begin september gestopt, wie kletst mee?

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 14:32:36'));

Heb trouwens net tests besteld bij mat care,leuke actie nu 3 setjes van 3 tests voor de prijs van 2 tests.

Kun je het URL van deze site vermelden ?
En welk merk zijn die setjes ?

We hebben er nu 2 soorten geprobeert (predictor en ... nog 1,  lol ik ben de naam ervan vergeten) maar zit er eigenlijk echt verschil tussen ( behalve de prijs) ?

mvg ArCon

hoi ank1

ik zou me even voorstellen had ik inderdaad al gedaan.
ik ben 26 jaar woon samen met mijn vriend.
ik wou zo even naar de etos gaan maar zo via internet kan het ook.
ik zal zo eens gaan kijken.
ik ben 22 sept gestopt 27 werd ik ongesteld 6 dagen en vrijdag beetje en sindsdien niet meer.dus afwachten maar..ik heb wel rugpijn al een paar dagen.
wie weet komt opoe erweer aan.

gr

He yvon,
Graag gedaan, zo helpen we elkaar ook, toch!
Ik vertelde het net tegen mijn vriend dat ik ze besteld heb. En hij had eigenlijk zo iets van nu al!!!  Maar na een paar seconde had hij wel door dat het belangrijk is en voor mij helemaal.   Werk ze nog,
Groetjes Ank

He arcon,

Die tests vindt je op www.matcare.nl er staan er nog meer op. Ook voor de meno pauze niet echt ons ding he. hahaha
Er staat ook bij waar je op moet letten, hoe het werkt en dergelijke. Ze geven een betrouwbaarheid van 98%. Dus best veel.
Nou je moet maar kijken wat je er mee doet.
Groetjes Ank

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 15:24:31'));

He arcon,

Die tests vindt je op www.matcare.nl er staan er nog meer op. Ook voor de meno pauze niet echt ons ding he. hahaha
Er staat ook bij waar je op moet letten, hoe het werkt en dergelijke. Ze geven een betrouwbaarheid van 98%. Dus best veel.
Groetjes Ank

Kan iemand me uitleggen waarom 9 stuks Mat Care Zwangerschapstest Midstream    nog geen 15 euro kosten en 2 Mat Care Zwangerschapstest ULTRA  10.50 Euro? Waarom moet je 4 of zelfs 6 dagen  voor de verwachte menstruatie kunnen testen?
Is het zinvoller om 6 dagen van te voren te kunnen testen en dus 10.50 voor 2 stuks te betalen terwijl je met die Midstream  4 dagen voor de menstruatie kan testen.

Je wilt toch nadat je menstruatie niet gekomen is pas testen of die te late menstruatie aangeeft of je zwanger bent ja of nee?

Snap ik het gewoon niet of is er iets anders aan de hand ?

mvg ArCon

quote: ArCon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 15:54:01'));

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2007 15:24:31'));

He arcon,

Groetjes Ank
Kan iemand me uitleggen waarom 9 stuks Mat Care Zwangerschapstest Midstream    nog geen 15 euro kosten en 2 Mat Care Zwangerschapstest ULTRA  10.50 Euro? Waarom moet je 4 of zelfs 6 dagen  voor de verwachte menstruatie kunnen testen?
Is het zinvoller om 6 dagen van te voren te kunnen testen en dus 10.50 voor 2 stuks te betalen terwijl je met die Midstream  4 dagen voor de menstruatie kan testen.

Je wilt toch nadat je menstruatie niet gekomen is pas testen of die te late menstruatie aangeeft of je zwanger bent ja of nee?

Snap ik het gewoon niet of is er iets anders aan de hand ?

mvg ArCon

Het eerder kunnen testen is voor de ongeduldigen onder ons die niet kunnen wachten tot de menstruatie!
dan kan 6 dagen eerder testen best fijn zijn! Ik heb 2 ultra tests daarvandaan en ik heb ook de sets van 3 erbij besteld meteen maar! Je kan nooit genoeg in huis hebben!
En tja, 4 of 6 dagen maakt eigenlijk niet zoveel uit... Eigenlijk moet je gewoon het geduld hebben om de menstruatie af te wachten!!!!

Dus als we gewoon willen weten of het "over tijd zijn" door de door ons zo gewenste rede komt, is de aanbieding van 9 testers voor 15 euro de beste koop dus.

vriendelijk bedankt voor de info :)

mvg ArCon

Terug
Bovenaan