begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Ank,

haha; we kunnen elkaar nu direct van antwoord voorzien; ben aan het koken en tussendoor aan het internetten en kijken op het forum.

We doen het als we zin hebben (behalve tijdens de ongesteldheid). Net er voor heb ik soms ook wat meer zin; ben dan wat sneller in de stemming, zeg maar.

Zit nu rond mijn eisprong (denk ik!) en heb nu de hele dag wel zin!  Hahaha.....
Maar vind mijn man niet erg!!

Ik hoop dat je ongesteldheid ook de volgende ronde uitblijft; vind het wel knap dat je die af gaat wachten; een keer een test doen is sowiezo leuk! En je hebt er nu wel een rede toe...

Groetjes maar weer

He Theolien,
Dat is zeker leuk dat we elkaar meteen antwoord kunnen geven. Maar ik moet helaas zo weg dus....
Ik zit volgens mij ook dicht bij mijn eisprong in de buurt. Heb ook al de hele dag zin.
Die mannen hebben zo toch maar goed, met de vrouwen die nu meer zin hebben!!!
Ik heb een paar jaar geleden ook al een keer een test gedaan. Die was niet leuk om te doen, omdat er toen nog echt geen spraken van was. Hij was toen gelukkig negatief. Maar nu hopen we op iets anders.
Nou kook ze nog, ik ben denk ik vanavond wel weer hier te vinden.

Groetjes Ank

quote: Toos_ schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 14:00:31'));

Hoi meiden!
In heel kort Lucia, 32 jaar en op 2 september gestopot met de pil.
08.10 eindelijk, na 36dgn een natuurlijk menstruatie!...Maar vandaag alweer zo goed als over!

Vorige week allerlei verschijnselen, Buikoijn, rugpijn, zelfs vaak plassen! Maar met de ongis was alles gauw over, dus dacht toch door het ontpillen...

Alleen; WAAROM BEN IK NU DAN ZO STRONTMISSELIJK?!
Hou ik me nu weer voor de gek?

Hoi hoi!

Ik ben 20 september gestopt met de pil, op de verjaardag van mijn zoontje!
Ik heb 1 zoontje van 3 jaar, Tristan en nu wil ik samen met mijn vriend voor een 2e gaan, voor hem wordt het de eerste! Best spannend  om bewust ermee  bezig te zijn om zwanger te worden  :-D (de eerste kwam  onverwachts, door de pil heen)  
Ben sinds een week 3 kilo aangekomen, en dat terwijl ik nooit aankom, en ook zijn de borsten ineens 2 cups groter, maar ja ik ga er maar vanuit dat het door het stoppen met de pil komt :-D

Ben trouwens 23 en woon samen,  mijn vriend  en ik gaan  volgend jaar trouwen en dan krijgt mijn 1e zoon ook zijn achternaam!

Hallo allemaal,

Ik wil ook graag met jullie mee kletsen. Ik ben 26 jaar en ben vorig jaar getrouwd. We gaan nu voor ons eerste kindje. Ben 8 september gestopt met de pil en ben nu voor het eerst ongesteld geworden (helaas niet zwanger, maar dan zouden we ook wel heel veel geluk hebben). Ben wel blij dat mijn cyclus dus weer redelijk regelmatig is.

Ook mijn man wordt helemaal gek van me (hij vind het allemaal nog wel eng geloof ik). Ik heb het verder ook niemand verteld omdat ik niet wil dat er een druk op komt te liggen als er steeds naar gevraagd wordt.

Wanneer moeten jullie weer ongesteld worden? Bij mij is dat pas weer 8 november. Maak  me er alleen een beetje druk over want ik moet 7 november geopereerd worden en weet eigenlijk niet zo goed of dat dan wel kan als je zwanger ben (anesthesist gaf er geen duidelijk antwoord op toen ik ernaar vroeg). Hebben jullie een idee? En welke test kan je al gebruiken voordat je overtijd bent? Dan zou ik die alvast kunnen doen.

Groetjes, taartje

Goeieavond,

Wat leuk alle reacties. Vind t een prettig idee dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten! Theolien, best leuke naam trouwens hoor, ik heet ook geen Toos maar net zoals jij je weet nooit wie er mee leest!!
Nu had ik me voorgenomen tegen niemand te zeggen dat we voor ons eerste kindje gingen maar ik kan mijn mond maar moeilijk dicht houden... Heb 2 oudere zussen die allebei al 2 kindjes hebben en die al een paar jaar bij mij komen zeuren wanneer ze nou es tante worden, en ja wat is er dan leuker om hun te vertellen dat we nu bezig zijn.., kortom die weten het nu wel! Ook wel zo leuk voor de tips! Mijn zus heeft bij de tweede ovulatietesten gedaan, na 2 maanden al, onze familie is namelijk nogal ongeduldig! Maar met succes ze was die maand dan ook zwanger...
2 vriendinnen van mij weten het ook, 1 ervan vertelde me laatst zelf dat ze voor een tweede kindje gingen en kon me toen niet stil houden, en die andere ken ik al vanaf mijn geboorte...hartsvriendin zeg maar.. je ziet ik heb er gewoon wel een excuus voor, haha. Onze ouders weten het niet.

Over dat zin in sex... gek he dat het nu ineens nog leuker word...
Ik werk onregelmatig dus normaal gesproken zat er best wel es een week tussen dat we elkaar weinig zagen en dat de sex erbij in schoot, maar nu kwam mijn vriend er zelf mee dat we het deze maand maar even om de dag gaan doen... haha, hij blij ik blij...

Ank: leuk dat je ook meedoet, wel raar hoor dat je maar even ongesteld bent geweest..   begrijp ik het goed dat dat de ongesteldheid na je pilstrip is geweest of was je al een maand zonder pil? als je al een maand zonder pil hebt gezeten dan kan het natuurlijk goed zijn dat het al raak is bij jullie! Anders zou het niet kunnen toch??

Taartje:Heb zelf een zwangerschaptest die je al eerder kan doen, besteld op internet, moet je maar even zoeken, hij is van het merk Mat Care.
Narcose is nooit goed voor je zwangerschap, helemaal niet in de eerste paar weken!
Ben zelf verpleegkundige op een chirurgische afdeling, maar het fijne moet je maar even aan je anesthesist vragen. Misschien dat ze voordat je geopereerd word wel even een test willen afnemen, in een ziekenhuis is dat zo gepiept!

Nou meiden ik duik nog even achter de studieboeken vrijdag een toets (moet ik halen gaat om een nieuwe functie maar dan moet ik wel mijn studie met een voldoende afsluiten..)
Tot morgen...

Hoi allemaal!
Wat een leuk onderwerp en ook zo toepasselijk  Ik zou graag ook meekletsen.

Ik ben vorig jaar 15 september getrouwd en afgelopen 12 september mijn laatste pil genomen. Als het goed is moet ik volgende week zo'n beetje voor het eerst na de pil "echt" ongesteld worden (jaja, het volledige woord! Prettig dat er meer mensen zijn die al die  afkortingen maar raar vinden!).

Ik ben heel benieuwd! Sommige symptonen die jullie vertellen, herken ik ook wel: met name zere borsten! Ben 12 jaar aan de pil geweest.
Van mijn buurvrouw heb ik een boek te leen gekregen: Zwanger worden van Mariël Croon. Dat is echt een aanrader!! Ik vond het zo'n geweldig boek, alles wordt besproken op een hele nuchtere en humoristische manier en er staan ook goeie tips in. Met name dat het bijvoorbeeld niet verkeerd is om na het stoppen met de pil even 1 of 2 maanden te wachten (lees: moet je weer met die rottige condooms aan de slag!! ) Wij volgen het advies op, zo kan ik ook bepalen of ik een regelmatige cyclus heb. Voorheen wel maar wie weet is dat met de pil wel ontregeld??

Ik wens iedereen hier in ieder geval veel succes maar vooral veel plezier

Terug
Bovenaan