Barrel....Waar ben je?????

oehhhhhhhhhhhhhhhhhh spannend hoor Barrel!!!!!!!!!!!! Ik hoop het zo dat het raak mag zijn!!!
Nog een paar daagjes en dan is het zover. Dan weet je meer.
Bij mij is eigenlijk geen verandering. Ik ben nog aan het wachten op mijn ei. Ik ben benieuwd. Hij moet deze week toch komen. Ik denk donderdag of vrijdag. Wat duurd zo'n cyclus toch lang he... poeh. Al dat wachten. Nu maar hopen dat ons wachten met iets leuks beloond wordt en niet met die duivels!!!!
Ben je nog steeds moe?

veel liefs van Maui

Hé Maui!

Moe is niet eens het goede woord... ik ben gewoon bekaf, vanaf het moment dat ik wakker ben, echt niet normaal. Daar komt nog bij dat ik bijna de hele dag met vlagen misselijk ben... Ook nog steeds een beetje een vreemd gevoel in m'n buik, het doet niet echt zeer, het is een vreemd gevoel wat ik niet kan omschrijven.

Net getest, natuurlijk negatief, het is ook nog veel te vroeg maar ik kan gewoon niet afwachten. Ik loop ook echt om alles te janken...

Ik heb goede hoop... zou het dan toch? Zoals ik al tegen m'n vriend zei: Als ik niet zwanger ben dan weet ik het nu echt niet meer!
Heb zoveel vage klachten...

Jij succes met klussen! ik hou je op de hoogte!

Bah ik ben nog steeds misselijk... nog 4 dagen, ik wil zondag gaan testen...

oeh wat leuk dat je nog steeds misselijk bent. Nou ja wat zeg ik nou weer. Maar je weet wat ik bedoel. Is in ieder geval een goed teken.
Het ziet er ech naar uit dat het zover is. Het is je zeel zeker gegund.Ik duim me nog steeds te pletter hoor.
Hier nog geen ei te bekennen. We wachten maar af.

veel liefs van Maui

Hoi hoi daar was ik weer... ik moet even zeuren!

Het is erg leuk zo'n vakantie maar ik heb teveel tijd om te piekeren!

Volgens babybrabbel kon ik vanaf vandaag testen, m'n nod is zaterdag maar oke... ik testen... NEGATIEF.... ik hoop echt dat ik gewoon te vroeg ben.

Voel me namelijk nog steeds anders en behoorlijk misselijk.

Het klinkt dramatisch maar ik hoop zo ontzettend dat het gelukt is. Dit is ronde 10 (als ik goed geteld heb) en de moed zakt me echt in de schoenen...
Mocht het deze ronde niet lukken dan ga ik maar is ovu testen aanschaffen.

Maar goed, eerst maar is wachten tot zondag. Voor alsnog ben ik steeds stipt op tijd (1 uitzondering daar gelaten)
Ik ga mezelf maar is streng toespreken en niet eerder testen dan zondag. Tenzij ik dan al ongesteld ben natuurlijk.

Zucht... moest het even kwijt.

Groetjes van een ongeduldige niet zo blije barrel...

Maui??? Hoe is het daar???

Hier zit ik nog steeds in spanning... morgen nod... nog geen voortekens te bekennen...

Laat je me weten hoe het gaat?

Groetjes!

jeetje zeg spannend hoor. ik hoop het zo voor je. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.Laat je me morgen effe weten... wanneer ga je testen?
al schrijf je 100 berichtjes hier van de zenuwen. mij verveel je niett hoor. ik vind hyet zelfs steeds spannender worden. Net een soap hihi.

Hier is alles nog hetzelfde. Nog steeds geen ei gehad. Word dus een lange cyclus. In ieder geval al langer dan 32 dagen. Daar baal ik wel weer vn . Ik had zo'n goede hoop dat de cyclussen korter werden.... en nu worden ze weer langer. Dan duren de spanningen en de zenuwen ook steeds langer. Balen....maar ach wat doe je eraan?

In ieder geval duim ik nog steeds voor jou!!!

veel liefs van Maui

Terug
Bovenaan