Hoi,
Noppers:
-Dekens en lakens voor ledikant. Toen dochterlief na de wieg in het ledikant ging struinde ze al heel haar bed door en dus slaapt ze in haar slaapzak.
-Draagzak. Dochter was al snel veel te zwaar, maar de draagzak hadden we gelukkig geleend.
-Waskom, 1 keer gebruikt. Dochter gaat in bad.
-Voedingskussen. Ik kan er niets mee.
-Aventflessen, hier kon ze niet uit drinken. Voor de volgende koop ik indien nodig 1 fles om te proberen ipv een starterspakket.
-Magnetronsterilisator van Avent, die van de hema zijn veel goedkoper!!
-Regenhoes voor de Maxi-cosi, uiteindelijk maar een paar keer gebruikt en een paraplu erboven werkt ook.
-Buggy-mee, om de buggy mee te nemen op de fiets, wat een drama!!
-Prenatal kikker wipstoeltje, drie keer kapot gegaan.
-Prenatal babykamer, wat een drama met leveren en dan nog bijna alles beschadigd, uiteindelijk 2 dagen voor mijn dochter geboren is compleet geleverd.
Toppers:
-Voetenzak voor de kinderwagen in zitstand. Wij wandelen veel en ook op wintersport lekker warm zitten.
-Babygym, zo'n speelkleed met bogen, heeft ze uren op gelegen.
-Aerosleep matrasdek. Toen dochter met een maand of 5 op haar buik ging slapen een hele geruststelling voor mama.
-2 keer zoveel spuugdoekjes en hydrofielen als aanbevolen.
-badsteun, waar je kindje in het babybadje op kan liggen. Zo kan ze veel langer in bad zonder dat je armen pijn gaan doen en je hebt je handen vrij.
-wikkelrompertjes voor de eerste dagen zodat het niet over het hoofdje hoeft.
Noppers:
-Dekens en lakens voor ledikant. Toen dochterlief na de wieg in het ledikant ging struinde ze al heel haar bed door en dus slaapt ze in haar slaapzak.
-Draagzak. Dochter was al snel veel te zwaar, maar de draagzak hadden we gelukkig geleend.
-Waskom, 1 keer gebruikt. Dochter gaat in bad.
-Voedingskussen. Ik kan er niets mee.
-Aventflessen, hier kon ze niet uit drinken. Voor de volgende koop ik indien nodig 1 fles om te proberen ipv een starterspakket.
-Magnetronsterilisator van Avent, die van de hema zijn veel goedkoper!!
-Regenhoes voor de Maxi-cosi, uiteindelijk maar een paar keer gebruikt en een paraplu erboven werkt ook.
-Buggy-mee, om de buggy mee te nemen op de fiets, wat een drama!!
-Prenatal kikker wipstoeltje, drie keer kapot gegaan.
-Prenatal babykamer, wat een drama met leveren en dan nog bijna alles beschadigd, uiteindelijk 2 dagen voor mijn dochter geboren is compleet geleverd.
Toppers:
-Voetenzak voor de kinderwagen in zitstand. Wij wandelen veel en ook op wintersport lekker warm zitten.
-Babygym, zo'n speelkleed met bogen, heeft ze uren op gelegen.
-Aerosleep matrasdek. Toen dochter met een maand of 5 op haar buik ging slapen een hele geruststelling voor mama.
-2 keer zoveel spuugdoekjes en hydrofielen als aanbevolen.
-badsteun, waar je kindje in het babybadje op kan liggen. Zo kan ze veel langer in bad zonder dat je armen pijn gaan doen en je hebt je handen vrij.
-wikkelrompertjes voor de eerste dagen zodat het niet over het hoofdje hoeft.