begin september gestopt, wie kletst mee?

Nog een poging!!!!

Ben afgelopen zondag dus ongesteld geworden.... Dit is nu wel een week te vroeg. Dacht at ik een cyclus van 28 dagen had, maar nu zijn het er maar 21 geweest. Maar ben wel blij dat het is gekomen.

Hoe is het met jullie?

hoi ank.

balen he.
wij liepen gelijk op 22 sept gestopt 28 okt ongesteld.
ik heb dit x een cyclus van 33 als het niet meer is.
moet vandaag veel plassen.
maar ja vast mijn ongesteldheid die er aan komt.
volgende week donderdag.

succes meid.
en oja ze vinden me op mijn werk een zeikwijf.

Zou het lukken???

Ik word echt niet goed van dit forum, kan maar geen berichtjes plaatsen.... en de berichtjes niet lezen... Nu net dus even wel hoop maar dat ik er morgen wee noemaal doorheen kom, mis het kletsen en volgen van iedereen!!!

Ben maandag met ovulatietesten begonnen en vandaag een vaag streepje... moet ik dit serieus nemen?? We hebben maar wel geklust vanmiddag...
Deze week eigenlijk elke dag, haha ik weet dat ze zeggen om de dag maar ach als je zin hebt moet je het gewoon doen toch?

He Yvon waarom vinden ze je een zeikwijf??? Steeds over beebietjes praten???Hahaha

Meiden ik heb ook een raar gevoel alsof het deze maand raak gaat zijn... Geen flauw idee waarom ik dit zo voel!!! We zien wel en houden geduld...

Groetjes,

Hoi Toos.

Ik word gek.
Nog een x.
Kan ik weer opnieuw.mijn collega`s vonden mij een zeikwijf omdat ik gisteren om het half uur moest plassen.terwijl ik niet veel gedronken had en ben moe.
Oke nou ik schreef dat ik ook was begonnen met ovulatietesten.
bij mij waren ze vaag of geen streepje dus negatief.
je moet een  dik streepje hebben.
Mijn cyclus deze maand is 33 dagen
29 nov is mijn nod.
dus afwachten.
voel me niet zwanger.

xxxx yvon

Hoi Allemaal,

Zal maar niks meer zeggen over het forum he: bah bah bah bah bah.
Ik typ dan ook even een wat algemener berichtje: ben blij als dit geplaatst wordt !

Ik weet het echt niet deze maand. Ik ben tot nu toe heel heel heel erg rustig: vreemd.
Maar ben wel reeel dat het weer niet gelukt kan zijn ondanks onze inspanningen, maar een paar dagen geleden had ik wel het gevoel en idee dat het is gelukt, maar dat heb ik de andere 4 keren ook gehad: zucht.
Af en toe voel ik wel wat buikpijn; trekkend gevoel, raar gevoel en soms ook menstruatieachtig. Heel soms doen mijn borsten wel eens een beetje pijn zonder dat ik er aan kom en wat lage rugklachten. Maar ja, alle andere 4 keren had ik ook klachten hetzij toen wel eerder en heftiger, maar ja ik heb nog een dikke week, dus wat niet is kan nog komen.......

Ik kan dus helemaal geen touw vastknopen aan mijn lichaam. Deze maand is ook nog eens mijn temperatuur tweemaal met bijna een hele graad gestegen ! Een keer voor de LHpiek en een keer twee dagen erna.
Wel ik heb mijn eisprongslijm gemerkt: de dagen ervoor en erna was het droog, dus dat verschil was goed op te merken. Maar wanneer de eisprong dan is ???
De ene test zegt binnen 48 uur en de andere na 20-48 uur van de LHpiek gemeten.
En op het net staat dat het slijm voor de eisprong optreedt om het zaad in op te kunnen vangen en vasthouden en voor te bereiden. Efin, regelmatig klussen is de enige manier: . En ook hierover zijn de meningen verdeeld betreft het om de dag klussen of iedere dag.

Rest ons niks anders dan wachten en wachten en wachten.

Liefs, Silvia

Succes voor diegene die aan het testen zijn en sterkte voor diegene die aan het wachten zijn of diegene wat weer ongesteld geworden is: hou moed !

Hallo allemaal,

probeer het maar weer eens een keer!

Het is bij sommige weer aardig spaannend aan het worden!
Ank: balen dat je ongesteld bent geworden.... Op naar de volgende ronde.
Ik heb voor de komende periode uitgerekend wat mijn vruchtbare dagen zijn met een cyclus van 28, 38 en 48 dagen. Ik dacht; dan zit ik er in ieder geval altijd een beetje goed bij..hihi
Het betekend uiteindelijk gewoon dat we veel moeten vrijen de komende tijd!
Niet erg op zich maar we hebben het allebei enorm druk..... dus moeten zin maken!! (is wel voor een goed doel natuurlijk)

Ben in ieder geval blij dat we weer verder kunnen nu (na het lange wachten op een menstruatie)

Groetjes aan iedereen,

Theolien

Hallo Allemaal,

Helaas geen goed nieuws vanuit mijn kant. Steeg mijn temperatuur eerst heel mooi ( zelfs twee keer deze maand ???!!!), vanmorgen is tie weer een graad gezakt. Teken dus dat ik niet zwanger ben. Alle hoop is weer vervlogen. Snap het niet, na 5 keer moet het toch een keer gaan lukken, zeker na onze inspanningen. Wat moeten we dan nog doen ? Oke, ik weet 80% raakt zwanger na een half jaar, maar toch zijn we even radeloos en best wel een beetje bang dat wij geen kids kunnen krijgen.

Sorry voor dit depri berichtje, maar moet het even kwijt.

Liefs, Silvia

Dag allemaal!

Kon een tijdje niet op het forum komen, dus vandaar dat ik niet meer gereageerd heb...

Even een update: eind augustus van de pil af, een cyclus van 26 en 27 gehad en zit nu op dag 40 en nog steeds niks. Ik heb verder geen klachten. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen, misschien nog een weekje afwachten en dan naar de huisarts??? Hoe is het allemaal bij jullie???

Groetjes,
Jana

Terug
Bovenaan