begin september gestopt, wie kletst mee?

He meiden,
Jeetje wat een reacties allemaal, wel leuk zo, hoe meer zielen hoe meer vreugt zeg ik dan maar.
Ik heb het mijn moeder en oudere zus (heeft een zoontje en een tweeling )  wel verteld dat ik ben gestopt met de pil. Voor hun kon ik het echt niet meer voor me houden. Je krijgt inderdaad veel tips. Over het ontpillen zei mijn zus"na 14 jaar pil slikken, was ik al na 2 maanden aangeteld van mijn zoon", (geluk zak!!!) Dus of je echt moet ontpillen weet ik ook niet. Wij gaan gewoon door en zien wel, geen gedoe met een condoom enzo.
Heb gister als het goed is mijn eisprong gehad. En dus s avonds samen vroeg onder de wol gekropen. En ja ik heb wel met mijn benen om hoog gelegen, dat is echt lachen. Het is niet echt charmant, maar houd wel de humor erin. Ook heel belngrijk vinden wij. Het moet geen moetje worden. Al denkt mijn vriend van wel, sinds ik gestopt ben heb ik veel meer zin dan anders. jullie ook????
Succes allemaal, en we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Ank

heej lady's

leuk zeg zoon forum

ik ben kim en wij hebben al een zoontje van 16 maanden en vonden het nu eens tijd om voor een tweede te gaan.
bij de eerste was het meteen raak,maar we zaten er ook niet echt op te wachten en nu eigenlijk ook niet,als het komt dan komt het.

ik ben 25 sept voor het laatst ongesteld geworden en daarna gelijk gestopt en natuurlijk veel geklust!!!!

Voel me niet bepaald zwanger,maar aangezien ik er bij de eerste ook niet echt zwanger voelde weet je het maar nooit!

Heb wel donkere tepels,en ontzettend veel pijn aan mijn eierstokken,totaal geen eetlust en moe!!!!!,en slechte ontlasting (altijd diaree)
Gisteren opeens bruinige bloed verloren (dit had ik bij de eerste ook) en idd mijn bh's passen niet meer!!!!! ze floepen eruit als ik me beweeg hihi

maar kan ook allemaal ontpillen zijn natuurlijk
moet de 23 weer ongesteld worden en dat wordt ik ook,dat weet ik zeker want heb nergens last van (stiekum hoop ik van niet maar ja)

maar leuk zoon forum,ik blijf mee kletsen als jullie dat ok vinden

groeten kim

O ja vergeten erbij te zetten. Daar heb ik de laatste tijd wel meer last van vergeetachtigheid!! Jullie ook?
Ik ben na  het stoppen met de pil meteen met foliumzuur begonnen. Nog meer hormonen die door je lijf razen.Het lijkt mij verstandig om zo snel mogelijk ermee te beginnen. En een jaar of twee maanden! Maakt dat veel uit als we eerder aantellen!!! Wat ik natuurlijk voor ons allemaal hoop.
Gewoon doen en dan maar kijken wat er waneer gebeurt.
Doei

Haha Ank, ik moest net wel even lachen hoor bij het idee met de benen omhoog!! Ik ga je in de gaten houden als je gauw zwanger bent ga ik je nadoen denk ik!!!
En wat je zegt de lol erin houden dat proberen wij ook hoor, nu gaat dat nog prima maar hoe zal het over een half jaar zijn....?????

Foliumzuur slik ik al bijna 3 maanden bij mijn laatste pilstrip direct mee begonnen, zoals het in de gebruiksaanwijzing staat. Ik ken veel meiden die het niet hebben gebruikt en allemaal gezonde kindjes hebben gekregen maar ja het kan nooit kwaad toch?!

Ik kan me er nu al op verheugen dat 1 van ons straks een berichtje kan tikken met het goeie nieuws zwanger te zijn, raar ik ken jullie allemaal verder niet maar hoop al met jullie mee dat het gaat lukken!!!!

Ik zelf moet rond 2 november ongesteld worden, als ik tenminste een cyclus heb van 28 dagen, dus mag nog even een poosje wachten!!!

Groetjes Roos

He Toos,
Dat moet je gewoon echt een keer doen met je benen omhoog, al is het meer voor de fun!!!!
Ik moet rond 24 okt weer ongesteld worden. Maar liever niet natuurlijk.
Dit is echt een zeer goed forum, kun je lekker kletsen en alle frustratie van je af schrijven als je die hebt. Want we zitten immers allemaal in het zelfde schuitje, O bah ik heb zo net een hele vieze brandent maagzuur gehad!! bah bah, ik hoop dat ik hier niet meer last van krijg. Heb jij er last van?? Verder ben ik nog steeds erg moe, kan dat van het ontpillen zijn.Of niet. Ik ben wel net pas weer aan het werk na een half jaar thuis zitten. Ben namelijk 8 maanden geleden aan een hernia geopereerd. dus adt kan ook de boos doender zijn. Volgens de dokter kan het geen kwaad als ik aantel. Moet alleen wel veel sporten nu, om de spieren sterker te maken. Nou weten jullie dat ook weer!!!!

Groetjes Ank

Ben ik weer, heb zeg maar even pauze.
Ik heb een site gevonden met goede en begrijpelijle info. www.zwangerwijzer.nl
Er staat ook een "test"op, over de kans van slagen. Je moet dan wel 34 vragen beantwoorden over je leefwijze en als het kan die vande vader. Ik heb hem gedaan. En bij mij was alles goed. dussss...........
Nou ja dat was hem weer.

Hallo dames,

wat een gezelligheid op dit forum! Allemaal dezelfde verhalen zo'n beetje. Leuk!!

Ik heb inderdaad ook wat last van vergeetachtigheid. Misschien heeft dat ook wel te maken met de andere zaken waar je nu mee bezig bent...

Ik moet nu rond 24 oktober ongesteld worden. (beetje gelijk met Ank zag ik)
Verder ook een hoop klachen die jullie ook benoemen; af en toe steken in mijn borsten, steken in mijn buik, soms btje misselijk gevoel. En ik denk steeds; zou dit... Maar denk dat het nog erg vroeg is. Eerst maar een keer 'gewoon' ongesteld worden.

Wat betreft de benen omhoog! Mijn schoonzus had dat ook gedaan zei ze. Dus ik ook met de benen omhoog; mijn man keek me wel erg raar aan    Voelt ook echt voor schut maar baat 't niet dan schaad 't niet, zeggen ze ook wel...

Groetjes Theolien

Terug
Bovenaan