Beginnen aan kinderwens

@Sophie, sorry voor de late reactie maar ik zag dat je ondertussen ook al gereageerd had op wens: zwanger in 2021. Heb je nu al wat meer zicht op je cyclus? Dat fantaseren ken ik maar al te goed, wij hadden een vrije kamer in ons huis maar nu met corona en thuiswerk heb ik er noodgedwongen mijn bureau van moeten maken dus nu zie ik die kinderkamer iets minder voor me :)

@Lois, welkom! Ik snap heel goed dat je zo denkt, maar langs de andere kant weet je idd niet hoe snel het lukt dus heb je nog zat tijd om bij te leren. En die kleine is ook niet direct geboren. Daar zou ik me geen zorgen om maken. Is voor mij misschien wat makkelijker, ik ben bijna 32 en merk nu heel erg dat kiezen voor jezelf zoveel belangrijker is. Al die andere zaken komen wel op zijn pootjes terecht. Je mag na je zwangerschapsverlof nog genoeg jaren werken en bijleren. Ik weet natuurlijk niet wat werk je doet en hoe belangrijk carriere voor je is. 

Hi dames, hoe is het hier? 

Mijn lichaam is toch in de war. Tweede cyclus/ronde na het verwijderen van mijn morgens spiraal. Eerste cyclus was, net zoals toen ik mijn spiraal had, 28 dagen. Inmiddels zit ik deze cyclus op dag 33 en nog steeds geen menstruatie. Dinsdag had ik een negatieve test. Verder af en toe was menstruatieachtige steken/buikpijn, maar verder niks. Ik baal flink dat mijn cyclus dus toch niet regelmatig blijkt te zijn :( Zijn er meer dames hier die dit hebben? 

Hi Stormeo, vervelend als het zo uitloopt! Mijn tweede cyclus is net begonnen maar merkte dat die eerste ook al wat in de war was. Ik heb meestal 1 à 2 dagen voor mijn menstruatie doorbreekt al wat bruinverlies en nu begon het met roze, dan bruin, en dan een dagje enkel smorgens en verder niets. Het heeft dus 3 dagen wat lopen aanslepen en toen begon mijn menstruatie pas. Ik moet wel zeggen dat toen ik pas gestopt was met de pil en het koperspiraaltje had, mijn menstruatie ook een half jaar heeft lopen schommelen tussen 23 en 27 dagen met een uitschieter van 30 dagen. Daarna stabiliseerde het 24/25/26 dagen, maar meestal 24. Ik denkt dat dit ergens normaal is, dat je lichaam toch altijd moet wennen aan die nieuwe situatie. En nu speelt er ook nog mee dat je wellicht gewoon heel graag zwanger wil zijn en ook dat kan je lichaam voor de gek houden. Ik nam destijds maca supplementen toen ik stopte met de pil en nu sinds deze cyclus neem ik ze weer tot mijn eisprong. Weet niet of het wat gaat doen, maar baat het niet dan schaadt het niet. 

Terug
Bovenaan