begin september gestopt, wie kletst mee?

Hai Ank,

Voel me prima, nergens last van... zit dan ook op mijn 11e dag van mijn cyclus dus niets aan het handje zeg maar, kan nog niet zwanger zijn, volgende week zal ik wel weer allerlei rare dingen voelen denk ik (zit grotendeels tussen mijn oren denk ik, haha)
Ben benieuwd of ik deze maand ook zo'n last van pijnlijke borsten krijg had ik vorige maand echt extreem (ontpillen...)

Ik denk dat we er vanavond nog maar een gezellig nachtje van gaan maken want mijn vriend gaat 2 nachtjes weg en ja ik zit in mijn vruchtbare periode, tenminste die neem ik lekker ruim.... vanaf dag 8 tm  20 reken ik dit, welke dagen neem jij hiervoor????

Groetjes en trusten, voor jou nog 4 nachtjes slapen....
Roos

Hallo,

hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Ben er wel iets rustiger onder nu. Komt toch door de test die ik woe heb gedaan. (die negatief was en te vroeg)

Hoe gaat het met jullie; Yvon en Ank? Ook nog in spanning?

Gr Theolien

Spannend allemaal, zeker als de ongesteldheid wegblijft!!!
Mijn vriend belde me gisteren op of ik al zwanger ben! hahaha hij is er geloof ik toch wel net zo erg mee bezig als ik! Heb m maar verteld dat als hij terug is dat het echte klussen pas gaat beginnen!  Die ene dag in de vruchtbare periode zal weinig nut hebben vermoed ik! hahaha

Nog ff tussendoor, het is me gelukt! Ik ben nu 2 dagen gestopt met roken!!!! 15 november duurde me toch ff te lang!

Dag dames!

Volgens de bijsluiter van sensitest (ovulatietest) moet ik morgen beginnen met testen...Ik ben benieuwd. Ik was eigenlijk niet van plan om bij de eerste ronde al te beginnen met ovulatietesten, maar ik kan gewoon niet wachten.

Wendy: Wat goed van je dat je al een paar dagen gestopt bent met roken!!

Groetjes,
Jana

Goeiemorgen,

Super Wendy dat je gestopt bent met roken, hou je het een beetje vol??? Begin is rottig he.... ben er nu zelf bijna 6 weken vanaf ik kan je zeggen het word steeds makkelijker maar ik denk er echt nog regelmatig aan hoor.... enne we weten waarvoor we het doen toch???!!!! Ben zelf wel 4 kilo gegroeid, heb gewoon echt teveel gegeten om de sigarettten te vervangen... maar vanaf afgelopen maandag maar even weer aan de Sonja gegaan zullen ze er zo wel weer af zijn denk ik....

Nog even een frustratie van mij....
Ik dacht gisteravond nog even te klussen, aangezien ik in mijn vruchtbare periode zit, dag12, tenminste die neem ik dus heel ruim, vanaf dag 8 tm dag 20, en aangezien  mijn vriend 2 dagen weg gaat en ik hem zaterdagavond pas weer zie....leek het me wel even leuk...
Maar woensdag is de trainingsavond van mijn vriend en jawel, met flink wat biertjes achter  zijn kiezen hebben we het even geprobeerd maar jullie weten allemaal wat alcohol met de man doet, juist niet gelukt dus..... Ik baal enorm zie het echt als een gemiste kans, (had vandaag rug en buikpijn dacht zelf aan de eisprong..)  vinden jullie dit raar? Kon wel merken dat mijn vriend er ook van baalde, maar ja met een sorry word je niet zwanger, hahaha.... Zaterdagavond dan maar weer probere, zien jullie de sex ook als gepland??? Het maakt het er voor mij niet minder leuk om hoor maar ik reken voor mezelf wel even uit wanneer we het kunnen gaan doen, aangezien ik met onregelmatige diensten zit en mijn vriend er 's ochtends erg vroeg uit moet, half 5!!!!
Hoor graag jullie verhalen hierover!

En de 2 meiden succes nog met wachten he.....

groetjes Roos

Hoi Roos,

Ga vanaf morgen mijn vruchtbare periode in en wil dus wel zeker om de dag gaan klussen...Tot nu toe zie ik de sex nog niet als gepland, maar ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen. Even over biertjes....Een tijdje terug moest mijn man medicijnen slikken en hij wilde van de dokter weten of deze ook schadelijk waren voor zijn zaadcellen...hebben we gelijk gevraagd hoe het zat met alcohol. Volgens onze huisarts is het het beste als man en vrouw geen alcohol drinken voordat ze gaan proberen....Mijn man is nu al een aantal weken van de biertjes af! Hij wil graag ook wat afvallen, dus dat komt goed uit.  

Gr. Jana

hai Jana,

ja dat het verstandig is om allebei niet te drinken heb ik wel es gelezen...
Niet dat mijn vriend een alcoholist is maar hij drinkt graag een biertje bij de training en als hij op stap gaat, en zelf ben ik ook niet vies van een wijntje, haha....
Heb wel een beetje navraag gedaan afgelopen tijd bij vriendinnen (zo onopvallend mogelijk natuurlijk...) en iedereen bleef gewoon alcohol drinken zowel de vrouwen als de mannen... natuurlijk niet meer toen ze zwanger raakten...

Ik maak er dan ook geen probleem van dat hij drinkt maar mochten we moeilijk zwanger raken (als we over een hele poos nog bezig zijn...) dan moeten we het er maar es over hebben.... Enne het moet allemaal wel leuk blijven he....

groetjes,
wat deed dit forum raar vandaag he.... kon niet inloggen...

Roos

Hoi Theolien,

Ben jij blij omdat de test negatief is.
ik was niet zo blij ik baalde.
ook ik was te vroeg.
vrijdag moet ik ongesteld worden en zaterdag de test.
ik heb vandaag veel hoofdpijn gehad.
dus de ongesteld komt er wel aan denk ik
wanneer ga jij testen.

succes
iedereen

yvon

Terug
Bovenaan