begin september gestopt, wie kletst mee?

quote: ArCon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 16:03:46'));

Zoals belooft heb ik een lijstje met tips voor mannen op het forum geplaatst.

De andere 50% van het klusteam

Domme vraag misschien hoor, maar ik snap iets niet: NOD  

Ik heb eerst al moeten zoeken wat NOD betekent en in deze topic zag ik dat het Niet Ongesteld Dag betekent. Maar daar werd ik ook niet echt wijzer van. Wat/wanneer is een Niet Ongesteld Dag??

Groetjes,
Miss

Geen domme maar een veel gevraagde vraag

Ik kreeg van DeeDee1973 het volgende antwoord op dezelfde vraag:

NOD: Niet ongesteld dag oftewel de dag dat je ongesteld moet worden, maar waarop je hoopt niet ongesteld te worden

RD: Rode duivels zijn op bezoek oftewel je bent ongesteld

Ongi: Ongesteldheid

Klussen of knuffelen: vrijen

M'n ei is er vandaag: vandaag heb ik mijn eisprong

Vochtige dagen: de dagen rond de eisprong, veel meiden hebben rond deze dagen meer slijm vandaar dat dit ook wel vochtige dagen wordt genoemd.

Ik hoop dat dit helpt

mvg ArCon

Hoi meiden,

ik was weer even op het forum.
Ik heb nog steeds last van mijn rug.
Zou wel met het ontpillen te maken hebben.
ik heb mijn klus week gehad.
en nu maar afwachten.
gisteren het gevoel gehad dat ik vol zat.terwijl ik bijna niks had gegeten.
boven zien jullie mijn kalender.
26 okt kan ik gaan testen.

gr yvon

Hoi meiden,

heb eigenlijk niet zoveel te melden, maar ik volg jullie wel allemaal hoor!

Alleen nog steeds buikpijn, geen bloed, slijm of ander spul verlies meer dus nu maaar hopen dat die eisprong ook echt komt na een dag of 14?

succes allemaal!

Me vriendin loopt nu al een paar dagen aan te geven dat ze "pijn" in der borsten en tepels heeft ook moet ze vaker plassen en heeft ze bij tijd en wijlen pijntjes in der onderbuik.

Ze is gestop met de pil op 8 September en heeft niet lang daarna een korte ongesteltheid gehad.
Verder nog niets ... we hebben 3 testen gedaan en zijn bij de huisarts geweest.
(die zichtbaar vrolijk werd van het voornemen van ons om zwanger te willen worden)

Maar die pijntjes blijven maar en ongestelt word ze maar niet....

Hoe lang kan ontpillen eigenlijk duren ????

mvg ArCon

quote: ArCon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 13:28:25'));

Me vriendin loopt nu al een paar dagen aan te geven dat ze "pijn" in der borsten en tepels heeft ook moet ze vaker plassen en heeft ze bij tijd en wijlen pijntjes in der onderbuik.

Ze is gestop met de pil op 8 September en heeft niet lang daarna een korte ongesteltheid gehad.
Verder nog niets ... we hebben 3 testen gedaan en zijn bij de huisarts geweest.
(die zichtbaar vrolijk werd van het voornemen van ons om zwanger te willen worden)

Maar die pijntjes blijven maar en ongestelt word ze maar niet....

Hoe lang kan ontpillen eigenlijk duren ????

mvg ArCon

niet kort genoeg!!! niet leuk meer he?

Terug
Bovenaan