Babynamen verzinnen

Hoi Bibi,

Wat bij ons wel een beetje grappig was dat we namen hadden uitgezocht en toen schreven we apart van elkaar wat onze top 1,2 en 3 was, hadden we precies de namen op dezelfde volgorde gezet haha..

Groetjes Sharon

Oh meiden ik wou dat ik al iets wist. Mijn vriend weet het ook niet en we hebben al wel zitten verzinnen maar niets klinkt nog leuk naar onze mening....gelukkig hebben we nog even hahaha...tjonge jonge wat is het moeilijk.

Groetjes Petra

Voor een jongen staat het al jaaaaaaren vast. Dan willen we mijn schoonvader gaan vernoemen. De beide meiden die we nu hebben zijn naar de beide moeders vernoemd, dwz dat de naam vd moeder in de doopnaam verwerkt zit en dat we er een passende naam bij gevonden hebben. Maar als het nu weer een meisje wordt,willen we mijn vader graag vernoemen. Hij heeft alleen zo'n heerlijke naam Berend Jan. Maak daar eens wat creatiefs mee voor een meisje (wie helpt mij?)
gr lies

Hee,
wij hebben al wel een naam voor een meisje maar voor een jongen blijft het moeilijk. We willen voor de scandinavische namen gaan aangezien mijn mannetje Noors is.  Voor een jongen  hadden we ook al wel een naam, namelijk Viggo alleen is twee jaar geleden ons neefje geboren en die heet dus Thygo. Nu zijn we heel erg aan het twijfelen want we vinden Viggo wel heeel gaaf maar ook weer veel te veel op Thygo lijken. Dillemma's!!!!!!!
We zijn nog geen leukere jongensnaam tegengekomen.
Nog even doorzoeken  dus.
Groetjes Rebeca

Hmm, Lies, daar kom je met een moeilijke vraag, zeg. Maar als ik Berend Jan hoor en ik moet daar een meisjesnaam van maken, zeg maar, dan was het eerste wat ik dacht Brenda. Misschien heb je hier iets aan ( en misschien ook niet ).
Rebecca, ik vind eigenlijk dat je Viggo gewoon kunt gebruiken, de gelijkenis met Thygo vind ik meevallen. Als je dat een leuke naam vindt, moet je dat gewoon doen (vind ik )

Groetjes
Bibi

Hoi Bibi, Brenda zat ik ook al snel aan te denken, en daar heb ik op zich ook wel een leuke naam bij, zoals we het kindje zouden noemen, maar niet iedereen in mijn omgeving (haha mijn man dus) is enthousiast over die naam. Heb je ook nog Sabine, Benthe (vind ik ook lief) ach er komt vast nog wel meer voorbij. Een idee over de roepnaam heb ik al vrij sterk in mijn hoofd, maar ook dat kan nog veranderen hoor. Bij onze tweede dochter was de week voor de bevalling de naam nog veranderd haha.

Leuke Nederlandse Jongensnamen vindt ik: Lars, Kasper of Casper, Rik, Kris, Mark, Rutger en nog een maar die zet ik hier niet neer.
De namen van de meiden hebben we ook lekker hollands gehouden. Renate en Nadine. Makkelijk te schrijven, bijna geen problemen over de uitspraak al wordt er van Nadine nog wel eens Nadien gemaakt. Ach ja.
Wat ik ook leuke Nederlandse meidennamen vind zijn: Julia, Esmee, Ilse, Kirsten, Manouk, José.

Terug
Bovenaan