begin september gestopt, wie kletst mee?

Hoi Natasha,

wat een super gaaf nieuws!! Gefeliciteerd!! Nummer 2 alweer dan van ons clubje.

Ik zit vandaag ook op dag 40 (of 41) van mijn cyclus. Maar ben na stoppen met pil nog niet ongesteld geworden. (alleen dan na de laatste pil)
Vrees dus dat het bij mij ontpillen is want ben ook niet zwanger volgens de testen.
Had jij wel getest al voor die test bij de huisarts?

Geniet ervan!!

Gr Theolien

Hoi Meiden,

Zoals jullie misschien wel gelezen heb ben ik 28 okt ongesteld geworden dit duurde tot vrijdag.
nu is het woensdag en heb ik krampen en bruin slijm.
is dit goed komt er nog een ongesteldheid aan.
kan iemand mij hier antwoord op geven.

Wendy ook ik kom op kraambezoek hihi.
Natascha jij ook gefeliciteerd.

en voor de rest we geven niet op he.

liefs Yvon

Hoi Natascha,

PROFICIAT!!! Had je collega toch gelijk, misschien wil ze ook even naar onzze oogopslag kijken?Zijn we meteen van alle twijfels af! hihihi

Geniet ervan en wel even strooien voor je wegblijft he?!
Liefs
Lucia

Hallo,

heb net de assistente van de huisarts aan de tel gehad; situatuie voorgelegd. Gevraagd wanneer het raadzaam wordt/ is om een afspraak bij de huisarts te maken hiervoor. (ben nu 2 weken overtijd, zonder positieve test). Zij heeft het nagevraagd; als ik begin december nog niet ongesteld ben en testen blijven negatief dan kan ik een afspraak maken. Dit duurt nog wel even maar ben wel blij dat ik het heb gevraagd. Nu kan ik er weer even tegen met wachten. Geeft toch een beetje lucht; maak me minder zorgen.
Blijft natuurlijk wel gewoon balen dat het allemaal zo lang moet duren; je weet gewoon niks en kan ook niet verder. Maar komt goed!!!!!

Gr Theolien

Goeiemiddag,

Natascha GEFELICITEERD!!!! super joh al in maand 2 zwanger, ben erg blij voor jullie!!!

En Theolien, wat balen dat je menstruatie maar niet komt... kan me goed voorstellen dat dit erg frustrerend is nu je niet weet waar je aan toe bent...
Succes met wachten...

Ik kreeg vandaag de bestelde zwangerschapstesten van Matcare, snel hoor gisteren pas besteld en nu al in huis! 9 stuks voor dus maar 15 euro, erg weinig vind ik als ik kijk naar de prijzen in de winkel!!!
Maar eerst maar mijn NOD afwachten, volgend weekend.... mezelf kennende zijn ze zo op hoor, haha!!!

Meiden tot gauw

Liefs Roos, kan er nog steeds niet bij dat we gewoon 2 zwangeren hebben binnen ons clubje, goed man!!!!!

Gefeliciteerd  Natascha!!!

Ook hier is het nu echt zeker! Ik kon niet meer wachten tot morgen en heb vandaag met de digitale clear blue getest... Er stond heel duidelijk: ZWANGER!!!!
Ik ben echt mega blij! Waarschijnlijk ben ik nu dus een weekje of 4 a 5.
Volgende week de verloskundige maar even bellen en nu vooral maar even lekker rustig aan doen!

Dag meiden!!

Natascha en Wendy: van harte gefeliciteerd! Super!

Houden jullie ons op de hoogte wat betreft de symptomen? Zou het leuk vinden om de ontwikkelingen te volgen!

Zit nu zelf te wachten tot 13 november. Dat zou mijn NOD moeten zijn. Heb het gevoel dat het bij ons niet de eerste ronde raak is.... Maar we blijven klussen! Heb ook geen idee wanneer mijn ovulatie precies is, wel regelmatig ongesteld (tot nu toe een cyclus van 26 en 27 gehad) maar steeds negatief getest met ovulatietesten..

De rest: heel veel succes met klussen!

Gr. Jana

Goede morgen allemaal,

Natascha en wendy gefeliciteerd, strooien jullie nu ook wat glitters naar ons???? Misschien dat wij dan ook wel snel aan tellen. En jullie houden ons natuurlijk wel op de hoogte he.

Hier is verder weinig nieuws. Als mijn berekeningen kloppen heb ik zaterdag mijn ei. Dus we klussen mooi om de dag. Ik zei dit gister tegen mijn vriend. En hij had zo iets van waneer gaat die wekker dan af? Dat je je ei hebt. Dus ik maar even uitgelegd hoe dat werkt. Daarna zei hij dat hij het niet wilde weten. en ik hem maar moest verassen.

Dat is echt vervelend dat je ongesteldheid niet door komt zetten. Maar wel goed dat je naar da huisarts bent gegaan.

Dames nog een fijne dag en klus ze!!!

Groetjes Ank1

Terug
Bovenaan