Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Nee volgens mij kan het geen kwaad om je pil zo lang door te slikken hoor!

Even een paar maandjes de tijd geven (wil je niet horen natuurlijk) maar kan echt wel even duren tot alles eruit is en weer normaal loopt.. maar liever hoef je er niet op te wachten natuurlijk



linn ik denk dat die niet heel betrouwbaar is na 2 uur sorry.. is met een zwangerschapstest ook zo, na zoveel minuten kan het een verkeerd resultaat geven

beter test je nog een keer voor de zekerheid
 
Hoi dames! Ik heb op 28 september mijn laatste pil genomen en heb op 2 oktober mijn laatste onttrekkingsbloeding gehad. De eerste twee weken enorm veel klachten gehad van het 'ontpillen' en daarna werd het rustiger. Sinds 3 dagen (afgelopen vrijdag) heb ik regelmatig menstruatiesymptomen, maar nog geen bloed te bekennen. Gisteren waren de symptomen echt heel erg, dus ik dacht: vannacht zal het wel doorzetten. Nee, niks. Dit was wel mijn verwachtte menstruatiedag met een cyclus van 28 dagen. Ik vind het alleen zo lastig dat je dus totaal niet weet hoe je cyclus in elkaar zit!
 
Vervelend he jomie, ik heb dat ook vandaar dat ik alles bij houd nu.
stopte je netjes elke maand met de pil?

@marlies, idd nog een keer gedaan maar geen 2e streepje haha

ik moet het ook echt de tijd geven.
 
@Linn: Ja, ik heb gewoon iedere maand netjes een onttrekkingsbloeding laten komen met de pil (met uitzondering van de vakanties dan hè, haha). Heb m trouwens 10 jaar geslikt. Ik houd de meeste dingen bij in een app, vandaar dat ik ook wist dat gisteren mijn menstruatiedag was eigenlijk. De klachten waren wel hetzelfde als wat ik van mijn menstruaties kende met de pil, dus vandaar dat ik dacht dat het wel door zou zetten.

Temperaturen, etc. doe ik niet. Wel een aantal keren mijn baarmoedermond proberen te voelen, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe dat ie 'normaal' is. Dus ik voel wel van alles, maar zou niet weten welke standen, etc.
 
<p style="text-align: left;">Linn jaa jammer helaas maar gelukkig heb je het nog even gecheckt, komt er vast aan.</p>
<p style="text-align: left;">hi jamie spannend! Leuk dat je meekletst!</p>
<p style="text-align: left;">standen van de baarmoedermond, lastig verhaal</p>
<p style="text-align: left;">ik weet wel dat hij heel makkelijk te voelen is als je menstruatie eraan komt.. bij mij dan, ben natuurlijk geen dokter hihi</p>
 
Ik had het op internet gelezen en dacht: oh, dat ga ik eens proberen. Maar omdat ik daar nu pas mee begonnen ben, weet ik niet wat normaal is in welke tijd van de maand... Dus ik denk dat ik dat ook maar gewoon niet meer moet doen, haha. Waar zit jij nu ergens in je cyclus?
 
<p style="text-align: left;">Haha nee denk dat er makkelijkere dingen zijn om op te letten dan die inderdaad..</p>
<p style="text-align: left;">ik ben gister ongesteld geworden.. dus nog even geduld weer</p>
 
Hee hallo,

Wij zijn 24 en 28, hebben een zoontje die bijna 2 jaar word, en willen gaanvoor een twee  kindje.

wij zijn sinds de tweede week van sept gestopt met anti conceptie. Ik had de implanon, die dus laten verwijderen. Arts vertelde dat ik gelijk vruchtbaar ben en ook direct weer ontsteld zou kunnen worden.

heb twee weken terug ovulatie testen gekocht om zo ook te kijken hoe het zat bij mijn cyclus. Die zelfde dag getest en ook wen goeie test op vruchtbaarheid. Maar nu net een zwangerschapstest gedaan maar helaas.. niet zwanger.

Nu weer kijken wanneer ik weer de ovulatie heb. En hoop dat ik gauw ongesteld word dan weet ik ook dat alles weer goed is." ( gevoel vrouwelijk goed is)

 
Terug
Bovenaan