Babynamen verzinnen

Moeilijk, hè, Lies, om echt de juiste naam te vinden. Nee, de namen die je serieus overweegt, moet je hier niet neerzetten, je weet nooit of  iemand die je kent dit leest
Wij zijn er ook nog niet uit. Ik vind Esmee ook leuk, maar mijn man niet zo. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren......

Groetjes
Bibi

Er zijn al wat namen genoemd, maar kunnen jullie nog wat leuke, stoere en misschien aparte jongesnamen opnoemen?! Wij krijgen zeer waarschijnlijk een jongetje, met 16 weken echo dacht ze toch echt een klein piemeltje te zien hangen!! hihi

Moeilijk he? wij vinden jongensnamen makkelijker dan meisjesnamen!
we wachten maar af, nog 2 weekjes tot de 20 weken echo joehoe.

eventuele stoere jongesnamen (vind dit wel moeilijk, want het ligt er ook aan wat de achternaam wordt)

Lukas, Sjoerd, Steef, Mike, Guus, Luuk, Thijs, Mathijs, Stijn, Rik,  Lars

Misschien zit er iets bij voor een van jullie!

liefs Daantje

Petra, wat fijn voor je!!!!!!!!!
Wij zijn er nog helemaal niet uit, volgende week weten we hopenlijk wat het wordt!
Eerst dacht ik een meisje nu denk ik weer een jongen haha

liefs Daantje

Arghhh, meiden, ik geloof dat ik gek word. Ik kan geen namenboek meer zien, het is te moeilijk. Ik kan niet kiezen, dan heb ik weer leuke namen die  al gebruikt zijn in vrienden- of familiekring en dan heb ik weer namen die mijn man niks blijkt te vinden.
Ik weet het echt niet meer. Hebben jullie nog wat tips ? Liefst een niet te lange naam.

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan