begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo meiden,

ja dat van Yvon snap ik ook goed, heb het ook gehad er veel te veel mee bezig te zijn... natuurlijk houdt het me nog wel bezig maar mijn vriend en ik hebben het er es goed over gehad en we laten het nu rustig gaan... we zien wel, de testen de deur uit gegooid (ovulatie) en zomaar een paar dagen niet gevreeen, omdat we daar geen zin en tijd voor hadden, alleen wat geknuffeld... bij ons werd het ook teveel een TAAK ofzo... zelf het vrijen ging soms niet... beetje persoonlijk misschien maar ja dat kan hier angezien we elkaar toch niet persoonlijk kennen...

En het rare is nu, voel me veel fijner... niet zo opgefokt meer....

snap alleen iets niet... had vandaag rose vocht in mijn onderbroekje... moet volgend weekend 9 dec)pas ongesteld worden, weten jullie wat dit is? blijf me toch verontschuldigen voor dit soort vragen... haha

Kus Roos, fijn weekend allemaal

Hoi
daar ben ik weer,

Ik zou afgelopen woensdag ongesteld zijn maar niet geworden,
Vorige week dondardag en vrijdag wel donkerbruin bloed gehad, en heel effie gewoon bloed, zaterdag was alles al weer weg.
Zondag wel weer "geklust"maar maandag had ik opeens  klein beetje bloedverlies, was maar   1 keer toen ik naar de wc  ging en meer niet. Dinsdag een beetje rose afscheiding en daar na weer gewoon.Ik voel wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden, heel raar het borrelt ook de hele dag in mijn buik.
Heeft iemand hier ook ervaring mee.?
ik heb Maandag in een opvlieging een test gedaan, negatief natuurlijk.
Dus ik hoop dat iemand me misschien meer kan vertellen, ik dacht eerst aan een innesteling, maar hoe zit dat?

Groetjes Holly

Hoi allemaal!

Ik neem bij deze voorlopig even afscheid van het forum, mijn vriend moet minimaal 2, maximaal  5 maanden naar het buitenland voor een project van zijn werk, hij vertrekt 2 januari al dus we hebben besloten dat we kinderwens maar even moeten uitstellen tot hij weer terug is  
Het is echt balen maar ja, het is even niet anders!

Heel veel succes allemaal met het klussen en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!

Liefs Wendy  

Hoi Wendy,

dat is best heftig zeg!
Natuurlijk zijn dat dingen die je niet kunt tegenhouden maar kan me zo voorstellen dat je enorm baalt hiervan!
Ben je net bezig en dan moet je het al weer op een zij spoor zetten.
Ik hoef denk ik niet te zeggen dan je natuurlijk altijd gewoon even je verhaal kan doen als je behoefte hebt, he?!
Tot snel hopelijk!

Groetjes Theolien

Hallo lieve allemaal,

Even snel tussen alle drukte door een kort mailtje.
Het is nog steeds rustig hiero !! Geen bruine afscheiding en geen bloed. Maar ook geen klachten of grotere/pijnlijkere borsten ! Ik heb geen ongigevoel meer.
Op dag 13 had ik een positieve ovulatietest dus ik zou het toch denkelijk wel echt moeten worden op uiterlijk dag 29....denk ik.....
Vandaag is dag 28. De afgelopen twee keren had ik een cyclus van 27 dagen en daarvoor tussen de 28-31 dagen dus ik wacht nog eventjes af. Nogmaals, blijf het gevoel houden dat ik toch echt ongesteld ga worden.

Liefs, Silvia

Hoi allemaal,

Ik heb donderdag avond getest en zondag ochtend en geen positieve test.
Rode duivels nog niet op komst maar geen zwangerschap helaas....!!

En Sylvia....jij al getest?

Op naar de volgende rond voor mij!!

Liefs Eva

Hoi Allemaal,

Hierbij een geen goed berichtje. Vanmorgen had ik al wat minimale bruine afscheiding.
Zojuist hebben we getest omdat we zowat gek werden. Net toen ik een plasje deed voor de test had ik weer wat zeer minimale bruine afscheiding. De toen we nar de test gingen kijken was deze negatief . Ik zal dus wel vandaag of morgen echt ongesteld gaan worden.
Ik heb er wel rekening mee gehouden dat het niet zo was omdat ik totaal niks merkte. Alleen kregen we wel heel veel hoop omdat ik nu bijna 3 dagen overtijd ben en ik deze maand al vroeg mijn LHpiek had en we heel erg veel hebben geklust.
We zijn heel erg vedrietig: waarom nou niet ? waarom wil het maar lukken bij ons ?
Het is niet eerlijk ! We hadden zo erg gehoopt om met pakjesavond leuk het nieuws overal te kunnen gaan vertellen en eindelijk eens te kunnen gaan shoppen in babywinkels. Maar ja het heeft niet zo mogen zijn.

Ongesteld worden is al niet leuk zeker niet als je graag zwanger wilt worden, maar liever wordt ik het gewoon dan weten we waar we aan toe zijn dan bijna 3 dagen overtijd en stilletjes hoop krijgen.

Ronde 6 is een feit. Ik hoop nu echt ontpilt te zijn en dat we een mooi kerstkado gaan krijgen. Maar nu heb ik even een dip en ben ik heel erg verdrietig.

Liefs, Silvia

hoi

wie kan mij goed antwoordt geven

ik heb vrijdag 30 november me laaste pil geslikt en 2 dec sex gehad
zou het nu kunne zijn dat zwanger ben of dat ik rustig moet afwachten
a.u.b geef eerlijk antwoordt

liefs mij

Terug
Bovenaan