Barrel....Waar ben je?????

A

Anoniem

Guest
Ha die Barrel,

Jij had voor mij een berichtje achtergelaten, maar toen was ik op vakantie. Ik heb het nog wel gevonden aangezien ik na de vakantie weer alles heb bijgelezen. Ik heb er ook ook gereageerd maar het is weer naar de achtergrond gegaan, zoals zoveel berichten hier... Ik zal deze af en toe weer naar boven halen zodat je hem weer snel kunt vinden...
Maar hoe is het met jou?Wanneer heb je je NOD ed.
Ik ga bijna mijn klusweek in . Ik zit alweer in de 5de ronde (tjeetje wat gaat die tijd snel) en heb rond 22 september mijn NOD. Volgende maand (als het deze maand niet gelukt is) wil ik voor het eerst gaan temperaturen. Ik ben benieuwd...
Heb jij nog wat van Bobet gelezen? Ik snuffel vaker op het zwanger forum, maar ik vind haar nergens... Ze zou toch in Maart uitgeteld zijn? Of niet...
Nou ja... Ik hoop snel wat van je te lezen...

Veel liefs van Maui

Hé Maui!
Ik vroeg me al af waar je was en of alles goed gaat met je..

Gelukkig wel dus!

Hier gaat t wel aardig, 9 september nod, we hebben weer goed geklust dus nu duimen maar...

Van bobet heb ik ook weinig meer vernomen, die zal t ook wel druk hebben.

Ik hoop dat t voor ons ook snel raak is!

Ik heb vanaf volgende week lekker een weekje vrij. Jij verder nog nieuws..

Groetjes Barrel

ha Barrel, leuk dat we elkaar weer gevonden hebben...

Spannend hoor... 9 september komt al aardig dichtbij. Ik zal heel hard duimen.
Wij moeten nog even. Heb m'n ei nog niet gehad. Ben benieuwd wanneer die komt aangezien mijn cyclus nog geen een keer hetzelfde geweest is.Morgen begin ik weer met ovulatietesten. (nou ja eigenlijk vandaag, ik ben maar weer opgestaan aangezien ik klaarwakker in bed lag)
Ik had toevallig gisteren op een andere site gelezen over kosmobiologische vruchtbaarheid. Dat had te maken met het moment waarop je geboren bent en de maanstand. Je kon daar een of andere kalender bestellen met die data's. Die data's ben je dus ook vruchtbaar als je het verhaal geloofd. Maar die zou 40 euro kosten. Nou in nog geen 40 jaar dus. Maar zulke dingen maken me wel altijd nieuwsgierig. Dus ben ik verder gaan lezen. Toen stond er een link naar een duitse site en daar kon je je geboortedatum en tijdstip intypen en dan kwam je kosmobiologische vruchtbare dagen tevoorschijn. Nou, ik natuurlijk gedaan. En wat kwam eruit. Dit WEEKEND. Dus werk aan de winkel  van 1t/m 3 september!!! Baadt het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen!!!

Hou je me op de hoogte van je vorderingen en je kwaaltjes enz?

Veel liefs van MAui

Hi lady's!!!
Leuk om weer wat van jullie te lezen. Op het maart forum lees ik wel mee maar schrijf er eigenlijk niet vaak.  Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad, eerst op vakantie geweest. Was niet echt slim om in Nederland te blijven met dit weer . Maar goed wel heerlijk uitgerust. Ben nu weer druk aan het werk.
In de week voor mijn vakantie heb ik een echo gehad, alles was gelukkig goed. Was zelfs een paar dagen verder dan verwacht, ben intussen alweer ruim 14 weken!  Prachtig om te zien hoor, het was al een echt minimensje met een hoofdje, romp, armpjes en beentjes. Vorige week voor het eerst het hartje gehoord. Ook dit was erg bijzonder. Hoop heel erg voor jullie dat jullie mij nu snel zullen volgen. Het lijkt me steeds moeilijker worden om weer een nieuwe ronde in te moeten gaan...  

Veel liefs bobet

Hé meiden!

Leuk dat we elkaar weer gevonden hebben!
Vind het echt super voor je Bobet! Ik hoop dat je verdere zwangerschap een feestje is! Heb je geen vervelende kwaaltjes enzo? Lijkt me wel super hoor om je kindje op een echo te zien!

Enne Maui, wie weet klopt het verhaal en raak je dit weekend wel zwanger! Ik zal voor je duimen.

Hier weinig nieuws, nog geen rare kwaaltjes maar ja nog een week wachten dan zullen we het zien!

Tot horens.

Groetjes

Sorry dat ik me er even mee bemoei, maar na een tijdje op het net te surfen zonder resultaat v.w.b. de duitse site met de  data's wil ik je toch vragen even te laten weten welke  site je gevonden hebt.

Ik heb  van alles gelezen over atrsoconceptie en die Hongaarse arts, maar nergens de duiste site!

Wil je me helpen?

groetjes, Marian  

Gevonden;

http://www.leichte.info/indexframe.htm? http://www.leichte.info/fuer_Frauen/

(Je moet beide linken achterelkaar plakken ivm de 50 tekensregel op dit forum)

Succes voor iedereen die er gebruik van gaat maken!

Groetjes,
Marian

ha meiden,

Ja ja flink geklust dit weekend hihi. Ben benieuwd of het de moeite geweest is. Vind het wel interessant. En is het niet gelukt dan hebben we een fijn en een knus weekend gehad. Deze week dan nog een kans, want dan komt mijn "normale"ei. Tjonge jonge wordt dus nog aardig doorklussen dus.

Barrel: hou me op de hoogte, dan wacht ik je NOD met je af en zal ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen.

Bobet: leuk van je te horen en fijn dat het goed met je gaat. Gezellig dat je nog effe lekker meekletst.

Marian: Dat is inderdaad de goede site. Wat kwam er bij jou uit? Laat het effe weten (en of er iets uit voortbloeid...)

Nou meiden we houden elkaar op de hoogte hoor!!! Gezellig!!!en natuurlijk heel hard duimendraaien !!!

Veel liefs van Maui

Terug
Bovenaan