begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Lucia,

heb (volgens predictor site) mijn eisprong 10 oktober gehad ongeveer. En dat slijm met wat bloed had ik op dag 24 en 25 van mijn cyclus.
Of bedoelde je dat niet?

Gr Theolien

Lucia,

moet er wel bij zeggen dat ik hierbij ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Ik weet namelijk niet wat een normale cyclus is voor mij; dus zonder invloed van de pil.

Met een langere cyclus verschuifd de hele boel natuurlijk; van daar dat ik het had over niet goed geklust te hebben....

Gr Theolien

Ik zou niet al te veel uit gaan van de predictor site, ik had volgens hen mijn  eisprong op de 20e, maar nu blijkt het dus op de 30e te zijn.
Ik heb overigens niet iedere dag getest, maar gewoon af en toe. Had vandaag toevallig de goede dag te pakken!
Ben nu wel erg benieuwd hoor of het raak kan zijn! Vanaf morgen is mijn vriend weer thuis (gelukkig  is het project eerder af!) dus dan nog even klussen, want de dag na de positieve test schijnt het best te zijn hoorde ik!

Ik kom trouwens uit  Alkmaar.

Oh ja, ik had trouwens rond de 20e wel slijm en alles, maar dus geen eisprong! Nu helemaal nergens last van, behalve dan dat ik alleen maar bij alles wat ik voel denk dat ik zwanger ben! hahaha maar ja dat is puur psychisch!

Bah, ik heb vandaag en vannacht echt vreselijke last van mijn onderbuik...
Nu zei ik dat dus tegen mijn beste vriendin en zij kon zich nog vaag herinneren dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap had de dag na de sex...  
Ik dus ff terugzoeken in mijn zwangerschapsdagboek en ja hoor, op de eerste bladzijde van het boek stond dat ik de dag na de seks last had van irritante buikpijn...
Nou hoeft dat niet echt iets te zeggen uiteraard, maar ik ga mezelf wel weer lekker gek lopen maken nu!!!

Lijkt me wel heel raar als ik het de dag na het klussen al zou kunnen voelen, want in principe kan er dan nog niets zijn...
Pffff nou ja 8 november NOD dus als de ongesteldheid uitblijft test ik de 10e (als ik het zo lang volhoud)
Hoe dan ook gaan we vandaag gewoon verder want over 4 uurtjes is mijn vent na 2 weken eindelijk weer gewoon helemaal  thuis!
Sorry moest het ff kwijt... Word af en toe een beetje moe van mezelf!!

Hoi Wendy,

wat fijn dat je vriend weer thuis komt strakjes. Ik ben ook zo blij dat  m'n man  weer thuis is.
Hoop voor je dat je straks kan zeggen dat het toch de bevruchting was die je hebt gevoeld de dag na het vrijen. Net als de eerste keer!

Ik baal ook echt een beetjes vandaag. (Om niet te zeggen dat ik best  chagerijnig  ben)
Net weer een test gedaan; kon het weer niet laten. Natuurlijk weer negatief. Ben vandaag week overtijd. En baal gewoon enorm dat ik (als ik niet zwanger ben) niet gewoon ongesteld wordt!! Nooit gedacht dat je zo op een menstruatie zat te hopen
Zolang ik dat niet wordt blijf ik toch hoop houden. Ook al zeggen de testen iets anders.
Net was mijn moeder hier; ik vind het ook erg moeilijk om niets tegen haar te zeggen. Maar dat lijkt me fijner voor haar. Ga dadelijk maar even langs een vriendin; dan kan ik m'n hart daar ook ff luchten.

Ik moet zeggen dat dit ook al wel een beetje oplucht.

Gr Theolien

Hoi Wendy,
Dat is echt vervelend, die buik pijn. Maar als ik het begrijp zou het dus kunnen dat je zwanger bent?
Probeer je iegen niet al te gek te maken voor de 10e. Dat valt niet mee, ik weet het. Maar dan pas heb je zekerheid.
Heel veel plezier als je mannetje weer thuis is.
En ik duim voor je.

Ben ik weer...
Vandaag weer negatief getest met ovulatietest...Volgens 9maand.com had de eisprong vandaag moeten zijn. Morgen dus maar weer testen. Heb wel een beetje ongesteld gevoel in mijn rug...een beetje misselijk..Zou dit een voorteken zijn van de eisprong...Slijm ook aanwezig. Weet het even niet meer hoor!!

Gr. Jana

Terug
Bovenaan