BAM

Wat spannend hee! Laat weten wat het geworden is en heeeeeeel veel succes!!!!

Nou je maakt het wel heel erg spannend!! Ben erg benieuwd wat het geworden is!!! Heel veel succes en zal voor je duimen!!

NOU!!!!!! WE zijn ECHT NIET nieuwschierig haahhahaahhahaha.
Duim nog ff voor je!!!!!

hihihi... nou, daar komt ie dan... ik heb alle statistieken tegen... alleenstaand, "oud"... maar wel meteen de eerste keer zwanger!!! Net een test gedaan en het was overduidelijk!!! Een vette + van t Kruidvat... natuurlijk meteen vriend/donor gebeld, maar tot mijn verdriet is z'n telefoon afgesloten... ik kan hem nu dus niet anders dan via de mail bereiken. ik hoop dat hij zo helder van geest is, dat hij MIJ belt...

ben nu eerlijk gezegd een beetje in de war...

Echt super meid,
Ik vind het super wat je doet. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen. Je moet nu gewoon lekker genieten van het moment en de fijne tijd die gaat komen. Ik weet zeker dat je het prima gaat doen met of zonder partner. Je hebt er goed over nagedacht en ik weet zeker dat het kindje om komt in de liefde die je hem gaat geven. hij/zij heeft er meer aan om 1 ouder te hebben die vol liefde zit en alles geeft wat er in zit, dan aan 2 ouders waarvan er 1 zich misschien "verplicht" voelt.
Maak je niet druk, het komt allemaal goed. Wij (op het forum) zullen je vol overgave steunen waar nodig is. Twijfel niet aan je zelf!!!

Liefs debbie

Waaaaauw!!!! Fantastisch!!! Harstikke gefeliciteerd! Ik ben echt super super superblij voor je! Geniet er maar lekker van!

Hoi Debbie en Ilse,

hihihi de emoties beginnen nu al. Zit te janken nu ik jullie lieve berichten lees! Dat geeft me steun en benadrukt dat ik vast wel de goede keuze heb gemaakt...

xxx

Terug
Bovenaan