Baby’s geboren in september

Voor de mensen die KMA vermoeden...gewoon zelf een blik kopen. Cb was hier ook heel afwachtend. Op een gegeven moment had ik er zelf genoeg van en zelf blik Pepti gekocht(bij etos). Gelijk dag erna verschil! Als je zwaarder wil zoals Nutramigen/Neocate kun je via marktplaats of Facebook groep goedkoop blikken kopen. Proberen kan altijd en je ziet vaak al snel verschil.
De osteopaat heeft bij ons niks gedaan. Misschien was ze ook wel geen topper? Ik weet het niet.
En indd als t goed gaat, kun je huildagen nog minder hebben dan eerst.
Hier veel last van de prikjes...minstens tot 1/2 weken erna helaas!

Jeetje Anemoontje en Prilgeluksept, wat een zorgen en heftigheid! En Prilgeluksept dan is een week lang tot de afspraak bij de kinderarts. Kan er echt niet iemand een paar keer een nachtdienst draaien bij jullie zodat jullie kunnen slapen en bijtanken? Ouder, broer, zus, schoonzus, zwager, vriendin..? Maar misschien zeg ik dit wat te makkelijk en voelt het ook niet goed om hem in deze situatie over te dragen?
Heel veel sterkte allebei! Moet aan je vreten wanneer je niet goed weet wat er speelt en wat je er (nog) aan kunt doen.. Pas op dat je het complete plaaatje niet te lang alleen wilt doen, pak alle steun aan. Al is het voor basale dingen als boodschappen doen of iets in huis, of dat er een keertje voor je gekookt wordt. Alles wat nu moeilijk op te brengen is.

Juffielies wat fijn dat het werken zo goed ging! Ik vind het ook heel fijn weer te werken en met dingen van mezelf bezig te zijn. Ik werk 2,5-3 dagen (wisselt wat, ik werk voor mezelf) en de rest ben ik bij mijn kids. Vind dat een fijne verdeling.
Liesforum wat een nare ervaring met je schoonmoeder. Soms oh zo moeilijk op je strepen te gaan staan, maar ik weet uit ervaring dat als je niet aan het begin aangeeft hoe je het wilt ze hun eigen gang gaan en het steeds lastiger wordt terug te draaien. Of laat je man het woord doen.. misschien makkelijker?
Voor wie in de regio midden-oost woont kan ik een óntzettend goede osteopaat aanraden. Stuur maar pb voor wie meer wil weten.

Lieve mama's ik leef met jullie mee!! Wat een heftige tijd zeg ? 
Prilgeluk dat slapen is toch niet te doen! En ook nog zo lang moeten wachten op de arts aaaargh, terwijl snelheid gewenst is!
Anemoontje bloed spugen..  echt ik zou me ook helemaal dood schrikken, wtf! Zielig voor je meisje dat ze zo'n last ervan heeft.
Liesforum, oef dankjewel schoonmama... Lijkt me ook naar. Mijn man heeft heel slecht contact met zijn moeder, dat levert weer andere problemen op maar ik hoef in ieder geval niet met haar de strijd aan ? Hopelijk durft jouw partner zich uit te spreken naar z'n moeder.
Ik heb ook een dagje sauna gepland, mega goed idee, even opladen. Vind het wel een beetje lastig met mijn lichaam dat er niet uit ziet, vroeger was ik zelfverzekerder. Heb met wat nieuwe striae, hangbuik en een groot litteken van de keizersnede toch wat schaamte, ik hoop na een dag sauna ook dat wat meer te accepteren en hopelijk omzetten in trots ??
Eefje ik werk ook voor mezelf maar kan nog niet de zin opbrengen om weer te gaan beginnen. Ik ben ook eerder gestopt tijdens de zwangerschap en nu ben ik er al zo lang uit dat ik even de moed moet vinden om weer op te starten. 

Minni Ja, het is echt weer even toe zetten. Ik had mensen op me staan te wachten, dus ik moest wel. Maar zat er zo weer in. En ben begonnen met een hele leuke training waar ik veel inspiratie van krijg!
Heb veel zin in het nieuwe jaar waarin ik weer wat meer ruimte krijg voor persoonlijke ontwikkeling. Ga een paar dagen naar het buitenland voor een (andere) training in mijn eentje (heerlijk!) en ben aan het sparen voor een leuke stedentrip met ons hele gezin ergens in Europa. Ik geniet dan ook zowel van alledrie mijn meiden (en man) als tijd voor mezelf. Mijn man werkt en ontwikkelt zich op dit moment het meest en na een jaar waarin mijn zwangerschap centraal stond mag/kan ik straks weer wat meer tijd voor mezelf creeëren.

Net bij het consultatiebureau geweest en gelukkig namen ze het serieus direct een recept gekregen voor pepti en ze word onderzocht op km allergie wat een opluchting 

Terug
Bovenaan