begin september gestopt, wie kletst mee?

Wendy, van harte gefeliciteerd!!! Een streepje is een streepje!!

Na een aantal dagen ovutesten gebruikt te hebben, allemaal negatief..heb ik even geen zin meer in het testen..dus gewoon zeker om de dag klussen en dan zien we wel.

Gr. Jana

hey meiden,

Ik heb vandaag gele slijm (sorry voor de details)
Ik ga het deze keer wat meer bijhouden.
Ik moet zaterdag testen ik had weer verkeerd gelezen.
mijn heeft het gevoel dat het dit x raak is.ik nog niet echt.
2 vriendinnen belde mij zaterdag om te vertellen dat ze zwanger waren.
leuk natuurlijk.beetje jaloers was ik erg he.

wendy ik hoop dat je zwanger bent.
ank wij gaan gelijk op ongeveer.
theolien hoe is het met jou cyclus.

en de rest van de dames succes.

gr yvon

Vandaag weer getest en weer hetzelfde streepje!!!!!!
Ik denk dus echt dat ik zwanger ben! De 8e test ik met de clear blue digitaal want dan is mijn NOD... Pfff ik geloof het nog niet echt!!

Als ik nu zwanger zou zijn zou ik rond de verjaardag van mijn opa (23 juli)  zijn uitgerekend, wel een hele mooie dag met voor mij een hele mooie betekenis!  (5 dagen na het overlijden kwam ik erachter dat ik zwanger was van mijn zoontje, die daardoor ook  met zijn 2e naam ook naar hem vernoemd is)

Hallo Allemaal,

Mag ik meekletsen ? Ik heb enkele van de ontzettend veel berichtjes gelezen en herkende een aantal dingen.
Ik ben zelf 30 jaar en sinds juli gestopt met de pil na deze 15 jaar te hebben geslikt.
We willen graag zwanger worden van ons  eerste kindje.

Helaas is het 4 keer niet gelukt. Achteraf merk ik dat volgens mij echt heb moeten ontpillen: de eerste 2 keer was ik maar heel min ongesteld. Vorige maand was het al meer en nu mag ik ook niet klagen ( gek he...ineens ben ik blij als ik weer heel erg ongesteld ben ). Vorige maand meende ik (voor het eerst) duidelijk mijn eisprong gemerkt te hebben, hopelijk is dat deze maand ook weer het geval.
Vanaf het begin heb ik LH metingen gedaan en die waren steeds positief, maar helaas nog geen resultaat. Ook heb ik getemperatuurd, maar daar kom ik totaal niet wijs uit.

Soms heb ik het er wel heel erg moeilijk mee dat het bij anderen zo snel lukt en bij ons niet 1.2.3. Dan bekruipt ons de angst dat we misschien geen kinderen kunnen krijgen. Bekenden/vrienden om ons heen raken allemaal binnen 3 maanden zwanger of hebben kinderen waarbij het snel was gelukt: das soms wel heel erg frustrerend.
Iedere maand dat het weer niet is gelukt is dan weer een teleurstelling.
"Gelukkig" lees ik op deze site dat er meer mensen zijn die er langer over hebben moeten doen en dat geeft dan wel weer moed. En het is fijn om mijn vehaal kwijt te kunnen en met mensen te spreken die in hetzelfde schuitje zitten.

Nou, in ieder geval bedankt dat ik mijn verhaal kwijt mocht en ik hoop met jullie mee te mogen kletsen !

Gr. Sylvia

Hai Sylvia, tuurlijk kan je mee kletsen!!!! Gezellig en het is heerlijk om een uitlaadklep te hebben voor je onzekerheden en vragen......!!!!!
Welkom bij de club dus!!!!
Je bent nu 4 maanden bezig??? Das niet lang hoor.... al lijkt dat natuurlijk wel zo, nu je de keuze hebt gemaakt ervoor te gaan is elke maand te lang, he... tenminste dat voelt bij mij wel zo!!! (en ik ben nog maar 2 maandjes bezig....)

Wat super Wendy je bent echt zwanger hoor!!!! wat voel je allemaal????
Donderdag dus clear blue test!!! Je laat het ons weten toch?

Ik moet denk ik het weekend ongesteld worden, spannend ik heb zo'n raar voorgevoel...

Nou meiden vanavond lekker tv-avondje, de co-assistent en gooische vrouwen, leuk, en morgen weer aan de studie!!!

Tot gauw....
Groetjes Roos

hey sylvia,

welkom bij de club.
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
en zo kunnen we elkaar een beetje helpen.
ik ga nu mijn 2e maand in.ook ik heb het gevoel dat het nog wel eens heel erg lang kan gaan duren.
Ik en mijn vriend hebben besloten om deze x ovulatietesten te gebruiken.
ik voel mijn eitje niet dus vandaar.
Ik ben net ongesteld geweest en had een cyclus van 29 en de laatste 32 dus aardig regelmatig gelukkig.
ook ik ben nog nooit zo blij met mijn ongesteldheid lachen he.

wendy je bent echt zwanger leuk joh.

gr yvon

Leuk dat je ook meekletst sylvia!

Ik blijf ook gewoon lekker hier rondhangen voorlopig hoor! :-D
Ben er echt niet zeker van nog, ben wel een klein beetje misselijk bij vlagen en wat sneller last van mijn rug. Alleen vrijdag heb ik echt anderhalf uur ofzo boven de wc gehangen...  Verder geen last van mijn borsten ofzo, dat had ik bij de 1e dus wel heel erg, toen waren ze ook behoorlijk gegroeid en dat is nu juist helemaal niet het geval...

Ik laat het jullie zeker  weten wat donderdag de uitslag is!  En uiteraard lees ik in de tussentijd  gezellig mee!  

Ga  nu even lekker ugly betty en de co-assistent kijken!    

Goede morgen allemaal,

Silvya gezellig dat je met ons mee kletst.

Wendy, Ook van deze kant gefeliciteerd. En dat je nog nergens last van hebt, zou dat kunnen omdat het nog zo pril is???

Hier zijn we druk aan het klussen. Mijn vriend is gelukkig weer beter. Met de "natte"week bedoelen jullie de week van je eisprong toch???
Want die heb ik nu. Als mijn berekeningen kloppen. heb ik   vrijdag mijn eisprong.
We houden elkaar op de hoogte he!
Groetjes Ank

Terug
Bovenaan