Babynamen verzinnen

Hoi Dames!
Bedankt voor jullie reacties!
Weekee, ja ik vind het serieus een leuke naam! Ik heb nooit een jongensnaam in m'n hoofd gehad en bij m'n 1ste zwangerschap kon ik me ook niet voorstellen dat we een zoon zouden krijgen. Nu heb ik echter wel het gevoel dat het wel eens een jongen zou kunnen zijn en velen met mij! Dus je vindt Noan wel bij Bente passen? Ik vind Siem of Sieb bijv. ook heel leuk en dat heeft een beetje hetzelfde "boeren-gehalte" als Bente ;-) Noan is niet zo boers...maar kan wel hè?!
Groetjes, Edith.

Hoi Weekee, ja, ik vond het wel grappig "klinken". Ik zag het ook ineens voor me, een roze kamer en dan bij de bevalling horen : "Het is een jongen."  haha.
Het blijft moeilijk, hè, meiden, om een leuke en passende naam te verzinnen. Ben benieuwd of iedereen er een beetje uitkomt. Ik nog niet, .

Groetjes
Bibi

Oeps...ik zat vanmiddag bij m'n schoonouders achter de pc en heb dus kennelijk m'n andere emailadres gebruikt als wat ik normaal doe...deze, wat sombere naam, komt nog uit de tijd dat mijn man twijfelde of hij nog wel een 2de wou...heftige tijd was dat. Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen!
Liefs, Edith.

Jaaa gelukkig wel Edith!

haha Bibi, laten we hopen dat we daar geen last van hebben. En ja..het blijft moeilijk. Ach, we hebben al jongensnamen...we wachten dus gewoon af.

Hoi,

Wij hebben al  heel lang   2 jongens namen en  3 meisjes namen in gedachten, alleen toen kregen mijn neef en zijn vriendin een kindje en die gebruikten  de naam wat voor ons bovenaan stond voor hun dochtertje..( Dat konden  hun natuurlijk ook niet weten  )  
Maar makkelijk is het niet want je wil ook een naam wat goed bij de achternaam klinkt..
Succes allemaal met namen bedenken!

Bibi, zijn jij en je man er al over eens wat de naam word??

Groetjes Sharon

Wij vonden iris altijd een leuke meisjesnaam. Ons nichtje (3jr) heet echter Ilse... we vinden Iris er teveel op lijken en bovendien, heel gek, vind ik de naam gewoon niet zo leuk meer.

Hoi,

Nou, Sharon, we hebben al een  (klein) lijstje met wat namen die we allebei leuk vinden, maar het blijft moeilijk. Ik heb ook een aantal namen die ik leuk vind, maar daar vindt hij dan weer niks aan en andersom, haha, zo blijf je lekker bezig. Gelukkig hebben we nog een paar maanden.
En de rest, is er al iemand die er helemaal uit is ????

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan