Hoi Allemaal,
Zal maar niks meer zeggen over het forum he: bah bah bah bah bah.
Ik typ dan ook even een wat algemener berichtje: ben blij als dit geplaatst wordt !
Ik weet het echt niet deze maand. Ik ben tot nu toe heel heel heel erg rustig: vreemd.
Maar ben wel reeel dat het weer niet gelukt kan zijn ondanks onze inspanningen, maar een paar dagen geleden had ik wel het gevoel en idee dat het is gelukt, maar dat heb ik de andere 4 keren ook gehad: zucht.
Af en toe voel ik wel wat buikpijn; trekkend gevoel, raar gevoel en soms ook menstruatieachtig. Heel soms doen mijn borsten wel eens een beetje pijn zonder dat ik er aan kom en wat lage rugklachten. Maar ja, alle andere 4 keren had ik ook klachten hetzij toen wel eerder en heftiger, maar ja ik heb nog een dikke week, dus wat niet is kan nog komen.......
Ik kan dus helemaal geen touw vastknopen aan mijn lichaam. Deze maand is ook nog eens mijn temperatuur tweemaal met bijna een hele graad gestegen ! Een keer voor de LHpiek en een keer twee dagen erna.
Wel ik heb mijn eisprongslijm gemerkt: de dagen ervoor en erna was het droog, dus dat verschil was goed op te merken. Maar wanneer de eisprong dan is ???
De ene test zegt binnen 48 uur en de andere na 20-48 uur van de LHpiek gemeten.
En op het net staat dat het slijm voor de eisprong optreedt om het zaad in op te kunnen vangen en vasthouden en voor te bereiden. Efin, regelmatig klussen is de enige manier: . En ook hierover zijn de meningen verdeeld betreft het om de dag klussen of iedere dag.
Rest ons niks anders dan wachten en wachten en wachten.
Liefs, Silvia
Succes voor diegene die aan het testen zijn en sterkte voor diegene die aan het wachten zijn of diegene wat weer ongesteld geworden is: hou moed !