Baby’s van maart/ april 2022

Ik heb gemaild voor de appgroep, leuk!
Welkom MvdF ? Ik hoopte al dat jij en Milu ook hier kwamen meeschrijven. 
Mirtje, dat is inderdaad al een fijn ritme zeg. Hier is het nog heel wisselend. 21.30 is het enige vatse moment. En dan is het heel wisselend wanneer ze voor nachtvoedingen komt en wanneer dus de dag begint. We komen wel in een fijne routine nu van 1.15/1.30 uur wakkertijd waarna ik haar nu meestal wel in slaap krijg. Dat maakt alles in elk geval wel ietsjes voorspelbaarder. Eind van de middag ontspoort dat ook nog. 
Veertje, mijn oudste sliep tot 7 maanden met witte ruis en toen ontdekten we dat met of zonder geen verschil meer maakte met inslapen. Niks hoeven afwennen dus. 
Gisteravond geprobeerd 19.30 al de fles te geven en 20 uur op bed. Dat werd krijsen, en daarna een uur lang op de arm hysterisch krijsen ?‍? Dat was dus echt te vroeg nog. Hielp denk ik ook niet dat ze rond het avondeten al in slaap gevallen was. Ik denk dat dat toch nog een los slaapje was waarna ik beter even een wakker rondje had kunnen doen. Ik probeer over een paar dagen of een uurtje later wel lukt. 
Ze sliep wel vanaf 21.30 tot 3.15! Wauw. Die hebben we nog maar 1 keer eerder gehad toen ze ziek bleek te zijn. Dat is ze nu niet. Dus de eerste echte nacht doorslapen, en maar 1 nachtvoeding vanaf de late avond. Ze wordt nu weer wakker. ?

Oh en Boysmom, misschien zijn het regeldagen? Rond 6 weken is zo'n berucht momentje. En je zit dan ook net op het krampjeshoogtepunt voor een paar weken. Hopelijk gaat het snel weer beter met de flesjes.

Ik heb mijn gegevens ook gemaild!

Oh ja regeldagen dan zal dat t misschien wel zijn of zijn eerste sprong..
vannacht was ook drama, vanuit het niets krijsen, maar weinig willen drinken. Uiteindelijk maar weer bij mij genomen en viel hij direct in diepe slaap..

@Lewis wat heerlijk zeg, zo'n lange tijd ertussen. Wel vervelend dat ze nog niet om 20.00 in bed wil slapen, het blijft toch uitproberen natuurlijk.

Hier werkt de witte ruis nu ook goed, ze heeft de afgelopen dagen steeds een half uurtje in bed geslapen. Nog niet de tijd die ik graag zou willen maar het is een begin. Vandaag probeer ik de slaapjes in bed wat op te schroeven. Ze heeft zonet weer even in bed geslapen, om na een half uur weer wakker te worden en dan weigert ze meer in bed te slapen, dus nu ligt ze weer bij me op de arm. Ik ben zo gewend aan dat ze aan me vast geplakt zit dat ik het als een verademing voelt als ze in bed ligt, maar tegelijk mis ik haar dan ook en wil ik steeds naar haar kijken haha.

@mirtje ik heb ook mij gegevens doorgemaild!

Mirtje, ik heb ook mijn nr doorgemaild, leuk idee.

Vanmorgen te horen gekregen dat onze dochter corona heeft. GGD belde om te vragen hoe het ging nu, omdat ze laatst positief getest is, alleen wist ik nog niet dat ze dus positief getest was ?‍♀️?. Wij hadden vorige week nog negatief getest, dus had dit eigenlijk niet verwacht, maar vanmorgen nog een zelftest gedaan en die is wel positief... Oeps...

Oh huh? Wat raar Mywlen dat de GGD dat wel weet en jij zelf niet? Was dat ook het virus waar je mee op de SEH was geweest toen?

Ja, ze is daar idd voor de zekerjeid getest op corona, en aangezien we niks meer gehoord hadden en onze zelftesten negatief waren, gingen we ervan uit dat t verder goed was... Blijkbaar dus niet, alleen even vergeten door te geven ofzo...?‍♀️. Gisteren zijn we nog op bezoek geweest ?.

Terug
Bovenaan