Minni en Marieke: jullie ook bedankt voor het delen van de boekjes! Ik ga nog eens verder googelen! En Marieke, hoe gingen de vaccinaties..?
Prilgeluksept: dat lijkt me ook heel moeilijk zo'n opname.. maar ze trekken dan vast alles uit de kast om erachter te komen wat er met jullie kindje is. En jullie kunnen even de batterij aanvullen en dan vast weer veel beter verder daarna, met hernieuwde energie! Ik hoop op snel meer duidelijkheid voor jullie!
Majom: wat ontzettend fijn zo'n dag voor jezelf.. heerlijk! Ik ga vrijdagavond even de hort op! Had laatst ook zo'n aanval Minni naar mijn man. Weet niet of dat hormonen zijn of gewoon een normale lichtelijke frustratie dat je er ook gewoon eens uit wil naast de zorgstand en alles wat je hebt gelaten in de zwangerschap dan wel nu veel meer moet plannen. Hij ging in 1 week een avond uit eten, naar een voetbalwedstrijd, naar een verjaardag voor alleen 'de mannen' en een hele ochtend hardlopen en koffie drinken met kameraden (allemaal op verschillende dagen). Toen hij bij dat laatste pas om 1300u op zondag weer thuis kwam aankakken zat ik al op 98 graden en naderde dus heel dicht een kookpunt.. ? En heeft niets met misgunnen te maken.. maar met nog 2 oudere kids, baby, was, hond en hopla weer het kolfzetje aankoppelen was ik er zó klaar mee. Maar mannen zijn dan wat anders daarin, dan zegt hij: ga dan ook gewoon wat leuks plannen! ?.. ? Tja.. heeft wel deels gelijk daarin. Dus ik onderneem nu wat meer actie voor mezelf.
LadyJ: mooi, dat klinkt als 'back on track'! Wel naar van de krampjes bij de kv.. Zou het helpen te mixen met gekolfde bv en zo verder op te bouwen zodat ze kan wennen?
Ik heb trouwens helemaal geen last van ontzwangeren. Haaruitval wellicht wat, maar heeft geloof ik vaak te maken met vit B tekort in de zwangerschap..? Maar heb me nooit voor, tijdens of na de bevalling anders gevoeld.
Oh ja, begonnen met onze kleine kletsmajoor overdag in bed te leggen na het opmerken van slaapsignalen (ipv in de box tukken). Verhaaltje lezen, muziekje aan en knuffel/kusje: ging goed! Bij het middagslaapje om 1300u na een uurtje wakker en 'protest', mee naar beneden en in de box en toen sliep ze weer na een kwartiertje tot nu. Maar ga haar nu wel wakker maken voor een flesje anders komt het straks weer zo ongelukkig uit met sport vd oudste. Planninggggg... ?