begin september gestopt, wie kletst mee?

De lijst der lijst; allemaal duimen voor een !!

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. Theolien   & Yvonne(1e ronde 1e kindje) ank1 (zelfde verhaal)
25.
26.
27.
28.
29.
30.

November

1.
2.
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.Roos, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (28 dagen cyclus?)
11.
12.
13.Jana, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

= ongesteld geworden
= zwanger!!

Hoi Theolien!

Bedankt voor het op de lijst zetten en idd de info die je erop hebt gezet klopt helemaal!
Wel gek om jezelf op zo'n lijst te zien staan...Dan denk je wel eens: Ben ik er niet teveel mee bezig of is dit normaal??? Voor vrouwen is het misschien ook anders dan voor mannen, omdat je elke dag je lichaam voelt en de veranderingen die met het stoppen van de pil teweeg worden gebracht.

Gr. Jana

he hallo,

Ik vindt het idd wel erg spanend worden nu. Ik loop eigenlijk te veel naar de wc (ben gelukkig vrij vandag) om het even te checken.
Maar ik ga echt pas zondag testen. hoe moelijk dit ook gaat worden!!!!!
Heb vandag wel een "vrijbriefje"van mijn terapeut gekrgen. Ik ben lichaamelijk gezien klaar om een kindtje te krijgen. jippy jippy. Ik was echt heeeeeel blij toen hij dit zei. Toch even een bevestiging hè.
Theolien, ja dat wachten is minder. Maar we slepen elkaar er nu maar door heen tot het weekend. Dan is je mannetje  weer thuis. toch?  En dan zien we wel verder.
Allemaal succes met klussen, een dikke toe gewenst van deze kant.
groetjes ank

quote: ank1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 17:17:53'));

he hallo,

Ik vindt het idd wel erg spanend worden nu. Ik loop eigenlijk te veel naar de wc (ben gelukkig vrij vandag) om het even te checken.
Maar ik ga echt pas zondag testen. hoe moelijk dit ook gaat worden!!!!!
Heb vandag wel een "vrijbriefje"van mijn terapeut gekrgen. Ik ben lichaamelijk gezien klaar om een kindtje te krijgen. jippy jippy. Ik was echt heeeeeel blij toen hij dit zei. Toch even een bevestiging hè.
Theolien, ja dat wachten is minder. Maar we slepen elkaar er nu maar door heen tot het weekend. Dan is je mannetje  weer thuis. toch?  En dan zien we wel verder.
Allemaal succes met klussen, een dikke toe gewenst van deze kant.
groetjes ank

Enne Jana,
Dat je er zo mee bezig bent, is denk ik normaal.Ik heb het  ook. Moet op mijn werk er echt rekening mee gaan houden dat ik met mijn hoofd bij het werk ben, en niet op een grote roze/blauwe (haha)wolk.

Hai meiden,

Wat spannend zeg dat jullie, theolien en Ank zondag gaan testen... ik duim voor jullie!
Ik zag in het overzichtje een rood smilie achter Ank staan, dat zou toch ongesteld betekenen? Maar Ank je bent het toch nog niet geworden???

Enne dat ermee bezig zijn... heb het ook nog steeds elke dag hoor...
Ben bezig met een studie, een stoomcursus van 4 maanden en dat leid gelukkig wel een beetje af... maar ik hoef maar een foldertje van het kruidvat in handen te krijgen en mijn blik valt direct op dat leuke rompertje ipv lekkere parfum wat me normaal opviel, hahaha!!!

Wij zitten in de klusperiode, heb mijn benen dus regelmatig in de lucht, tip heb ik van jou toch Ank?? haha is inderdaad lachwekkend en houd de humor er goed in!

Ik ga denk ik in ronde 3 de ovulatietesten uit proberen had ze al in ronde 1 gekocht maar vond dat nog wat te vroeg maar nu mijn menstruatie zo onregelmatig is afgelopen maand, ga ik ze maar es uit de verpakking halen half november!!
Maar wie weet is het niet nodig... en kan ik een van jullie er blij mee maken, wauw dat zou toch super zijn....

Meiden succes met het wachten, geduld is een schone zaak, maar oohhh zo moeilijk!!!

Groetjes Roos

he Roos,
Je hebt gelijk over dat bozen gezichtje. Ik was er weer een keer niet helemaal bij toen ik deze erbij zetten. Zal hem meteen weg halen.
En ja de benen om hoog, is lachen en misschien nog goed ook.
Dus wie weet....
Hoe voel jij je verder?
Groetjes Ank

quote: theolien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2007 11:24:15'));

De lijst der lijst; allemaal duimen voor een !!

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. Theolien   & Yvonne(1e ronde 1e kindje) ank1 (1e ronde 1e kindtje)
25.
26.
27.
28.
29.
30.

November

1.
2.
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.Roos, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (28 dagen cyclus?)
11.
12.
13.Jana, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.