begin september gestopt, wie kletst mee?

He arcon,
Dat klopt wat je zegt. En van het voor af testen ben ik nu nog niet. Laat moeder natuur het eerst aangeven, en kijken of ze gelijk heeft. Waar wij natuurlijk heeeeel erg op hopen.van gedachten  veranderen wat dat betrefd kan altijd. De koopjesjacht op de goedkoopste en betere tests is bij deze geopend!!! hahaha.
Groetjes Ank

Wow, wat een berichten allemaal weer! Wat leuk inderdaad, een man in ons midden. Tsja, ook een man zal zo zijn vragen hebben! :)

Ik heb nog geen testen in huis, die ga ik pas halen als ik een vermoeden heb (zo denk ik er op dit moment over!! ;-) ). Mijn man wil geen "planning" (het moet geen verplichting worden) maarja, ik  hoop natuurlijk graag zo snel mogelijk zwanger te worden. Beetje in de goede richting sturen dan maar, zonder dat hij er al te veel erg in heeft dat ik wel degelijk zit te rekenen wanneer ik mijn eisprong heb, haha!

Maarre, vraagje, als je  de laatste  pil hebt genomen dat wordt je na een x aantal dagen ongesteld, maar dat is toch nog geen "normale" ongesteldheid? Want je lichaam weet toch niet dat je daarna geen pil meer gaat slikken (om het zo maar even uit te leggen wat ik bedoel, haha!).

En wat foliumzuur betreft, ik slikte het al 8 weken voordat ik stopte met de pil. Dit is mij aangeraden door een gyneacoloog. Er staat in de bijsluiter dat je minimaal "zoveel" weken voor  "conceptie" moet beginnen, maar stel nou dat het meteen raak is! Dan ben je nog maar kort aan het slikken. Geen idee of het echt zoveel uitmaakt hoor, maar ik slikte dus al foliumzuur terwijl ik de pil ook nog slikte.

hoi ik slik nu al 2 weken foliumzuur en ben vorigeweek vrijdag met de pil gestopt maar bij de eerste ben ik pas met foliumzuur begonnen toen ik al zes weken zwanger was want ik was toen sneller in vervachting dan verwacht.

groetjes dominique

Misschien leuk om te weten voor de "papa's"   ook voor hun is het niet onverstandig om foliumzuur te slikken.
Ik las dit op een van de vele sites die ik sinds begin september "ontdekt" heb.

Dus heren, steun je dame en slik gezellig mee s'morgens bij de koffie
(ook niet te veel koffie meer drinken trouwens)

Jullie weten trouwens ook welke dingen de man kan / moet doen die bevorderlijk zijn voor een snelle conceptie?
Met andere woorden,  wat een man kan doen om optimale kwaliteit zwemmers te produceren.
Ik heb daar inmiddels een behoorlijke studie van gemaakt en als er intresse in is zal ik er een opsomming van plaatsen.

mvg ArCon

Goeieavond allemaal!!!!

Jammer Wendy en Lucia... maar op naar de volgende ronde.... we moeten niet vergeten dat we net zijn begonnen, maar ja als je eenmaal je zinnen erop hebt gezet...ken het, haha zou ook al wel graag met goed nieuws willen komen!!!!

Een "man"in ons midden, leuk hoor om te lezen dat je er ook zo mee bezig bent! Mijn vriend leest dit niet mee, weet wel dat ik op dit forum zit maar is niet het type om mee te kletsen! Hij wil ook graag een kindje maar is hier niet zo mee bezig als ik, de vrouw.... Straks als ik zwanger mag worden dan zal het wel anders worden, hem kennende t is nu nog allemaal wat ver van zijn bed show, zeg maar!

Tips voor mannen???!!!! Wist niet dat het slim is om ook foliumzuur te slikken!
Wel weet ik dat het slecht is voor het zaad als de man rookt en alcohol drinkt! Nu lust mijn vriend graag een biertje in het weekend en dit blijft hij ook gewoon doen hoor, t leven moet wel leuk blijven!!!!

Wat een berichtjes zeg in 1 dag, er word flink gepost, erg leuk maar kan het niet allemaal bijbenen hoor, lees wel wat terug maar om nu alles te onthouden gaat me niet lukken!!!

Groetjes Roos

hoi allemaal

ik moet zeggen ik ben 24 en mijn vriend is 35 we zijn nu 5 jaar samen en mijn vriend is kok en  drinkt na het werk een biertje en rookt en drinkt heeel veel koffie en bij ons zoontje ( is nu 10 maanden ) was ik in de eerste ronde zwanger dus over die dingen zou ik me niet al te druk maken alles is mogelijk ik ben benieuwd hoe lang het nu bij ons zal duren heb rond 6 november mijn nod en ik zit in de eerste ronde.

groetjes dominique

Hoi meiden,

we zijn al met zijn velen en om het allemaal wat beter bij te kunnen houden is het wat om een 'kalendertje' op te zetten? Veel van ons zijn toch alweer ongesteld geweest!
Ik hoor het wel...

Liefs
Lucia

Hallo allemaal,
Er is weer flink gekletst.
Tips voor de mannen zijn altijd welkom.Waarom zou alleen de vrouw overal rekening mee moeten houden (ja, ik weet wel in de buik). Ik vindt dat de man dat ook kan.
Zo`n kalendertje lijkt me wel leuk. Alleen weet ik niet hoe je zo iets erop zet (ik zou heel moeilijk gaan doen). Dan weten we precies wie waar is in de cycles. Maakt het net wat spannender.
Ik heb nu sinds een dag of 2 een rommelige buik, veel geluid, winderigheid, krampen en dunnen ontlasting. Vandag had ik een lange kramp zal ik maar zeggen rond mijn eierstok, en een slijmerige afscheiding. Kan dit door het ontpillen komen??????
Veel liefs ank

Terug
Bovenaan