begin september gestopt, wie kletst mee?

Goeienacht meiden,

Hehehehe eindelijk lukt het weer... Heb al meerdere malen geprobeerd iets te posten maar t lukte niet, werd er gek van, haha..

Voor de meiden die negatief hebben getest jammer ......

Theolien jij gaat nog toch????????? Spannend ik duim voor je....

Ik ben 5 jaar bij mijn vriend waarvan 3 jaar samenwonen...

Op het moment heb ik nergens last van, geen zere borsten of rare buikpijntjes zoals vorige maand. was lastig zeg.... Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus maar heb geen flauw idee hoe lang die duurt deze maand.... Heb voor mezelf maar 28 dagen gerekend op de kalender maar me voorgenomen dat mocht ik niet ongesteld worden dan doe ik 16 november een test (een week later) want dan ben ik jarig en aangezien ik er dit jaar niets aan doe (vorig jaa groot feest gegeve omdat ik 30 werd dus sla maar jaartje over) lijkt me het wel leuk om het dan te doen....

Nou meiden succes allemaal en hoop gauw dat er iemand van ons clubje met goed nieuws komt!!!!

Liefs Roos

Hoi!

Ik ben al 2 jaar geleden gestopt met de pil, maar gewoon voor mijn eigen gezondheid.
Mijn man en ik gaan nu ook voor ons eerste kindje!
Wel spannend hoor!
Hebben jullie nog tips om de laatste dag van je menstruatie te bepalen ik ben nl. altijd dik een week ongesteld.
Lijkt me erg leuk om iedereen zijn vooruitgang bij te houden zo!

Groetjes!
Mrs. B.

quote: Mrs B reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 10:17:20'));

Hoi!

Ik ben 25 en getrouwd met mijn lieve man waar ik nu 3.5 jaar mee ben.
Ik ben al 2 jaar geleden gestopt met de pil, maar gewoon voor mijn eigen gezondheid.
Mijn man en ik gaan nu ook voor ons eerste kindje!
Wel spannend hoor!
Hebben jullie nog tips om de laatste dag van je menstruatie te bepalen ik ben nl. altijd dik een week ongesteld.
Ik heb ook geen idee hoe een ovulatie test werkt kan iemand dat uitleggen?
Lijkt me erg leuk om iedereen zijn vooruitgang bij te houden zo, en hoop dat jullie het goed vinden als ik bij jullie clubje kom.

Groetjes!
Mrs. B.

Wat is dit nou weer???

Zoals jullie hebben kunnen lezen doe ik sinds een aantal dagen de ovulatietesten, omdat het nu mijn vruchtbare dagen zouden moeten zijn... Nog niet positief getest, wel een gevoel in mijn rug + cervixslijm dat duidt op ovulatie en net toen ik naar de wc ging (sorry) zat er heel iets bloed in het slijm....Dat is raar toch? Wat zou dit kunnen zijn?? Gelijk daarna maar een ovulatietest gedaan, maar weer negatief, morgen nog maar een keer..Wat zou dit kunnen zijn?? Ook voel ik lichte steekjes rond mijn linker eileider..

Gr. Jana

Positieve ovulatietest vandaag!!! Eindelijk zeg! Moet de 8e ongesteld worden dus werd wel eens tijd!

Nu heb ik een vraag.... Ik heb gisteren geklust, kan het genoeg zijn? Mijn vriend is nu weer terug naar het zuiden des lands dus helaas kunnen we niet verder klussen nu... Hooguit morgen dat hij nog heel even thuis kan komen, dus het is best spannend!
Maar ik vroeg me dus even af hoe het zit als de ovulatietest positief is, moet je dan juist de dagen erna flink aan de gang of  kan de dag voor de positieve test ook voldoende zijn???

Sorry, maar snap er geen bal meer van!!

Groetjes Wendy

Hoi Wendy-Tristan..

Volgens mij is vrijen voor de ovulatie ook voldoende...

Kun je misschien nog even mijn vorige berichtje lezen en zeggen wat je denkt???
Dank je .

Gr. Jana

Hoi Jana,

Zou het innesteling kunnen zijn, dat je misschien de ovulatie gemist hebt met de tests?
In dat geval komt het namelijk nog wel voor dat er wat bloed in het slijm zit... Ik heb anders ook geen idee. Misschien morgen of overmorgen een positieve ovutest???

quote: Wendy-tristan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 12:58:35'));

Hoi Jana,

Zou het innesteling kunnen zijn, dat je misschien de ovulatie gemist hebt met de tests?
In dat geval komt het namelijk nog wel voor dat er wat bloed in het slijm zit... Ik heb anders ook geen idee. Misschien morgen of overmorgen een positieve ovutest???

Innesteling?! Dat is schrikken! Ik heb namelijk ook steeds we slijm en geen positieve test. Gisteren weer slijm en een hèèèl klein beetje bloed.
Dacht dat het makkelijker zou worden met die testen, maar het lijkrtalleen maar gecompliceerder! Ik zit nu op dag 23, maar voel vanaf vanmorgen een vreselijk gerommel in mijn buik, zou mijn eisprong er dan toch aankomen?

Terug
Bovenaan