begin september gestopt, wie kletst mee?

Goeiemorgen allemaal,

Ik heb net via matcare zwangerschapstesten gekocht! 9 stuks voor maar 14,95, die zijn voor mij dacht ik, kan ik gewoon gaan testen mocht ik es overtijd zijn en hoef ik er niet bij na te denken dat ze zo duur zijn!! Ik weet echt niet wat ik heb, denk steeds dat mijn borsten groter zijn en gevoeliger... dit had ik vorige maand ook een week voordat ik ongesteld moest gaan worden, maar was het ook zo heftig??? Wil misschien ook gewoon graag dat het raak is.....

Hoe snel kunnen je borsten reageren weet iemand van jullie dit??? Want dat ze groter zijn kan toch niet al in 2 weekjes??? Enne ben wat kilootjes aangekomen laatste 2 maanden (jaja 5 erg he.... heb veel te veel zitten eten nu ik gestopt ben met roken...) Ga nu dan ook echt aan het water en magere dingen.... daar kunnen mijn borsten natuurlijk ook van gegroeid zijn...

Haha nu ik dit zo opschrijf sta ik even weer met beide benen op de grond... T zal wel door de menstruatie komen die voor de deur staat....

Meiden ik ga zo naar de kapper... even een stukje eraf... en dan lekker weer leren en regelmatig even op het forum kijken natuurlijk, tijd voor ontspanning tussendoor heel erg belangrijk toch???!!!!

Fijne dag,

Groetjes Roos, enne wendy natuurlijk blijf je bij ons kletsen, kunnen we je allemaal vragen stellen over je zwangerschap, en meeleven natuurlijk!!!
Enne op kraamvisite, haha nu draaf ik door.....

Hoi Allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties en super dat ik mag meekletsen. Het is fijn elkaar af en toe een hart onder de riem te kunnen steken maar ook om eens mijn eigen verhaal kwijt te kunnen en alle ervaringen te kunnen delen en vragen aan elkaar te kunnen stellen.
Ik weet dat het nog niet het einde van de wereld is dat we nu voor poging 5 gaan, maar we willen zoooo graag en gewoon de angst die we hebben dat we geen kinderen kunnen krijgen ( we hebben ons inmiddels al opgegeven voor adoptie, stel dat dan loopt dat in ieder geval ). We hebben onze wens een jaartje moeten uitstellen omdat ik eventjes wat ziekies was: gelukkig is dat weer beter ! Dan is het gewoon af en toe zuur als anderen ondertussen wel zwanger worden ook dat ook nog  na 1-3 pogingen. 3 weken per maand heb ik er niet zo veel moeite mee maar de week voordat ik ongesteld moet worden dan wil ik even niks weten van zwangere dames en mensen waarbij het zo snel is gelukt, dan heb ik echt een mega dip. De andere 3 weken stel ik me gerust met het feit dat we nog even lekker met zijn tweetjes kunnen zijn en nog alles kunnen doen en laten en geniet ik er ook nog eventjes van en tevens kunnen we nog meer extra sparen: das ook wel fijn. En we gebruiken de tijd om al vanalles en nog wat te bespreken van hoe en wat als het raak is: dat scheelt dan weer een hoop tijd met uitzoeken en beslissen/bespreken: we zijn er helemaal klaar voor: hihihihihi.

Iedere maand voel ik weer andere dingen na mijn  LHpiek en krijg ik weer hoop. Zo heb ik een keer een aantal dagen hele pijnlijke en jeukende borsten gehad en volgens mij waren ze ook groter, maar helaas niet zwanger. Afgelopen maand heb ik een week lang na de LH piek menstruatie-achtige buikpijn en lage rugpijn gehad, maar afgelopen zaterdag kreeg ik al bruine afscheiding en zondag werd ik dan echt weer ongesteld.
Je zou toch denken als je LH piekjes meet en  rond de LHpiek  vrijt het dan toch raak moet zijn..........zwanger worden is niet vanzelf sprekend, daar zijn we nu achter !

Maar we gaan er weer voor komende maand, maar nu kan ik alles delen met jullie en om raad/ervaringen vragen...........wie weet lukt het nu wel en hebben we een heel leuk Sinterklaas kado-tje.....zou te gek zijn !!!

Gr. Sylvia

Goh Sylvia dat jullie ook al bezig zijn met adoptie, mag ik vragen of het terecht is dat jullie twijfelen aan het zwanger kunnen worden samen, of is het gewoon een gevoel???
Staan jullie echt al ingeschreven bij een bureau?
Natuurlijk heb ik er ook wel es aangedacht stel dat het ons niet lukt.... maar zover denk ik toch niet....

Ik kreeg net ineens de vreselijke kriebles en aangezien ik nog 1 test thuis had liggen heb ik em net gedaan, aangezien die 4 dagen voor de verwachte menstruatie al werkzaam was...... maar niet dus.... wel verwacht maar niet gehoopt....

Dus voor ons geen sinterklaas-nieuws... hahaha

Meiden tot vanmiddag...

Kus Roos

Hoi Roos & allemaal,

Oooh dat is minder dat de test negatief was ( was dit de 2de of de 3de keer proberen ?). Hoe voel jij je dan als je weet dat het ( weer ) niet gelukt is ? Heb je dan ook ff een flinke dip ?
Was jij meteen na het stoppen van de pil echt weer ongesteld ? Bij mij was het de eerste twee maanden niet veel. Sinds de vorige maand gelukkig wel en nu ben ik al twee maanden regelmatig om de 27 dagen: daarvoor "onregelmatig" om de 26-30 dagen. Misschien dat ik moest ontpillen.....?

Wij hebben beide  ergens een gevoel dat we geen kinderen kunnen krijgen (dat gevoel wordt alleen maar sterker iedere maand als we er weer alles aan gedaan hebben )en ik roep al vanaf mijn 12de dat ik later adoptiekinderen wil/krijg. Als we wel een of twee kinderen van ons zelf kunnen krijgen weten we nog niet of we dan niet toch een adoptiekindje erbij willen........we vinden het erg mooi. Maar misschien ( vooral ik ) maken we ons ook gek, maar ja wisten we maar of we wel/geen kinderen kunnen krijgen dan heb je die rust. Als het wel is dan is het gewoon een kwestie van tijd, nu zitten we gewoon iedere maand in spanning. Maar dat komt misschien ook omdat om ons heen niemand meer dan 3 pogingen heeft hoeven te nemen om zwanger te raken !!!   Dus ik ben blij met deze site/forum om de verhalen van anderen te lezen: dat geeft weer een beetje moed en wat minder angst.

We hebben net het adoptieformulier opgestuurd en een registratienummer gekregen. De reden waarom we dit ook hebben gedaan is omdat ik 30 ben en de hele procedure 4-5 jaar duurt ! Het eerste jaar gebeurt er helemaal niks ! Iemand met adoptiekindjes gaf ons de tip om alvast te starten met de lange procedure, indien het lukt om zwanger te raken kun je dan nog altijd kijken wat je wilt. Maar we hopen uiteraard binnen niet al te lange tijd zelf in verwachting te mogen raken: dan kijken we dan wel wat we verder willen betreft adoptie.

Enne misschien krijgen jullie wel een leuk kerstkado-tje......een (b)engeltje.
Zou leuk zijn he !?!?!?!

Gr. Sylvia

ps. Hoe gaan jullie er allemaal mee om als het weer niet raak blijkt te zijn ? Hebben jullie ook de angst geen kinderen te kunnen krijgen ? Hebben jullie dan ook een paar dagen een flinke dip ? En hoe voelen jullie je dan op dat moment t.o.v zwanger mensen/zwangerschapsverhalen om je heen ?
Zien jullie er soms ook wel eens tegenop om iedere maand het weer "verplicht" te moeten doen om zwanger te willen raken ?

Ik moet zeggen dat ik ook best bang was dat ik niet zwanger meer kon worden doordat mijn vriend in het verleden wat problemen heeft gehad waardoor zijn vruchtbaarheid aangetast zou kunnen zijn. Maar ik hoop dat ik nu dan toch echt zwanger ben.
Mijn moeder is er van overtuigd dat dit het geval is, alleen ikzelf nog niet helemaal.
Uiteraard hoop ik wel dat het zo is, maar in dat geval zou ik het wel heel moeilijk vinden om aan mijn vriendin en ouders te vertellen.
Natuurlijk zijn die hartstikke blij, maar mijn moeder is 2 jaar bezig geweest om mij te kunnen krijgen en daarna is het na 6 jaar lang proberen niet meer gelukt nog een kind te krijgen. Mijn vriendin is ook 1 jaar bezig geweest voor de 1e, dus zou me best lullig voelen... De eerste door de pil heen, 1e keer seks meteen raak... 2e in de 2e ronde die eigenlijk niet telde omdat we niet volop ervoor konden klussen... (Eigenlijk 3e kindje, want heb in december nog een miskraam gehad  toen ik wederom door de pil heen zwanger werd van mijn ex).

De grotere borsten had ik bij de eerste al heel erg snel. Een week voor de verwachte ongesteldheid al! Dacht toen alleen dat het maar zo leek en dat de pijn in mijn borsten kwam doordat ik een nieuwe bh had! Nu heb ik nog nergens last van dus tja... Het kan alle kanten op!

Hallo maar weer,

Over wat jij me vroeg Sylvia, tuurlijk baalde ik wel een beetje maar het is nu nog niet zo erg dat ik er een baaldag van heb.... we zitten in onze echte 2e maand pas, en ja elke maand duurt ons teveel maar probeer er luchtig onder te blijven.....
Een beetje hoop ik dat de test vandaag toch te vroeg was, weet mijn cyclus ook niet zeker (datzelfde ontpillen als jij had...) volgens mij zou ik 10 nov ongesteld moeten worden, maar ja kan ook een week later zijn als mijn cyclus deze maand meer dan 28 dagen is... 16 november ga ik weer testen heb ik me voorgenomen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn..... spannend.... (ben ik jarig zou toch wel erg leuk kadootje zijn....)

Wat mooi dat jullie willen adopteren ook als jullie straks een kindje van jullie zelf krijgen... wat belachelijk eigenlijk toch dat dat zo lang moet duren, ik bedoel ik snap best dat het niet zo snel kan, maar 4 of 5 jaar... zou toch ook in 1 of 2 jaar moeten kunnen??? Die kindjes zijn er wel.... en dat je helemaal binnenstebuiten word gekeerd... hmmmm.. beetje vooronderzoek vind ik wel goed maar ze overdrijven nu wel erg vind ik.... ik bedoel elke junk kan een kind krijgen bv en een lief stabiel stel moet eerst weetr ik veel hoeveel aanbevelingsbrieven inleveren!!!! Maar ja das nu eenmaal zo... succes ermee!!!

Over dat verplichte nummertje.... haha wij maken er een grapje van.... Mijn vriend leest zich niet in wanneer ik vruchtbaar ben, hij weet dat ik nogal een controlfreak ben en het allemaal prima heb uitgezocht dus af en toe krijg ik de vraag van hem: schat hebben we nog een verplicht nummertje vandaag??? Een beetje humor erin... net zoals het omhoog gooien van de benen... Haha Ank ja jouw tip, wij hebben daar ook al heel wat om gelachen... je weety nooit of het helpt maar ach waarom niet??!!!! Houd de lol erin!!!! Enne moet zeggen dat sinds we bezig zijn om zwanger te worden ik veel meer zin heb.....

Nou meiden tot vanavond!!!!

Groetjes Roos

Hallo allemaal,

Sylvia; leuk dat je meekletst! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Wendy; kan me voorstellen dat je nog wat afwachtend bent maar alvast GEFELICITEERD!! De eerste van ons clubje die zwanger is!
SUPER

Ik heb nog steeds geen nieuws. Helaas......

In mijn vriendenkring weer eiamnd die zwanger is. Heel erg leuk voor hen! Hoop dat wij ook zo'n leuk nieuwtje hebben binnenkort.

Iedereen succes met klussen en tot klets maar weer,

Gr Theolien

Hallo meiden,

Ik heb supernieuws... Ik was gisteren bij de huisarts ivm darmklachten, kan al een paar dagen niet naar de wc (heel pijnlijk). Vertelde er maar even bij dat ik ook alweer op dag 40 van mijn cyclus zit. Net als in de 1e ronde maar toen was het  bloed  er vanaf dag 30 al een beetje en zette het met 40 dagen door. Ik heb bij de huisarts een test gedaan en ben hartstikke zwanger.. hihi

Wie had dat verwacht in ronde 2! Wij in ieder geval niet. Nu is het niet duidelijk hoever ik ben 6 weken of 11 weken en moet ik volgende week donderdag voor een inwendige echo. Hopen dat alles goed gaat.

Misschien zie ik jullie terug op het zwangerforum!!

SUC6 allemaal...

Groetjes
Natascha

Terug
Bovenaan