begin september gestopt, wie kletst mee?

Leuk he die ovulatietests!

Ik weet wel dat ik nu dus echt de laatste gedaan heb...
Ben helemaal hyper en uiteraard voel ik me meteen harstikke zwanger (misschien omdat het staafje exact hetzelfde uiterlijk heeft als een zwangerschapstest?) terwijl ik alleen maar een positieve ovulatietest heb gehad... Duidelijk psychisch dus, want al zou het raak zijn kan ik nu echt nog niets voelen!
Ben wel blij dat mijn nod 8 november al is, mocht ik de 9e nog niet ongesteld zijn kan ik meteen testen en dat duurt nog maar anderhalve week!!!

wendy wat goed zeg.
heb je elke dag getest.ik begin 11 nov. met mijn ovu testen.
ben nu ongesteld dus.en een zware verkoudheid dus eigenlijk ben ik wel heel erg zielig.
ik snap ook niks van die testen je mag 4 uur lang niet plassen en niks drinken ofzoiets.
zelf op me werk moet ik gaan testen.mijn ongesteldheid is wel heel erg dit keer als ik mijn neus snuit of hoest komt het er van onder uit.(sorry voor de details)ben er wel blij mee betekend dat mijn cyclus goed is en misschien wel een eitje krijg.
theolien heb je al getest ik hoop voor je dat die positief is.
 en ank even nog over mijn hond.ja het is een schatje maar ook erg eigenwijs.
hele stomme vraag aar waar komen jullie alleaal vandaan.
ik uit zwolle.

gr yvon

Volgens mij is het geen innesteling, want ik ben op dag 9 begonnen met de ovulatietesten en heb geen dag overgeslagen... Heb net toevallig wel ergens gelezen dat je misschien twee keer op een dag moet testen met ovulatietesten, maar dat staat niet op de bijsluiter van sensitest...voor deze testen hoef je volgens de bijsluiter trouwens niet 4 uur je plas op te houden...Maar dan rest nog steeds de vraag..wat is dat beetje bloed in het slijm dan???

Desiderio: Begrijp ik het goed dat jij dit ook gehad hebt???

Yvon: Ik woon in Heerde, dus dat is 16 km vanaf Zwolle...Dat is dus dichtbji!

Hallo,
Het is wat met die ovulatie tests. Ik begin er voorlopig in ieder geval niet aan. Ze maken je zo te lezen erg onzeker.
Dat bloed dat bij dat slijm zit zou wel eens innestellingsbloed kunnen zijn. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik kom uit het Brabantse Schijndel. Vlak bij Den bosch.
Hier is mijn ongesteldheid zeer heftig, met de pil was ik een dag 3 redelijk. Maar deze 3 dagen is het echt niet normaal hoe heftig. en steken in mijn buik!!!! echt niet normaal. Deze keer is het zeker anders dan normaal. Mijn vriend reageert hier trouwens heel goed op. Hij is nu super lief en best een bezorgt.
Theolien: ik ben benieuwd donderdag wat het je gaat brengen!! ik duim voor je.
Groetjes Ank1

Hallo allemaal,

ik heb ook van dat slijm gehad met bloed er in. @ dagen achter elkaar. Ik dacht toen zelf aan innesteling. Maar dan zou ik nu dus zwanger moeten blijken en dat is niet zo!
Wat het dan wel was; mogelijk de eisprong. Ik zou die echter (volgens internet; predictor site) al veel eerder gehad moeten hebben. Maar dat is dus voor iedereen anders blijkbaar. Als dat wel mijn eisprong was dan hebben we 'er helemaal naast geklust' zeg maar. Dat zou wel kunnen verklaren waarom ik nu nog niet ongesteld ben geworden (denk ik). Want dat zou betekenen dat mijn cyclus dus 'gewoon'  langer is. (morgen 35 dagen)
Maar zeker weten doe ik dit dus niet; ben ook een beginneling.

Ben dus nog niet ongesteld. Van de ene kant denk ik gewoon zeker te weten dat ik niet zwanger ben; testen zijn negatief. Maar soms heb ik over mijn hele lijf kriebels. Ik kan het niet echt uitleggen; soort van constante tinteling. En dan denk ik.... zou dat misschien ...... Ach ik hoef julie niks te vertellen jullie kennen het die rare gevolens en kwaaltjes. Ben soms ook ineens een beetje misselijk.... buik voelt raar 'vol' aan....
    Beetje verwarrend dus allemaal.

Ben ook super blij dat het forum weer zijn werk doet. Kunnen we onze verhalen weer kwijt.

Ik hoop dat ik snel nieuws heb; goed of slecht maar dan weet ik tenminste iets!

Groetjes Theolien

Hoi Theolien,
Ik herken dit wel, vol gevoel, rare onderbuik enzo.
Ik ben ook wel erg blij dat ik nu ongesteld ben, kan ik toch even ontpillen. Is altijd beter zeggen ze. En nu weet ik ook waar ik aan toe ben.
Ga vanaf vandag ook minder roken. En dan zo langzaam aan naar het stoppen toe werken.Want ik moet zeggen dat ik me nu schuldig voel iedere keer als ik er een op steek. Straks lukt het niet omdat ik rook!!! en dat moeten we toch niet hebben.
Succes meid

groetjes Ank1

Hoi Ank,

goed van je inderdaad dat je nu al minderd. Is het straks misschien minder moeilijk.
Is inderdaad fijn om een keer ongesteld te worden, dan weet je waar je aan toe bent.
Ik hoop dat ik die duidelijkheid ook snel krijg.

Gr Theolien

Ja ik had dat inderdad ook, maar een heel klein beetje maar volgens mij niet genoeg voor een innesteling. Maar op dag 23 weet je niet meer wat je moet denken!!!
Vandaag de hele dag een borrelende buik, een teken? Wat zeggen jullie ervan?

Mijn eerste cyclus was 36 dagen, dus als hij nu hetzelfde is zou dat precies uitkomen.
Ook het slijm is weer terug zag ik en de boel is nog niet echt droog geweest ( sorry hoor meiden maar zeg gewoon waar het op staat, dat hadden we toch afgesproken vanaf het begin?) alhoewel ik gelezen had dat dat na de eisprong gebeurd...

Wendy, ben blij dat het jou wel goes is afgegaan met die tests...de mijne zijn nu op...
Theolien, wanneer heb je dan je eisprong gehad? Er zit toch dacht ik wel altijd een dag of 12-14 tussen als ik t goed begrepen heb...

Is er nog iemand anders in de zenuwen of niet?

Kus Lucia

Terug
Bovenaan