Ha Barrel,
Ik ben alweer 16 weken, de tijd vliegt echt! Ik had al vrij snel dat mijn buik een beetje op ging zetten, dit komt vooral door je darmen geloof ik die wat op moeten schuiven. Op het moment kan ik nog steeds in mijn eigen kleren al word er nu wel een beetje een echt buikje zichtbaar. Zwangerschapskleren hoef ik nog niet aan (al heb ik al wel wat gekocht, is zo leuk!!). Heel af en toe zeggen mensen dat je het al een beetje kan zien en dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig! We zijn nu ook druk bezig met kijken naar kamertjes en een kinderwagen. Hartstikke leuk om te doen.
Ik las trouwens ergens dat jij 23 bent, ik ook, da's toevallig. Heel soms zeggen mensen, 'je bent nog wel jong hoor!' Hier trek ik me niks van aan, ik vind het juist super dat ik nog zo jong ben.
O ja, wij hebben vanaf het begin iedere 4 weken een foto gemaakt van de buik. Erg leuk om het verschil te kunnen zien. Geniet lekker van de komende tijd. Geloof me, je denkt nu de weken gaan nooit om zullen gaan maar dat gaan ze echt wel.Ik weet nu alweer 12 weken dat ik zwanger ben maar het voelt alsof ik gisteren de test heb gedaan. Tjonge, dit is alweer een heel verhaal...
Veel liefs Bobet