begin september gestopt, wie kletst mee?

hij doet echt raar vandaag! Net nu het zo spannend is! Hihi

(had al eerder gerageerd maar die heeft ie niet gepakt.
In de herkansing nu:

Wendy: goed van je joh! Volhouden he?!!!

Hier nog geen ongestledheid: maar heb het idee dat ie wel gaat komen; wete niet waarom maar we wachten maar af.

Ik was niet blij dat de test negatief was (die ik te vroeg deed) maar op de een of andere manier maakt het wel dat ik er nu wat rustiger onder ben.
Dat bedoelde ik.

Ik heb testen besteld bij matcare; als het goed is koemn die morgen binnen.

We houden elkaar op de hoogte he dames!

Gr Theolien

o zo bedoel je dat theolien.
mijn test was ook negatief en als ik het zaterdag weer ga doen is hij vast weer negatief.
ik heb nu ovu testen van matcare en zwangerschapstesten van sensitive.eigelijk zijn ze het zelfde.ik voel helemaal niks geen buikpijn heb ik meestal wel als in ongesteld moet worden.
dus mijn cyclus zou wel weer niet goed zijn.
ik ben altijd al anders geweest dan anderen hihi.
gisteren nog babyboom gekeken.
een stel was 5 jaar bezig pff.met ivf nog niet zwanger .
ik baalde nu al terwijl ik net ben begonnen.hihi

succes allemaal

gr yvon

Goede morgen allemaal
Ik ben nog steeds niet ongesteld.
En voel ook nog niks wat ik normaal wel voel.
Maar we wachten netjes tot zondag. Als ik iets weet weten jullie het ook.
Ben er ook steeds minder mee bezig moet ik zeggen. Dat voelt wel goed.
En wat het sexen betreft, wij plannen niks, mijn vriend gaat geen dagen weg en ik werk gewoon overdag. Dus dat plannen hoeft bij ons niet. En het is zeker geen "moet".
Als we zin heben doen we het en zo niet dan niet. Ik kan mijn vriend natuurlijk altijd wel overhalen. hahaha.
Ik tel mijn vruchtbare periode van af het moment dat ik niet meer ongesteld ben tot en met de ei sprong. En dan zien we wel.
Mijn vriend drinkt ook wel een pilsje in het weekend, ik trouwens ook. Van wat ik in mijn omgeving zie, kan het niet zo veel kwaad. er zijn allemaal gezonde kindtjes geboren. Als ik straks zwanger ben stop ik daar natuulijk wel mee.
Wendy: Ik ben kei trots op je, en nu vol houden he!! het is voor een goed doel.
ik heb gister ook baby boom gekeken. Ja dat stel dat al 5 jaar bezig was is wel heftig hoor. Maar wij moeten het postief blijven bekijken .
Groetjes Ank

nou; hoop maar dat ie nu geplaatst wordt!

Ik ben nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger helaas. Tenminste de test is negatief. Hoop maar dat ik niet heel erg lang moet wachten op mijn ongesteldheid zodat we snel verder kunnen naar de volgende ronde.

Hoe is het bij de andere dames?

Gr Theolien

Theolien ik doe met je mee.
ben nu 1 dag overtijd vanmorgen een test gedaan.en negatief
mijn vriend baalde wel een beetje maar hij zei dat ik er teveel mee bezig bent.
op naar ronde 2 eerst me ongesteldheid afwachten.

voor de rest die bezig zijn succes.

gr yvon

He dames,
Sorry dat ik even niks van mezelf heb laten horen. Maar ik kom nu sinds 2 dagen weer op de site. Hij doet het niet lekker. Ben ik de enige! of hebben meer hier last van???
Ben nog steeds niet ongesteld. en voel ook nog niks. Morgen is mijn test dag.
Verder heb ik eigenlijk geen nieuws.
De andere meiden: Jammer, maar er staat wel weer een nieuwe knuffel ronde voor de deur. Is altijd gezellig.
Ik wens iedereen deze ronde extra veel succes.
Groetjes Ank

p.s. Sorry als ik dus niet snel reageer. Dat komt door de site.

Dag dames!!

Bij mij loopt de site ook niet lekker, moet echt een aantal keren klikken wil het lukken...Maar gelukkig, ik ben er door. Jammer meiden dat jullie negatief getest hebben...met frisse moed aan een nieuwe ronde beginnen!
Zelf heb ik gisteren en vandaag om 17.00 uur een ovulatietest gedaan en nog niet positief getest. Ik heb ook nog geen rugpijn, dus zal de ovulatie nog even op zich laten wachten. Heb in een ander forum gelezen dat je gewoon door moet gaan met testen en dat je geen dag over moet slaan, omdat je anders misschien te laat bent. Dus morgen maar weer testen. Heb van de week ook babyboom gekeken...word je niet echt vrolijk van..ten minste als je de verhalen hoort van de stellen waarbij het nog steeds niet gelukt is.
Iedereen weer veel succes met klussen of ongesteldheid afwachten!

Gr. Jana

Terug
Bovenaan