Baby’s geboren mei / juni 2019

Leuk! Het zwanger forum niet gevolgd. Mijn dochter is geboren op 6 juni met 37 weken, inleiding bij pre eclampsie. Woog 3030 gram. Een kleintje want ze past met 8 weken nog steeds maatje 50! Wel schattig zo'n mini. Groeit goed op de bv en heeft afgelopen  3 nachten door geslapen, fingers crossed voor komende nachten.

Onze dochter is geboren op 12 juni d.m.v. een geplande keizersnede. Amber was 52cm en woog 3570 gram. Ze zit nog steeds in maatje 56 maar duurt niet lang meer. Ik werk zelf in de apotheek en woon op goeree overflakkee...

Wat leuk al die ‘nieuwe’ schrijfsters.. 
Weet iemand hoe ik mijn naam kan aanpassen via de app? Wordt nu wat onoverzichtelijk met alle gebruikers haha. 
Bij instellingen zie ik mijn voor en achternaak staan en bij de start pagina mijn voornaam, maar zie nergens staan waar ik een gebruikersnaam kan wijzigen..

Ik heb ook een tijd meegeschreven in het andere forum tot de geboorte.
Op 24 mei is Liva geboren. Ze was 52 cm en woog 3910 gram. Een makkelijker kind dan dat zij is, is onmogelijk. Vanaf het begin sliep ze al door en moest ik haar meestal wakker maken voor haar fles. Overdag slaapt ze ook veel of ligt lekker te trappelen in de box. Half augustus loopt mijn verlof af, maar moet 30 september weer starten met werken.
Dat vind ik bij een 2e toch wel anders als bij de 1e. Toen had ik echt weer zin om te werken en was het thuis zitten zat. 

Even een dagje online geweest en zie dat dit topic geopend is. Dan stap ik uiteraard ook over. 
Ik ben 33 jaar en kom uit zuid Holland. 5 juni (uitgerekende dag) ben ik na een lange bevalling en uiteindelijk spoedkeizersnede bevallen van onze zoon Sven. (Toevallig dezelfde naam Moniquska) Hij was bij de geboorte 57cm en 4755 gram. Nu inmiddels 5.9 kg. Maandag 1e vaccinaties. Hij doet het verder super!

Bij mijn ouders van nu, gewoon op internet, geen idee of het op de app ook kan, kan ik mijn gebruikersnaam invullen! Ik zal hem ook meteen aanpassen, naar bevallen yes in plaats van zwanger yes of zo ?
Ik ben van het 'slapende baby's niet wakker maken' :p
Onze Eli was bij de geboorte 56 cm en 4140 gram. Bij de 8 weken controle 63 cm en 6400 gram. 
Ik woon in Noord Holland en ben 25 jaar. Ik werk in de zorg, op een dagbesteding. De komende tijd 1 dag met ouderschapsverlof

Wat een flinke baby's zeg! En wat slapen sommige al goed ben jaloers. Hier nog nachtjes van om de 3 a 4 uur en in de avond altijd even een huil uurtje. Eergisteren flink gebroken nachtje gehad omdat Tijn uit de co sleeper was gevallen en wij wakker schrokken van een klap en gehuil. Heel naar om je baby van 5 weekjes op de grond te zien liggen.
Wij vaccineren ook alleen wat later vind ze nog zo klein met 2 maandjes en scheelt dat tijn niet naar de opvang gaat anders was het anders geweest. 

Terug
Bovenaan