begin september gestopt, wie kletst mee?

hoi wendy,

ik ben nu anderhalf jaar samen met mijn vriend.
we gingen snel samen wonen besloten eerst een hond te nemen
dat is een engelse bulldog geworden zo lief.
en nu een kindje.

gr yvon

hoi meiden,

mag ik nog een keer zeuren.
het gaat over mijn cyclus hoe tel je dat nou.
de   1e dag van je laatste menstruatie tot aan de 1e dag van je volgende menstruatie.
of 1e dag van je laatste mensturatie tot aan de dag voor je volgende menstuatie.
snappen we het nog.
verder heb ik geloof ik geen vragen meet.
maar ivm met ovulatietesten wil ik dit weten.
het is ook een gedoe om zwanger te raken.ook soms niet eerlijk de meisjes die niet zwanger wil worden worden zwanger.en die wel plannen worden het niet.

gr yvon

niet ok dus....nog een keer proberen...

HèHè,

HET LIJKT EROP DAT HET ALLEMAAL WEER EEN BEETJE WERKT HIER! WAS NIET LEUK MEER

Ank, Yvonne jammer hòòr! We denken aan jullie! Passen jullie ook even de kalender aan dan?
Trouwens, volgens mij is je cyclus van de eerste dag van je ene cyclus tot de dag vòòr je volgende cyclus. Die eerste dag maakt weer deel uit van je volgende cyclus.

Ik had mijn NOD op 5nov. gezet maar heb als het aan mijn ovulatie testen ligt nog steeds geen eisprong gehad! Zit nu op dag 22 en begine een beetje modeloss te worden. Na twee dagen flink wat slijmverlies dacht toch wel dat het zover was, jippie een beetje regelmaat. NIET DUS...

Theolien, heb jij ook nog geen nieuws? Hoop van wel en dat het goed is en dat je er gewoon niet door komt op het forum...

Nou als het testresultaat vandaag anders is horen jullie het...

waar zijn de anderen gebleven? Allemaal problemen met inloggen?

Liefs
Lucia

He meiden,
Het ging nu in een keer goed. ben er in een keer op gekomen.
Meiden bedankt voor het medeleven. Ik denk maar zo nieuwe ronde nieuwe kansen.    
Yvon, Die hond die jullie hebben vindt ik wel zoooooo geweldig. Ze zijn gewoon mooi van lelijkigheid.  En je kan er mooi al vast oefenen haha.
De cycles gaat bij mij  weten vanaf de eerste dag dat je ongesteld bent tot de volgende ongesteldheid. Dus van dag een tot dag een.
Hoe is het met de andere meiden die getest hebben????
Groetjes Ank

Hallo,

had net weer even moeite met in het forum komen dus hoop dat deze geplaatst wordt.
Ik heb vandaag niet getest. Ik ben nog steeds niet obgesteld ook. Vandaag echter wel veel last van onderrug. Mogelijk een teken van aankomende mestruatie... Ik wil eigenlijk proberen te wachten met testen tot donderdag. Maar weet niet of ik dat volhoud. Heb tot nu toe 3 testen gedaan () en alledrie hartstikke negatief. Durf eigenlijk niet meer zo goed.
Ik zie wel wat we doen.

Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden maar idd wel fijn dat je weet dat je weer verder kunt daarna. Daar baal ik nu wel beetje van. Is nu dag 33 van mijn cyclus. Valt op zich wel mee (als ik zo eens op andere forums lees) maar is niet fijn omdat je niet weet waar je aan toe bent.

Volgens mij tel je ook vanaf dag 1 van je menstruatie tot de dag dat  je weer ongetseld wordt.  

Groetjes en ik  houd jullie op de hoogte!

Theolien

Dag dames,

Het lijkt erop dat het forum weer doet, ik kon er nu in 1X op komen... Heb inmiddels 4 ovulatietesten gedaan en nog steeds negatief, morgen maar weer testen. Zit nou op de 13e dag van de cyclus. Heb hiervoor een cyclus van 26 en 27 gehad... Heb wel een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderrug, dus denk toch dat mijn eisprong eraan zit te komen. Hopen maar dat die ovulatietest misschien morgen of overmorgen positief is..

O ja, ben nu 9 jaar samen met mijn man, waarvan 1,5 jaar getrouwd..

Gr. Jana

Hoi hoi!

Ik vraag me nou echt even af hoe het zit met de ovulatietests... Moet je die iedere dag doen dan? Ik heb er een stuk of 6 gedaan in de periode die vruchtbaar zou moeten zijn, maar alle 6 negatief...
Ik dacht dat het wel handig zou zijn om te weten wanneer de ovulatie ongeveer plaats vindt, maar is dus niet echt een pijl op te trekken helaas.
Denk dat ik maar stop met de tests, kost handen vol geld!
Dan maar gewoon om de dag of iedere dag klussen als mijn vriend weer gewoon helemaal thuis is! Nog 7 dagen te gaan!!

Hoi dames,

Wat leuk deze rubriek !!!
Ik ben 26 jaar waarvan al 2 jaar getrouwd, en ben 10 september gestopt met de pil.
toch fijn omzo ervaringen van anderen op te doen.
ik ben erg onregelmatig dus  begin oktober al ongesteld geweest, maar dat was maar 3 dagen, normaal ben ik het 6 dagen......
maar ja,ben nu net weer  1 dag ongesteld, en mijn buik voelt echt raar.
veel 'lucht'in mijn buik, het rommelt erg.
Khad vorige week al wat bruine afscheiding en had gehoopt dat het deze keer raak was.
Maar ja dat had ik ook niet verwacht zo snel.
Nu weer genoeg "oefenen" en hopen dat de volgende raak is......

Terug
Bovenaan