Barrel....Waar ben je?????

Hé Maui!

Ben blij dat je m'n verhaal nog niet zat bent.. hihi

Wat balen voor je dat je cyclus langer wordt joh!!! Helaas niks aan te doen, ik hoop dat je ei snel komt en je dus snel zwanger raakt!

Ik ga zondag testen als ik morgen niet ongesteld wordt. Alhoewel ik net een beetje kramp had... nou ja nog 1 dagje!!

Ik houd je op de hoogte!

GRoetjes Barrel

ooooohhhhhh Barrel!!!!!!!!!!!!!!!

Wat spannend...hoe is het vandaag. Ik heb zo hard voor je geduimd dat het toch wel moet zijn dat je zwanger bent... Het moet gewoon!!!! Ik kan  niet harder duimen hoor!!!!

jij moet gewoon ophoepelen naar het zwanger zijn forum enh dan trek je mij er over 2 weken of zo (tenminste als m'n ei nog komt een dezer dagen) ook er naar toe. Afgesproken?

Hou me op de hoogte!!!!

Veel liefs van Maui

Hé Maui!

Ik sleur je zeker naar het mei/juni forum toe!!! hihi

Hier alles vrij rustig, had vanmorgen wat kramp maar het zette niet door. Ook nog geen duivel te bekennen... tampon test gedaan... ook niks!
Ik blijf duimen!

Nog steeds geen duivels... maar wel een negatieve test. Ik had goedkope testen van mat care...

Maandag maar eens cb halen...

Zucht... dit schiet niet op zo...

Na een paar minuten (2 ofzo) nog eens gekeken en ik zie een heeel licht streepje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen testen met CB!

jaaaaaaaaaaaaaaaaa Barrel!!!! Proficiat. ik wist het wel. Trek mijualsjeblieft ook deze maand over de streep. Mijn ei is in aantocht zegt de ovulatietest. Voor de eerste keer in die maanden twee precies gelijke strepen. Nu is mijn cyclus dan wel wat langer, maar boeie...mijn ei komt en daar gaat het om.
Sorry dat ik pas nu reageer, maar kwam vanmorden niet op internet (zoals zo vaak) Ik was zo nieuwsgierig...
Ahhhhhhhh ik ben zo blij voor jou... ik word er helemaal enthousiast van.
geniet ervan, maar laat me niet in de steek !!!!!!!!!!!!!!!
Stuur mij de glitters en ik volg je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs van Maui

En barrel? Hoe is het nu? Hoe voel je je? Ik ben nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou wij hebben flink geklust en nu is het weer wachten geblazen... Ik denk dat ik 24-25 september NOD heb. Deze 2 weken vind ik altijd het ergste. Maar we hebben flink en ons best gedaan en nu maar duimen draaien...

Veel liefs van Maui

Hé maui! Leuk om te zien dat je weer wat geschreven hebt,

ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is, als je goed geklust hebt dan moet het goed komen toch??? Spannend weer joh! Ik zal heel hard voor je duimen, je verdient het!

Hier alles goed, heb gister huisarts gebeld en wanneer ik 8 weken zwanger ben kan ik een afspraak maken voor een echo, die krijg ik dan met 10/11 weken, spannend hoor~!
Ik hoop dat het goed blijft gaan.

Verder voel ik me erg misselijk en ontzettend moe, maar ja de blijdschap overwint dat wel!

Ik duim voor je meis,

Tot snel, groetjes barrel
4 weken en 3 dagen zwanger

Terug
Bovenaan