begin september gestopt, wie kletst mee?

hey meiden,

jullie hebben het over bloedverlies.
ik heb dat helemaal niet .ik moet ong 26 okt ongesteld worden.
voel ook geen pijntjes of andere dingen.
ronde 1 ben ik niet zwanger dat voel ik.
theolien hoop voor jou en natuurlijk de rest dat het wel zover is.
maar hoe komt het dat jullie allemaal b loedverlies hebben en ik niet.

yvon

quote: yvon81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 15:44:12'));

hey meiden,

yvon

Hoi Yvon,

Mak je niet druk hoor meid, ik heb namelijk ook geen bloedverlies en mijn laatste menstruatie was 8 en 9 okt. en daar hield het mee op. En dat na 34 dagen. Hoop dat het nu wat eerder komt, dan zou ik zo'n beetje nu mijn ei moeten hebben...

het is natuurlijk wel zo dat iemand sneller meldt dat ze bloed verliest dan waneer dat niet zo is, daarom lijkt het misschien dat je de enige bent die dit niet heeft.

Groetes
Lucia

Goeieavond dames,

Theolien wat is het lichaam toch een raar ding he, hoop voor je dat het een goed teken is!!! Je weet maar nooit!!! Bij mij was het niet het geval...Ik zelf heb dat ook gehad, paar dagen later werd ik ineens flink ongesteld (op dag  9 van mijn cyclus..) en dat is net vandaag (na 8 dagen!) gelukkig afgelopen! Ik reken dit dan ook maar weer als een menstruatie en ik zit dus weer op dag 8 vandaag, kortom maar even weer leuk aan de klus vanaf vandaag, haha!!
Maar vanavond zal dat em niet worden.... ik ga zo ouderwets met 6 vriendinnen naar de bios, alles over liefde... die nederlandse film en daarna goed op stap... (kan nu nog wat wijntjes drinken!!!)

Meiden fijn weekend,

Groetjes Roos

Ik denk dat de verschijnselen bij innesteling bij iedereen anders zijn.
Ik had zelf bij de eerste helemaal geen verschijnselen van innesteling, geen druppeltje bloed, niets.
Van mijn vriendinnen met kinderen hadden  2 het ook niet, 1 had het 1 keer een beetje en de ander 3 dagen ( zij was toen dus ook heel erg moe en kreeg na die drie dagen al last van van alles...)
Denk dus echt dat het bij iedereen anders is.

Hallo,

ben ik nog eventjes; ik denk dat ik toch ongesteld moet worden. Waarom dat weet ik niet; is een gevoel. Heb verder geen klachten van die aard maar kan die bloedingkjes anders niet echt plaatsten. Of het moet echt innestelen zijn maar denk dat dat misschein ook eerder had moeten komen. Dat is toch ongeveer 5 dagen na je ovualtie? Ik heb mijn ovulatie eerder gehad al (denk ik!).

Ach ja; we zien wel; kan er toch niet echt iets van zeggen volgens mij. En is idd bij iedereen anders. Bedankt voor jullie reacties!
Ik duik mijn bedje in.

Gr Theolien

quote: desiderio75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 16:13:25'));

quote: yvon81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 15:44:12'));

hey meiden,

yvon

Hoi Yvon,

Mak je niet druk hoor meid, ik heb namelijk ook geen bloedverlies en mijn laatste menstruatie was 8 en 9 okt. en daar hield het mee op. En dat na 34 dagen. Hoop dat het nu wat eerder komt, dan zou ik zo'n beetje nu mijn ei moeten hebben...

het is natuurlijk wel zo dat iemand sneller meldt dat ze bloed verliest dan waneer dat niet zo is, daarom lijkt het misschien dat je de enige bent die dit niet heeft.

Groetes
Lucia

Hoi Lucia,
Ja ik dacht echt dit klopt niet.
maar iedereen is anders natuurlijk.
ook ik word over 5 dagen ongesteld.ook daar voel ik niks van.
kan nog komen.
dus daarom ga ik er al vanuit dat ik niet zwanger ben.
mijn vriend word echt gek van me.
hoeveelste ronde ben jij nu bezig.

gr yvon

Eindelijk !!!!
We zijn ongesteld ... ( ok me vriendin is uiteraard  )
Mega heftig dit keer ...   "ik loop leeg" is haar commetaar....
Ik heb ( als jullie het niet erg vinden) niet echt naar details gevraagt .

Wat nu  ?....
Moeten we nu er 4 weken bij optellen en onze NOD dag op 20 november inpennen?
We hebben op dit momend echt geen idee hoe regelmatig de ongesteldheid zal gaan zijn.
Is de eisprong nu over ongeveer 2 weken?
Vanaf wanneer moeten we echt om de 2 dagen gaan klussen?
Niet dat we dat niet al doen maar toch ...   de vraag is er wel.

mvg ArCon
Een zeer opgeluchte wederhelft van een zeer opgeluchte vriendin

Hoi ArCon,

je kunt op www.predictor.nl  de eerste dag van de laatste menstruatie invullen (bij biologische klok) en dan rekent die uit wanneer je eisprong is. (je kunt er ook je cyclus duur op invullen). Natuurlijk geen garantie maar wel een beetje een richtlijn.

Ben ook aan het wachten op mijn menstruatie. Mijn man is een week weg voor zijn werk straks. Dus best spannend om er alleen op te wachten. Houd jullie op de hoogte en waarschijnlijk veel hier omdat ik er nu niet met mijn man over kan praten.

Groetjes Theolien

Terug
Bovenaan