begin november 2007 gestopt met de pil.....zijn er nog meer meiden die net gestopt zijn?

hoi allemaal....nou toch ongi geworden zaterdag 15 dec...en niet zo'n beetje ook!
dus we gaan op naar de volgende eisprong :D!! hopelijk wordt 2008 een vruchtbaar jaartje vol verrassingen!!!!

iedereen alvast fijne dagen toegewenst!

liefs E

achhhhhhhhhh 25ste25...wat balen joh, had goede hoop voor je je klonk zo zwanger he!! succes hoor en hopelijk de volgende ronde in januari!!! Ik zit nu op dag 8 1ste ronde...ga vanaf dag 10 ff ovulatietesten gebruiken om mijn eitje te spotten...weet nl mijn cyclus totaal niet omdat dit pas de 1ste keer na mijn bevalling dat ik ongi ben geworden. heb lang BV gegeven en dan blijft het weg he!! spannend allemaal weer!!

dames succes en een hoopvol en vruchtbaar 2008!!

liefs sweety

Hoi allemaal,

Net zoals zo velen zijn ook wij eind oktober gestopt met de pil. Het is allemaal erg spannend, ik merk wel dta ik er op sommige momenten te bewust mee bezig ben en andere momenten weer kan denken " als het komt, dna komt het' . Ik merk wel dat ik nu in eens allemaal zwangere mensen om mij heen heb en uiteraard hoop ik in 2008 ook 1 van de gelukkige te mogen zijn.
Net al jullie allemaal heb ik ook erg veel last gehad van het ontpillen. En net als iedereen dacht ik ook ' het zal toch niet gelijk de eerste x raak zijn' . Toen bleek dat ik toch gewoon ongesteld was, was het even een teleurstelling. Maar goed we gaan gewoon weer verder en hopen op het beste.
Ik wens iedereen erg veel succes en toi toi toi. Voor ons allemaal op een mooi en 2008.

Tot snel

'hoi hoi

weet mijn NOD nog niet zeker...eerst mijn eisprong afwachten dan weet ik meer, maar dan verander ik het wel weer. Vooralsnog ga ik uit van een cyclus van 30 dagen.

liefs sweety

17-12
18-12
19-12
20-12
21-12
22-12
23-12
24-12
25-12
26-12
27-12
28-12
29-12
31-12

1-1
2-1
3-1
4-1
5-1
6-1
7-1
8-1
9-1
10-1 sweety, 31 jaar, eerste ronde, zoontje Justin van 8,5 mnd
11-1
12-1
13-1
14-1
15-1
16-1
17-1 Marjolijn, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer en met heel goed nieuws, niets niet onpillen ik ben ZWANGER!!

Gelijk de eerste maand raak terwijl we bij de tweede ruim 2 jaar zijn bezig geweest.
Kan het raar lopen he?

Ik moet nog naar de dokter maar dat doen ik na de feestdagen wel!
De thuistest was na 2 negi nu hastikke positief!!
Ik ga jullie verlaten en kijk even op een ander topic....
Ik wens jullie allemaal heel veel succes toe en hoop dat veel mij zulen volgen.
Het is nog wel heel pril ( 6 week) maar ik ben super blij....

Fijne feestdagen en tot horens....

Jessie

Hoi allemaal,
Jessica van harte met je zwangerschap! geweldig, mooi zo'n kerstcadeautje.

Kan iemand me even uitleggen waar NOD voorstaat, de eerste dag van ongesteld zijn zo te zien, maar waarom heet t dan NOD?

Ik moet komend weekend ongesteld worden. Had vorige week opeens extreem buikpijn en dacht dat ik t eerder werd. heb direct pijnstillers genomen en wijntje genomen om beetje te ontspannen, werd ik dus niet ongesteld. vraag me af waar die buikpijn vandaan kwam.
Ik las dat t ook kan bij eisprong/innesteling/? weet iemand daar meer van?
Ik wacht deze week gewoon af. Ik ben nog maar een maand pilvrij, maar had daarvoor een regelmatige cyclus dus verwacht dat nu ook te hebben.
Ben benieuwd.

Ik zit trouwens erg te twijfelen over wel/niet drinken. Als ik me gewoon voel denk ik: ik ben vast niet zwanger, dus kan gewoon beetje drinken, maar dan voel ik opeens weer wat en dnek ik, hmm, kan misschien beter helemaal niet drinken. lastig is dat.

anyway.
veel succes allemaal,
op naar 2008!
suzanne

17-12
18-12
19-12
20-12
21-12
22-12
23-12
24-12
25-12
26-12
27-12
28-12 suzanne, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje
29-12
31-12

1-1
2-1
3-1
4-1
5-1
6-1
7-1
8-1
9-1
10-1 sweety, 31 jaar, eerste ronde, zoontje Justin van 8,5 mnd
11-1
12-1
13-1
14-1
15-1
16-1
17-1 Marjolijn, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje

rebeccaAa, gefeliciteerd!!! fijne zwangerschap gewenst een een gezonde beeb 2008!!!

NOD staat voor niet ongesteld dag, dus de dag dat je eigenlijk ongi zou moeten worden, maar het dus niet bent...kortom dan heb je mischien een kansje dat je zwanger bent he!!
en dat drinken. tja...das altijd een lastig ritme he, ik persoonlijk drink niet maar ja. wat je zou kunnen doen is voor je eisprong wel drinken, want dan ben je niet zwanger en na je eisprong is er wel een kans op zwangerschap enb dan zou ik niet drinken totdat je weer ongi wordt, of hopelijk zwanger bent he! maar goed ieder voor zich hoor!

@allemaal:: fijne kerstdagen en een gezond en vruchtbaar 2008!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan