Barrel....Waar ben je?????

Hee Barrel,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een geweldig nieuws!!!!!!!! Ik hoop heel erg voor je dat alles goed blijft gaan. Die echo met 10 weken is echt iets om naar uit te kijken. Het is dan al een echt mensje, heel bijzonder. Hoop voor je dat de misselijkheid vlug over gaat, heeft bij mij geloof ik 3 weken geduurd. Dat is te doen toch? Ga maar heel erg genieten van de komende tijd.

Maui,
Hoop voor je dat de komende weken een beetje snel voorbij gaan want die spanning is echt erg. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen en hoop dat je over een kleine  2 weken heel erg goed nieuws hebt!

Heel veel liefs bobet

Hé Bobet!!!

Hoe is het met jou? Hoeveel weken ben je nu?
Die echo lijkt me ook wel erg leuk hoor! Het kan me niet snel genoeg gaan!
Heb je al een beetje een buikje? Vanaf wanneer kon je het zien bij jou???

Groetjes Barrel

Ha Barrel,
Ik ben alweer 16 weken, de tijd vliegt echt! Ik had al vrij snel dat mijn buik een beetje op ging zetten, dit komt vooral door je darmen geloof ik die wat op moeten schuiven. Op het moment kan ik nog steeds in mijn eigen kleren al word er nu wel een beetje een echt buikje zichtbaar. Zwangerschapskleren hoef ik nog niet aan (al heb ik al wel wat gekocht, is zo leuk!!). Heel af en toe zeggen mensen dat je het al een beetje kan zien en dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig! We zijn nu ook druk bezig met kijken naar kamertjes en een kinderwagen. Hartstikke leuk om te doen.
Ik las trouwens ergens dat jij 23 bent, ik ook, da's toevallig. Heel soms zeggen mensen, 'je bent nog wel jong hoor!' Hier trek ik me niks van aan, ik vind het juist super dat ik nog zo jong ben.
O ja, wij hebben vanaf het begin iedere 4 weken een foto gemaakt van de buik. Erg leuk om het verschil te kunnen zien. Geniet lekker van de komende tijd. Geloof me, je denkt nu de weken gaan nooit om zullen gaan maar dat gaan ze echt  wel.Ik weet nu alweer 12 weken dat ik zwanger ben maar het voelt alsof ik gisteren de test heb gedaan. Tjonge, dit is alweer een heel verhaal...

Veel liefs Bobet

he meiden!!!

hoe is het met de zwangere miepen???
Jeetje bobet wat gaat die tijd snel, 16 weken al!!! Leuk dat je ons nog komt vergezellen... o, ja barrel hoort hier ook niet meer hihi. Nou ja dan leuk dat jullie mij alletwee nog blijven vergezellen. Weten jullie wat, hoe zouden jullie het vinden dat ik over een kleine 2 weken jullie kom vergezellen op het zwanger zijn forum. Strooi me nog wat glitters en dan volg ik jullie gewoon hihi... Sleur mij er ook naartoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet er alletwee van!!!

veel liefs van Maui

he ladys,

Hoe is het bij jullie? Hier ben ik nog steeds aan het wachten.... nog 1 weekje om precies te zijn...
Ik voel niets vreemds eigenlijk... nou ja ... we zullen zien. Meteen na mijn ei had ik supergevoelige borsten en sinds vanmorgen een stuk minder.
Wachten maar weer af...

Veel liefs van Maui

Terug
Bovenaan