Maaikespat bij ons konden ze juist via het cb niks doen, hoop voor je dat dat bij jou anders is. En anders zou je zelf ook nog altijd kunnen kijken of de Nutrilon Pepti ergens kan kopen, zodat je kan zien of dit verschil maakt.

Wat vervelend zo'n huil dag Anemoontje. Gek he hoe snel je dat weer vergeet als het beter gaat, lijkt dan opeens ook zwaarder als zo'n dag er weer is? Hopelijk gaat het nu nog steeds wat beter en is ze weer de oude. Bij ons krijgt ze 30 december haar eerste inenting, ben er stiekem al beetje bang voor. 

Maaikespat hoop heel erg voor jullie dat het serieus wordt genomen, lijkt mij ook erg moeilijk. Sterkte?
Zijn er mensen die naar de osteopaat zijn geweest en echt denken dat het geholpen heeft? Ik twijfel om te gaan ivm dat ons  meisje de draai niet kon maken tijdens mijn bevalling en heb 2 uur en kwartier geperst. De verloskundige zei toen nog dat ze daar mogelijk last van kon krijgen. Ze spuugt nu weer erg veel, net als de eerste weken. Ze lijkt er geen last van te hebben alleen ze stinkt ontzettend uit haar mond en ik vind het zelf gewoon zielig..

Vreselijke nacht achter de rug. Waar ze normaal altijd zonder speen sliep ben ik er nu 6 keer voor uitgegaan. Ook nog fles geveven, maar geen nut. Ben ten einde raad waarom dit opeens zo is. En dood op! Ook laten huilen, maar dat hielp ook niet.
liesforum wij zijn er 2 keer geweest, maar het heeft bjj ons niet gewerkt, maar wij hebben volgens mij ook geen normale baby haha. 
Iemand toevallig met een medische achtergrond? Onze dochter krijgt een ct scan nog voor haar longen in januari staat dan ook de slokdarm etc erop? Aangezien ze bloed spuugde dacht ik wie weer zien ze dat ding dan ook standaard erop. Wellicht hele borstkas of alleen longen als het daarom gaat?

Wij zijn nu 3 keer naar de osteopaat geweest en een 4de afspraak hebben we staan in januari. Maar ik twijfel of ik die door wil laten gaan. 
Oscar komt er steeds zo naar vandaan. Ik zie dat ze weet wat ze doet en waar de problemen liggen. En volgens haar kan het zijn dat hij de dagen erna er last van heeft maar dat lijkt steeds langer te duren.
De eerste keer dat we gingen was hij de 2 dagen erna niet te doen. Alleen maar huilen en diaree (afvalstoffen?) Maar nu de laatste keer dat we waren was vorige week dinsdag en we hebben nog steeds ellende thuis. Geen idee of het daardoor komt, maar tot maandag ging het hier super. Na het bezoek heb ik een ander kind, en niet leuker. 
De nachten breken ons op. Volgende week vrijdag mogen we pas naar de kinderarts. Vannacht geslapen van 22.00 tot 02.00 en daarna niet meer. We kunnen niet meer!

Terug
Bovenaan