begin september gestopt, wie kletst mee?

Goeiemorgen!

Toch wel handig dat studeren zit continue op internet om dingen op te zoeken, en ja dan is t verleidelijk om even op het forum te kijken...

Welkom Miss Stiegl, heb er ook wel even over zitten na denken of ik eerst mijn cyclus afwacht, maar bij navragen zussen toch niet gedaan... Het kan namelijk heel goed zijn dat je elke maand een andere cyclus hebt, dan 28 dan 26 dagen etc... en dan heeft het weinig nut toch? En om uit te rekenen hoever je bent mochten we zwanger zijn dan is een echo een prima apparaat toch? En ach ja ben er veel te ongeduldig voor...!

Leuk van dat boek ga em even opzoeken straks op internet.
Heb zelf het boek: Het grote  wonder van Lennart Nilsson waar ik helemaal weg van ben, super mooie plaatjes over de bevruchting tm bevalling! echt een aanrader ook!

Nou meiden tot straks maar weer...

Groetjes Roos, ja zo heet ik wel in het echt, neem het risico maar, Toos zo word ik alleen door mijn kleine neefje genoemd!

hoi allemaal

ik ben dominique ben 24 jaar en heb al een zoontje van 10 maanden ik heb vrijdag 5 oktober de laatste pil genomen en en dinsdag 9 oktober ongesteld geworden wij gaan nu voor een tweede wonder dus bij de eerste was ik meteen zwanger na het stoppen van de pil ik wilde toen ook ontpillen maar ik maakte een grapje in de maand dat ik gestopt was van vandaag is mijn ovulatie en schijnbaar was die er ook want ik werd niet meer ongesteld. ik ben wel bang dat het echt een teleurstelling zou zijn als het nu wat langer zou duren maar het blijft allemaal een wonder en we mogen al blij zijn dat je kinderen kan krijgen toch.
veel succes allemaal

groetjes dominique

nog even een raar vraagje....
Hoor wel es dat het goed is om na de sex 10 minuten op je rug te blijven liggen en het liefste met je benen omhoog.... Is dit een fabeltje of doen jullie hieraan mee???

Sorry maar moet al lachen bij het idee dat ik dat ga doen....

Roos

Zoals al verteld ben ik 20 september met de pil gestopt, maar nu kreeg mijn vriend te horen dat hij over 1 week al voor 3 weken weg moet voor zijn werk
Dat is wel erg balen moet ik zeggen!

Hij vind het trouwens allemaal zo onwijs spannend dat hij zei: stop maar met de pil, maar vertel het me maar niet hoor, ik hoor het wel als we een test gaan doen, desnoods doe je m eerst zelf en als je dan zwanger bent vertel je het pas aan mij!  

Verder heb ik het alleen nog maar aan mijn beste vriendin verteld, mijn ouders horen het pas als het zover is! Evenals mijn vriend dus, want anders krijgt ie last van prestatiedrang zoals hij het zelf zegt hahaha, daarbij wordt hij dan iedere maand gestressed of het zo is of niet!   Gelukkig  weet hij ook wel dat ik al gestopt ben met de pil (was zijn eigen idee), maar hij doet gewoon alsof hij  van niets weet!

Hoi Toos,

Dat verhaal heb ik inderdaad ook wel eens gehoord, maar doe er zelf niet aan mee hoor! Zie het al voor me dat ik 10 minuten met opgetrokken benen op bed blijf liggen hahaha lijkt me niet echt charmant ook!!!

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 10:52:32'));

Hoi allemaal,

heb gisteren aan mijn moeder verteld dat ik gestopt ben met de pil. Helaas wel via een email want ik woon in het buitenland en dan gaat het allemaal wat moeilijker. Wie heeft het aan zijn ouders verteld? Weet eigenlijk niet of ik er goed aan gedaan heb, maar het leek mij zo raar om dan ineens te zeggen 'ik ben zwanger' (hopelijk) als ze denken dat ik nog aan de pil ben...

ennuh....Belooft! zal geen afkortingen meer gebruiken

Groet
Lucia

Wie is er al begonnen met de foliumzuur??
Ik ben er gisteren maar mee begonnen, hoorde dat je er het best een jaar van te voren al mee kunt beginnen!
Bij de eerste begon ik er pas mee toen ik al zwanger was, er was toen eigenlijk in eerste instantie geen sprake van dat er een kindje zou komen binnen een jaar

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-10-2007 11:10:50'));

Wie is er al begonnen met de foliumzuur??
Ik ben er gisteren maar mee begonnen, hoorde dat je er het best een jaar van te voren al mee kunt beginnen!
Bij de eerste begon ik er pas mee toen ik al zwanger was, er was toen eigenlijk in eerste instantie geen sprake van dat er een kindje zou komen binnen een jaar

Ik ben sinds een  week begonnen, en had gehoord dat 2 mnd vantevoren als OK is. Maar t kan in ieder geval geen kwaad geloof ik.

Terug
Bovenaan