begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo allemaal,
Vraagje, hoe zet ik mezelf in de kalender??? Vindt dat toch wel heel leuk, om bij te houden wij wat waneer heeft.
Heb het hele weekend al last van mij buik, moe, en steken rond mijn linker eierstok.
Ik heb van het weekend 3 feesten gehad, en normaal drink ik een pilsje mee, dus als ik dat nu niet zou doen. Valt dit wel heel erg op. En gaan de mensen vragen "ben je zwanger ofzo"??? En daar heb ik dus geen zin in. Van daar dat ik wel een pilsje drink.Ik bob  nu meestal.  Maar niet zo veel als anders hoor. En of dat nou echt zo slecht is!!! ja, dat weet ik ook niet.
Groetjes Ank

Goeiemiddag,

Ja dat ontpillen is iets... Kan wel een paar maanden duren voordat je lichaam alles weer een beetje op de rit heeft... Niet leuk want alle pijntjes kan je zien als zwanger zijn.... Pijnlijke bortsen, zeurderig gevoel in je buik en rug, pukkeltjes, wat rose slijmverlies of bruinig..... helaas ik heb het ook allemaal maar is echt van het ontpillen en niiks niet zwanger!!!
Ik ga maar gewoon even geduld houden een paar maanden en hoop dat het over een maand of 2 allemaal wat op de rit is, kan er nu geen pijl op trekken...
Gewoon door met vrijen om de dag en dan zal het toch vast wel een keertje raak zijn!!!

Oh ja las net een lijstje met afkortingen,,, ben begonnen met dit forum en dacht dat we het erover eens waren dat we niet van die rare afkortingen hielden???
Oke NOD is tot daar aan toe, maar ongi??? en de rode duivels, brrr vind het maar rare taal?! Zullen we het naam beestje gewoon bij de naam blijven noemen??

Meiden en Man, veel succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!!!!

Groetjes Roos

Oh ja Arcon hou jij echt rekening met geen alcohol enzo???

He toos,
Dat dacht ik ook, van het beestje met z`n naam!!!
Ik blijf hem gewoon noemen zoals hij heet (leuk dat vrouwen ding met hij worden benoemd hahaha).
En die pijntjes en kwaaltjes je wordt echt niet goed van. Zo had ik vorige week last van avond misselijkheid en dat is nu naar overdag verschoven. dat is echt niet fijn. maar ja dat hoort er bij.
groetjes Ank

Hai Ank,

Blij dat je er ook zo over denkt, we zijn geen 16 meer toch met dat turbo-taal!

Ja lastig he die rare pijntjes, nu kan ik voor mezelf ook niet beredeneren wanneer ik vruchtbaar ben, maar ja zoals al eerder gezegd, regelmatig vrijen en dan zal ik de dag toch wel te pakken krijgen, haha?!

Succes, ben je nog steeds misselijk nu??? Ik werk net mijn pistoletje met selleriesalade naar binnen, erg lekker heb zeker geen last van misselijkheid, haha!

Groetjes Roos

Dat ontpillen is inderdaad echt irritant. Bij mij stopte de ongesteldheid na 1 dag al, ging daarna weer vrolijk verder, na 1 dag niets en nu is het er nog steeds
Ben ineens ook heel vaak duizelig, dat is ook wel wat minder!
Maar ja laten we hopen dat het misschien maximaal 3 maandjes duurt en dat dan alles weer okay is, zou wel fijn zijn.

Wat betreft alcohol, ik dronk al zelden tot nooit dus ik drink nog steeds evenveel, oftewel niets eigenlijk!

Ben nu geminderd met roken, van 1 pakje per dag naar 5 sigaretten per dag! Gaat behoorlijk goed moet ik zeggen en 15 november is D-day, dan wordt er helemaal niet meer gerookt!!!

quote: Toos_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 13:52:46'));

Goeiemiddag,

>>snip<<

Meiden en Man, veel succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte!!!!

Groetjes Roos

Oh ja Arcon hou jij echt rekening met geen alcohol enzo???

Yep, ik ben sinds augustus'88 van de blauwe knoop ( lol )   ik ben toen radikaal gestopt met alcohol drinken.
Niet omdat ik  niet tegen alcohol kon ofzo iets, maar ik wilde gewoon bewijzen dat ik zonder alcohol  net zo gek  kon zijn/doen,  als dat ik met alcohol was/deed  .

Nu ja ... helemaal zonder is ook weer niet waar, ik drink op me verjaardag  en met oud en nieuw altijd een Amareto.....   yep decadent he ^^

Dus ik kan gerust zeggen dat alcohol niet echt een rol speelt bij ons .

mvg ArCon

ps dat geld gelukkig ook voor mijn vriendin....   hoewel ... zij drink  zo nu en dan  een wijntje geen Amareto lol

He toos,
Smaakelijk nog met je broodtje!!
Ja ik ben nu echt heel erg misselijk.  Het zit rond mijn maag. en moe oooohhhhh niet normaal. Volgende week moet ik ongesteld worden!!! Zo niet dan testen. Heb zo een vermoeden. Maar ja dit is pas onze eerste ronde!!!
Hoe voel jij je nu??
Groetjes Ank  

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 17:02:12'));

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 15:21:19'));

quote: theolien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 14:30:45'));

De lijst der lijst; allemaal duimen voor een !!

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. Theolien   & Yvonne(1e ronde 1e kindje) ank1 (zelfde verhaal)
25.
26.
27.
28.
29.
30.

November

1.
2.
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.