begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Wendy-......

Ja is ook de eerste.Ik ben er niet echt mee bezig.
Want ik hoor dan juist dat het niet lukt.
Maar die rugpijn kan ik even niet plaatsen.
misschien met de eisprong te maken.
wie kan mij wat advies geven en wil graag lekker praten met jullie.
jullie zitten tenslotte in het zelfde schuitje.
ik   ben 26 en woon samen.
mijn ontlasting is ook niet echt super zeg maar.

yvon

Desiderio Dat is echt balen zeg! Zeker als je ervan overtuigd bent...  Op naar de volgende ronde!!!

Yvon: Rugpijn kan volgens mij ook van naderende ongesteldheid komen, had ik in ieder geval wel. Normaal nooit last van gehad, maar nu ik met de pil ben gestopt dus wel
Mijn vriend is niet bezig met zwanger worden zegt hij, hij wil alleen maar precies weten wanneer de vruchtbare dagen zijn, maar hij wil niet weten of ik nou met de pil ben gestopt of niet hahahaha. Hij is een beetje een muts en krijgt anders te veel last van prestatiedrang zegt ie!  Helaas ontkom ik er niet aan dat ik er toch wel heel erg mee bezig ben op het moment. Zeker omdat mijn zoontje van 3 steeds zegt dat hij een zusje wil!

theolien heb het zelfde als jou wat grappig.
ben ook 22 sept gestopt.de week ook mijn eisprong ong.2 weken ongesteld
nou succes
ik volg je berichtjes hier op het forum.

gr yvon

Dames en heer,
Ben ik even weg, is er heel veel gekletst.
Dat zul je altijd zien he, zit ik er achter is er niemand ben ik weg is iedereen er!!!!!
Maar toch hier komt ie dan.
Desiderio wat klote voor je zeg, maar hopen op de volgende ronde.
Yvon wij zijn uit hetzelfde bouwjaar, wel heel toevallig. Nu ook tegelijk aantellen dan bestaat toeval zeker.
Mijn zus heeft tijdens haar zawngerschappen ook gerookt, wel minder natuurlijk. En er zijn drie kern gezonde kindtjes op de wereld gekomen. Dus ja eigenlijk is stoppen natuurlijk beter, maar ook heel moeilijk.
Ik ga denk ik maar even surfen op zoek naar goede tests die ze thuis bezorgen ofzo. Want om het hier in de winkel te gaan halen, tja dat zie ik ook niet zitten.
Groetjes

He Yvon,
Ik ben 26 september gestopt.en die eerste ongesteldheid bleef zo goed als uit. Dus we wachten rustig (nou niet echt) deze periode af. Ik woon trouwens samen en ben niet getrouwd. en jij? Dat heb je waarschijnlijk al een keer gemeld, maar ja daar heb je die vergeetachtigheid weer.  sorry!!!!
Heb trouwens net tests besteld bij mat care,leuke actie nu 3 setjes van 3 tests voor de prijs van 2 tests.

Dag dames,

Weer een berichtje van mij, vind het wel leuk dat we een beetje een 'groepje' hebben die regelmatig terugmailt!!

He Lucia: Dat is balen zeg...maar houd goede moed voor de volgende ronde...

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan