begin september gestopt, wie kletst mee?

Yvonne,

heb (als het goed is) dus inderdaad mijn eisprong gehad deze week. En nu maar duimen dat het allemaal goed gaat daarbinnen en dat het gaat innestelen..

Houden jullie nu al rekening met alcohol etc... Vroeg me af of dat in deze periode (van eisprong en misschien innestelen) ook al kwaad kan?
Hoor graag van jullie!

Gr Theolien

quote: theolien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 15:44:09'));

Yvonne,

heb (als het goed is) dus inderdaad mijn eisprong gehad deze week. En nu maar duimen dat het allemaal goed gaat daarbinnen en dat het gaat innestelen..

Houden jullie nu al rekening met alcohol etc... Vroeg me af of dat in deze periode (van eisprong en misschien innestelen) ook al kwaad kan?
Hoor graag van jullie!

Gr Theolien

hoi,

ik dacht al hihi.
ja op verschillende sites heb ik dit gedaan.
op 9 maanden.nl op een vruchtbaarheidskalender.nl
kwamen allemaal het zelfde uit.
ik heb geen idee hoe dat zit met alcohol.
Ik ben zelf niet echt een drinker.rook ook niet.
ben een beetje saai zeg maar hihi.

succes.

gr yvon

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 15:21:19'));

quote: theolien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 14:30:45'));

De lijst der lijst; allemaal duimen voor een !!

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. Theolien   & Yvonne(1e ronde 1e kindje)
25.
26.
27.
28.
29.
30.

November

1.
2.
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

= ongesteld geworden
= zwanger!!

hoi theolien

dit is de mijne en deze is 9 maanden.com
Deze is voor de 2e ronden
maar de nod heb ik op 26 okt.
Volgende ovulatiedatum: 09/11/2007
Vruchtbare periode: Van 06/11/2007 tot 10/11/2007
Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 26/10/2007

de predictor site zegt inderdaad weer heel wat anders.
welke is nou beter.
 deze van de predictor 1e ronde

Laatste menstruatie:  
27 september 2007

Cyclusduur:  
29

Meest vruchtbare dag:  
11 oktober 2007

Eisprong dag:  
12 oktober 2007

Innesteldag:  
17 oktober 2007

Positieve bloedtest mogelijk  
22 oktober 2007

Positieve thuistest mogelijk  
26 oktober 2007

gr yvon

Hoi Yvon,

ik denk dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt waar je op kijkt. Het verschilt toch ook weer per persoon.
Ik ben maar gewoon van die van predictor uitgegaan omdat ik die het eerste had ingevuld.

Gr Theolien

Hallo meiden (en man natuurlijk!)

Snap even iets niet....

Ben 8 september getopt met de pil daarna ongesteld geworden, gewoon 4 dagen wat ik altijd in de stopweek had...
Toen 26 dagen later na 1 ste dag (stopweek)menstruatie, maar 2 en half dag ongesteld, dus de eerste echte menstruatie zonder pil... dit was vrijdagavond 5 oktober tm zondag.

Nu net weer een beetje ongesteld, 13 oktober dus... wat zal dit zijn???
Ik denk zelf dat mijn lichaam aan het ontpillen is en dus van streek is want kan volgens mij niet zwanger zijn!
Dit denk ik omdat na die korte menstruatie heb ik een test gedaan, afgelopen dinsdag...deze was negatief en daarna heb ik toch nog geen ovulatie gehad?!

Herkent iemand dit????

Groetjes Roos

quote: Toos_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 22:36:09'));

Hallo meiden (en man natuurlijk!)

Snap even iets niet....

Ben 8 september getopt met de pil daarna ongesteld geworden, gewoon 4 dagen wat ik altijd in de stopweek had...
Toen 26 dagen later na 1 ste dag (stopweek)menstruatie, maar 2 en half dag ongesteld, dus de eerste echte menstruatie zonder pil... dit was vrijdagavond 5 oktober tm zondag.

Nu net weer een beetje ongesteld, 13 oktober dus... wat zal dit zijn???
Ik denk zelf dat mijn lichaam aan het ontpillen is en dus van streek is want kan volgens mij niet zwanger zijn!
Dit denk ik omdat na die korte menstruatie heb ik een test gedaan, afgelopen dinsdag...deze was negatief en daarna heb ik toch nog geen ovulatie gehad?!

Herkent iemand dit????

Groetjes Roos

Hoi Roos, bij mij is het ook alleemaal in de war.
2sept. laatste pil, na 34 dagen anderhalve dag ongesteld, 1 dag niks, 1 dag bruin slijm en nu alles over. Alleen heb ik nu al een week zware buik- en rugklachten, En omdat ik ook veel pukkels had gekregen in mijn gezicht (die ik normaal nooit heb) en 2 dagen la om het half uus moest plassen was ik ervan overtuigd nu al zwanger te zijn. Bloedtest gedaan op aanraden van de huisarts, maar EEN DIKKE MIN!

Dus ik geef me maar over en geloof nu dat de pil echt een boel onder controle heeft gehouden. Nu las ik ook weer ergens op dit forum dat 1 van de meiden zei dat je ook rond de eisprong een beetje bloed kan verliezen. Hoop dus dat dit niet het geval was, anders heb ik m dus dit keer ged gemist e moet ik nog heeeeeeeeel lang wachten!

Ben in ieder geval blij dat we niet de enigen zijn.  en dat we onze frustratie een beetje kunnen delen. Gelukig komen morgen mijn ovulatie testen binnen als het goed is, dan vertrouwen we daar maar op.

Fijn weekend voor allemaal!
Lucia

Terug
Bovenaan