BAM

Hey Delmira,

Wat super zeg!!! Ik ben helemaal blij voor je!!

Maar weet niet of je gelovig bent?? Ik ben zelf niet eens streng geloving, maar ik zou denken dit kindje je niet word geschonken als ze wisten dat je het niet zou kunnen!

En denk dat het heel normaal is dat je nu je twijfels hebt, maar dat iedere vrouw of je nou een partner hebt of niet zou denken zou ik dit wel kunnen bij hun eerste kindje?? Het is ook een hele belangrijke opgaaf, maar dat bewijst alleen maar weer hoeveel je voor je kindje over hebt dat je hem alleen het beste wilt geven, als je twijfels hebt. En ik denk dat jou dat helemaal gaat lukken!!

Ik denk het belangrijkste wat je een kind kunt geven is liefde of dat nou van 1 ouder of van 2 komt en denk dat het bij jou kindje echt niet te kort komt.

Nou ik wens je een super zwangerschap!! En een super mooi kindje straks!!

xxx

Ik ben het helemaal eens met wat butterfly zegt.
Super fantastisch zeg! Hartelijk gefeliciteerd met jouw zwangerschap!
De twijfels zijn heel herkenbaar hoor! Die heeft bijna iedereen op het moment dat er geen weg terug meer is, hihihihihi.
Maar probeer er lekker van te genieten!
Hopelijk belt de donor/vriend snel en is hij er ook heel blij mee!

Groetjes Suus

heeeeeeeeeeee Delmira,

wat een super goed bericht.
Ben ff niet op deze site geweest, wist mijn wachtwoord niet meer.
Echt zooooo blij voor je!
Komt echt allemaal goed. Geniet er van meid.
Ik ga zelf volgende maand beginnen met een eerste poging. Twijfel heel erg aangezien ik 2 gegadigden heb. Een donor en daarnaast heb ik nog een vriend die mij wil helpen. Heb liever een bekende (vriend) alleen is hij niet single en ik wil niet zijn gezin in problemen brengen.
Heb alleen zoveel problemen met mijn eigen moeder. Heb gezegd dat ik graag mama wil worden en dat ik t op deze manier wil gaan doen. I ze dus echt helemaal tegen. Is niet normaal volgens haar om "zomaar" aan een kind te beginnen. Lijkt wel of ik een puppy ga kopen volgens haar. Nu twijfelde ik dus weer of ik t wel of niet moet doen. (ga 't evengoed proberen hoor)
Had jij dat ook of zijn jouw ouders daar wat makkelijker in?
Hoop trouwens dat je nog wel op deze site blijft schrijven. Echt prettig om af en toe te babbelen over "onze" manier van kindje krijgen.
Geldt natuurlijk ook voor de rest van jullie die hier regelmatig een berichtje achter laten.
Echt fijn zo.
veel plezier met je zwangerschap

xxx
alleenstaande

Nou wat een super nieuws echt geweldig!!!!!
Dit wordt een hele bijzondere tijd en ik weet gewoon dat je dat aan kunt oh ben zo blij voor je!!!!!!

WOW!! Wat super! van harte gefeliciteerd! geweldig zeg, dat het gelijk raak is! zowiezo dat het raak is natuurlijk! probeer er lekker van te genieten, ik weet zeker dat het goed komt! volgens mij ga jij je prima redden hoor!

Heb af en toe meegelezen met jullie, maar wat een goed nieuws zeg, en zeker erg dapper, maar eerst GEFELICITEERD geniet ervan je wacht er al zolang op. Ik kan neit meer zeggen dan geniet ervan het is je gegund hoor.

Gr WEndy

WOW wat een reacties!!!

@Butterfly, Suus, Mama van Sanne, Wondernmr2 en ydnew: Bedankt voor jullie lieve berichten! En eh... nee ik ben niet gelovig opgevoed, maar er is vast meer tussen hemel en aarde =)

@alleenstaande: ik had je al een tijdje gemist. Jammer dat je moeder het je moeilijk maakt en je aan je keuze doet twijfelen. Als jij het liefst hebt dat die vriend van je je gaat helpen, moet je daar voor gaan. Natuurlijk begrijp ik dat je zijn familie niet in "gevaar" wil brengen, maar eigenlijk is dat "zijn probleem" als je begrijpt wat ik bedoel. Als hij denkt je te kunnen helpen, hoef jij geen beren op de weg te zien. Je dringt het hem niet op. Hij biedt het aan of heeft het in ieder geval met je besproken. Als hij de daad (of het potje ;-)) bij het woord wil voegen is dat fijn voor jou. Hij is verantwoordelijk voor zijn gezin. Ik neem aan dat hij dan zelf zorgt dat het bij hem thuis ook besproken is en geaccepteerd is.
Wat mijn ouders betreft. Ik heb wel eens genoemd dat ik er desnoods alleen voor wil gaan en ook dat die vriend (mijn ouders kennen hem en vinden hem een lieve vent, dus dat scheelt) mij daarbij wil helpen. Nu heb ik niet verteld dat we ook daadwerkelijk een eerste poging hebben gedaan. Dat is ook mijn keuze. Natuurlijk zouden ze liever hebben dat ik een man zou hebben... dat had ik zelf ook liever... maar ik denk dat ze blij zijn als ze mij blij zien en horen dat ze opa en oma worden. Daar ga ik tenminste helemaal vanuit!!!
Ik zit inmiddels ook op het "zwanger zijn" forum... daar ook onder de titel BAM zoekt mede-BAMMERS... hoop je daar ook snel te zien!!! Veel succes en laat je niet te veel leiden/afleiden door meningen van anderen. Maak je eigen keuze!!! Het gaat om jouw leven en jouw toekomst en dat van een zeer gewenst kindje!!!

xxx voor iedereen

Hi Delmira,

dank je voor je reactie. Ik ga er zeker voor. Ondanks wat mijn mams er van zegt. Is toch mijn leven en ik kan het kindje zoveel liefde geven. Ben er van overtuigd dat kids van bammers niets te kort komen. Nu nog een keuze, wie van de 2, hahahaha wat een luxe he. Ach ik heb nog een maand de tijd. Voelde vandaag mijn eisprong dus kan nog even een halve maand nadenken over wie t gaat worden. Ik hoop dat ik mij heel snel kan toevoegen bij je andere forum.

xxxxxxxxxx
hopelijk tot gauw

Terug
Bovenaan